Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen


Chiquita

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg ENDELIG klart å motivere meg for å ringe til gynekolog få å prøve å få orden på syklusene mine, men...

Typisk var det jo, at når jeg ringte, så var det ingen som tok telefonen, pga Intærn-opplæring i dag, så jeg må prøve i morgen i stedet...

(vel, jeg ringte to ganger - først til fax.nr., mer der var det selvfølgelig ikke noe svar, men så senere det RIKTIGE nr.) :oops:

Så da prøver jeg i morgen igjen jeg....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I'm back on CD 1 - uten EL forrige syklus!!! :evil:

Fikk mens på "CD" 26, så det er jo egntlig ikke "unormalt" da....

Ringte legen i dag igjen, men han ville ikke ta imot meg uten henvisning!

Men det var en annen der, som kunne ta imot meg til 550,- timen...

Skal ringe på mandag, og bestille meg time.... - orker ikke innom fastlegen for henvisning, når han er så vrang - da betaler jeg heller litt mer.....

Nå skal jeg ta meg en skikkelig fest, uten å tenke på at jeg må tempe i morgen, for å få se om jeg har EL, eller ikke....

~ aldri så gale at det ikke er bra for noe ~

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, noe jeg glemte å skrive i går:

Jeg var på hamstring etter "gamle" OB, og kom hjem med et helt "lass" ("bare" 5-6 pakker) Følta kassadama så rart på meg når jeg kom med så mange pakker....

Men... Jeg gir meg ikke før jeg har fått tak i alle de gamle som finnes her jeg bor, nå er 2 butikker tomme, men jeg mangler en enda, og dit skal jeg i dag!!!

Jeg VIL ikke bruke de nye OB'ene, når de loer så mye... NIX :ler:

Så nå skal jeg på "jakt" igjen...

(Men først skal jeg tømme årets første flaske med julebrus.... mmm, det er så godt) :D

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får bestillt legetime på mandag,men det var da fryktelig dyrt,men hva gjør vi vel ikke for en spire i magen.

Ser vi har prøvd like lenge håper det snart er vår tur.Hva om vi startet den nye blå bølgen

Lykke til gleder meg og lese mer om deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innlegg pia1006 og *perser*

pia: jeg blir gjerne med på den blå bølgen jeg, bare jeg får meg en "invitasjon" :P

Ellers så fikk jeg ikke bestillt meg legetime i går, ikke i dag heller, så det er sagt, men det blir... Nå er jeg på skolen hele dagen, og er ikke ferdig før langt utpå ettermiddagen, og da er jo Meducus-senteret stengt....

Men neste uke har jeg fri noen dager også, så da skal jeg få det til...

Ellers så er det vel siste tante-dag i dag (tror jeg - har gått ut av teling), så da er det bare å sette i gang med sengevalsen igjen da, og håpe på EL denne syklusen... :roll:

Kan jo bli frustrert av å tenke på hvor lite system og orden det er i syklusene mine :oops:

Men da får jeg oppdatere senere....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg klippet meg - og Gud, det var godt!!!!

Jeg har nå begynnt tempingen igjen etter Mens (CD8) (orker ikke å tempe under mens), men pga at jeg føler meg litt "dårlig"/uvell, så lurer jeg på om jeg brygger på en liten influensa, og det passer VELDIG dårlig akurat nå!!! Jeg vil ikke "gå glipp" av temping under forhåpentligvis snart-EL....!!!

Skal jo også ut i barnehagepraksis igjen om litt over en uke....

Regner med at jeg kan bli litt små-syk etter alle "bassiluskene" barna går og bærer på, men det får en bare holde ut med :roll:

Bananmannen ligger nå på soffaen og hviler middag - lå litt sammen med han i sted, men det ble så trangt, at jeg "rømte" mot PC'en i stedet (som dere kanskje ser)...

Nå skal jeg spille litt på The Sims spillet mitt - har ikke spillt på lenge, og det er da egentlig morro...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei (nye) sveis!

Liker du også The Sims? Jeg óg!!!!

Dvs...har ikke spillet inne på pc-en nå, måtte desverre slette hele sulamitten :( Og tørr ikke installere det inn på nytt fordi da blir jeg jo bare enda mer pc-hekta enn jeg er!!!! Tenkte å få det inn på maskina sånn i jule-tider...da er ikke skolen i fokus lenger ;)

Har du mange spill?

Jeg har kommet ut av hele Sims-systemet, har ikke peiling på hva som er siste nytt i fra den fronten (er jeg ikke flink til å holde meg unna? *gliser*)

Hvor mange uker har dere praksis nå?

Hvis du får tempene dine "ødelagt" av feber i denne syklusen, så tror jeg det betyr LYKKE!!! Jeg ble selv gravid i en feber-syklus ;)

Husker jeg ble så innmari frustrert over tempene, og klarte ikke å finne EL-dag pga dette...kanskje det hjalp???

Jaja, får håpe at du holder deg frisk nok til å fullføre praksis, kipt å være der i mange dager for så å stryke pga sykdom...det var såååå nære for min del i 1.klasse-praksis! Fikk jo alle slags sykdommer jo!

Kos deg i helga!

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zafir, og takk for hilsen....

Vi har 7 uker praksis nå i år; 4 uker før jul, og 3 uker etter jul...

Spille The Sims, ja, men har bare House party-pakken - det er nok for meg det :roll:

Tror nok forresten at det ikke er feber alikevell, for tempen har vært lav resten av dagen, så da....

Men jeg har veldig ondt i hodet, og følermeg litt "tung" i kroppen, men det går nok over ganske raskt... *håpe håpe*

Skriver senere...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 12, og venter på "invitasjon" (EL) til å starte den blå bløgen sammen med Pia...

Bananmannen tror jeg narrer ham bare når jeg sier at EL kan komme når som heldst - han "tror " ikke på meg!!!

Men det er jo sant, jo!!!

Jeg har jo hatt EL på alt fra CD 11 - CD 23 i de siste syklusene, men "vanligvis" (om det er mulig å bruke det ordet hos meg) har jeg EL rundt CD 20, og det er en uke til det!!!

TCOYF estimerer EL til å komme CD 18, og det er en mandag, så en får vel kanskje håpe mere på det da....

Forresten, Bananmannen har ferie nå denne uka, og neste uke, så det kan være sjanser for at jeg får ham med meg til hybelen min :oops:

Jeg må vise har TCOYF-programmet (Heter vel egentlig Ovusoft, men...) hvor estimert EL står, så kanskje han blir litt mer "villig" :P

Hmm...

Har ikke noe mer å skrive om jeg...

Akk, så kjedelig!!!

Gleder meg til EL er overstått, for da vet jeg i allefall når neste "begivenhet" skjer (Mens/ikke-mens), i motsettning til nå, når en lever i uvisshet!!!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 16, og jeg har 2 temper over CL....

Dvs at jeg kanskje hadde EL på CD 14 det!!!! :roll:

Det er bra jeg har forberedt Bananmannen at EL varierer sånn, for vi har i allefall hatt Sex til "rett" tid denne syklusen da, dersom EL har vært nå...

(Sex CD 13, 14 og 15)

(Forundrer meg ikke om kroppen ombestemmer seg i morgen, og sender tempen LANGT under CL...)

Forresten - i morgen får jeg ikke tempet, da jeg skal til en venn på innflyttingsfest, så jeg må vente helt til mandagsmorgen før jeg får sett på tempen!!!! :o

(Kommer sikkert til å "tyvtempe" i morgen alikevell, bare sånn for å "se", men kommer nok ikke til å skrive den inn i OVusoft (TCOYF). Eller kanskje jeg skriver den inn under disturbance....

Her er charten min, for den som ønsker å se....

Åhhh... glede-gruer meg til å se tempen på mandag (og litt i morgen)

Skulle ønske at det hadde vært som på The Sims - at en kunne sette opp farten, sånn at klokka hadde gått raskere!!! (Men da hadde jo helga gått raskere også, så det er kanskje ikke så ønskelig alikevell) :P

Klem til dere alle...

Nå skal jeg gå til Bananmannen som har fått lånt seg PlayStation og se om jeg får noen kontakt med han :wink:

Har sterke mistanker om at han er helt "borte"!!!!

Men da får jeg spille The Sims, så det gjør egentlig ingenting!!!! :sjarmor:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm :evil:

Jeg fikk 3 temper over CL før "morroa" ga seg!!!!

Jeg har IKKE hatt EL enda - det ser jeg på de siste to tempene....

Så jeg forstår ikke hva som har hendt... Hvorfor fikk jeg 3 høye og fine temper over CL da??? Kan ikke se noen åpenlys grunn til det heller!!!

Jaja... Få bare satse på en ny frisk igjen....

Jeg har hatt EL slim nå i to dager (masse slim), så jeg tror jeg skal lure med meg sambo "ekstra" tidlig til sengs i kveld :oops:

(Hadde planer i går oxo, men da var jeg så trett, at jeg ikke ORKET)

Vel vel...

Bare en oppdatering

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:evil:

:evil:

:evil:

:evil:

:evil:

:evil:

:evil:

:evil:

:evil:

:evil:

CD 23 og fremdeles INGEN EL!!!!

:evil:

:evil:

:evil:

:evil:

:evil:

:evil:

Nå er jeg SÅ lei hele greia!!!!

Jeg har nå hatt MASSE EL-slim de siste 6 dagene, men desverre så er det jo ikke kvantiteten som har noen betydning, men KVALITETEN!!! (forstå det da, dumme kropp!) :evil: :evil: :evil: :evil:

Nå vil jeg bare gå å legge meg sammen med Bananmannen og KOZE litt (noe som forøvrig ikke er blitt gjort på nesten en uke!!! :o Jeg sovnet her om dagen da jeg egentlig hadde som mål å forføre Bananmannen :oops: ), men desverre så har jeg lovt noen venner av oss å komme dit på fest....

Jeg har ikke SÅ lyst til det, nei!!!

Jeg kan jo prøve å drukne mine sorger da, men de har jo også lært å svømme, de jævlene!!!! Og tar jeg ikke feil, så banker de nok på hos meg i morgen når jeg våkner også :(

Forresten, for å tenke på noe hyggeligere (noe en må i slike situasjoner);

Jeg fikk en vits på SMS av en venn av meg i dag:

Jeg ville sende deg noe nydelig, skjønt, søtt, godt, flott, lekkert og jævlig sexy.... Men postmannen ba meg komme meg til helvete ut av postkassa...!!!

Jeg syntes den var litt tøff jeg da, så jeg tror jeg har sendt den til alle jeg kjenner (som fortjener den) i dag... :P

Hmmm...

Er vel på tide å krype mot vodka-flaska da, og glede seg til i kveld når jeg kommer hjem, og skal atter en gang prøve å "nærme" meg min kjære... *sukk*

Ligge i armkroken hans å bare kose meg!!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ettersom jeg ikke har noe annet å oppdatere om (bortsett fra EL-slim i massevis), så kan jeg jo komme med "dagens" SMS-vits da....

Fikk denne av en veninne:

Hva gjør man dersom man får gåsehud på pi**en??

Trekker pi**en forsiktig ut av gåsa, og tenker over sitt sex-liv!

Argh...

Nå skal jeg gå å se reprisen av Hotel Cæcar - har jo ikke så mye annet å glede meg over, så... :evil:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg

Kjeder meg

Kjeder meg

Kjeder meg

Kjeder meg

Kjeder meg

Ahrg!!!!

I dag her jeg ikke EL-slim å "glede" meg over heller!!!

Og tempen "sank" igjen - i den grad det er mulig for en "jojo-temp" å synke...

Er jo ingen som heldst sammenheng i tempene mine nå!!!

Blir SÅ frustrert!!!

Bananmannen er på jobb fremdeles også, så jeg kan ikke ta ut litt energi på han heller.... *sukk*

Æsj....

Noen som har noen forslag til hva jeg kan finne på???

Startet en tråd inne på Generell om SMS-vitser, men det virker ikke som om det er noen som har noen gode vitser der heller... (Nr 2 og 3 som jeg kom med er jo kjempedårlige, men jeg "måtte" bare ta dem med alikevell, for å få litt "fart" på tråden) :lol:

Kom med forskal til fine gjøremål for en stakkars "energifull" snart-tulling!!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har Bananmannen kommet hjem, og vi har nå spist middag... *nam*

Men jeg glemte å skrive en liten sak i sted:

Jeg har nå vært forferdelig kvalm de siste to dagene, og i går da jeg kjørte hjem fra jobb (praksis), så måtte jeg bare stoppe for å spy!!! *usj* :evil:

Og i dag virker det ogs som om det er "like før"... :(

Bananmannen "mobber" meg med at jeg har blitt gravid, men hadde det bare vært så vel....

Omgangssyken går på jobb nå, så det er nok ikke mere en det, desverre :cry:

Og det er da vel "naturig" at en blir syk i løpet av de 2 første ukene nåe en jobber med barn... *sukk*

Det er nok sikkert med denne temp-kurven at det ikke er noe annet som har skylden, ja :cry:

Nå skal jeg kvile litt på soffaen sammen med Bananmannen, og håpe at ALT står mye bedre til når jeg våkner igjen...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tralla lalla la!!!!

Det er onsdag, og jeg har INGEN ting å finne på!!! :x

Har vært på julehandel i dag da, og handlet klær til julebord, og noe sånnt "småtteri"...

(Jeg liker å la VISA'n jobbe litt :oops: - bare så leit at stipendet nå snart er oppbrukt!!!) :evil:

Tempen steg i dag igjen, men i følge Ovusoft - ikke over CL.... (Nå skjønner ikke jeg helt hvordan OVusoft regner ut min CL denne syklusen, men det får så være...)

Jeg har de siste to dagene ikke hatt EL-slim, men "slim-klumper" som kommer sammen med Creamy utflod.... Nå vet jeg ikke helt hva dette skal bety, men "normalt" for meg er det i allefall IKKE!!!

(Jeg gir snart opp med å finne ut hva som er normalt for meg nå - det er da nesten ingen sykluser som er like alikevell...) :cry:

Kvalm er jeg fremdeles i dag også... Skulle nesten tro at der er noe som jeg har spist, men da skulle det jo snart begynne å gå over!!!

Jeg våknet med forferdelig kvalme i dag morges, og i går kveld når jeg skulle legge meg var det også helt forferdelig!!!

Jeg skal gi det en dag til, eller to, så må jeg prøve å finne ut av hva det er.. (Det er vel kanksje ikke enkelt, men det er heller ikke normalt for meg å gå rundt kvalm i flere dager!!! - Det er ingenting som er "normalt" hos meg for tiden) :cry:

Jaja - får bare håpe det går over snart, for dette er jo UUTHOLDELIG!!!

Og når jeg ikke vet hva det skyldes!!!! Arghhh... :evil:

Skulle det ikke vært mer spying og sånnt, om det hadde vært omgangssyken da??? Og dersom det hadde vært noe som jeg hadde spist, så skulle det vel heller ikke "henge" i så mange dager....

Hmmm... Sikkert Bananmannen som forgifter meg med Arsenikk!!!

(NÅ har jeg sett for mye Hotel Cæcar!!! FYYYYY - SLEM Chiquita, som sier sånn om Bananmannen sin) :hoho:

Akk - akk!!! :roll:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du er ikke sann! (næimen stakar Bananmannen da... ;) )

For å trøste deg litt så er jeg også kvalm, og var hjemme fra skolen igår pga det. Trodde først det var omgangen, men det var liksom for lite spying/dobesøk i forhold til andre magesjauer...er mye bedre i dag, men ikke helt god i magen ennå. Kanskje det er noe vi har spist?

Hørte såvidt på nyhetene igår at det visstnok var noen egg her i Trøndelag som inneholdt salmonella eller hva det noe var...ups...

Nå fikk jeg selvfølgelig ikke helt med hva de sa, men jeg tror ikke jeg VIL vite mer heller (spist er spist...)

Så snålt med den derre EL-en din da!?! Akkurat som om den ikke klarer å bestemme seg helt (NÅ-...nei NÅ...nei NÅ...huff...NÅ!)

Skjønner godt at du blir frustrert ja!

Nei nå er det kø på pc-en her, Lillemor har visst lyst til å spille litt pc-spill. Får vel slippe henne til ;)

Håper du holder deg nogenlunde frisk, slik at du er i fin form til praksis (ahhh...hærlig med 1 dag fri innimellom ja! Selv er jeg litt glad for at jeg "slipper" praksisen like etter jul...må jo ta den igjen senere, men det blir godt med laaaang juleferie!)

Klem fra Zafir og Lillebror 27+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og god morgen :D

hvordan er formen din i dag da? syns synd på deg som er så kvalm. det er jo kjeempeslitsomt å gå rundt å være kvalm.

hadde ejg vært deg så ville jeg tatt en test jeg bare for å være helt på den sikre siden..... en omganssyke pleier jo å gå over etter et par dager og da pleier man åp ligge rett ut,,, men det er jo mye omgangssyke som går for tida og da....

ønsker deg lykke til :D og god bedring :D

klem fra :P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...