Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen

Chiquita

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Heisann, Chiquita. :kysse:

Måtte bare skrive en liten hilsen i dagboken din.

Hvordan går det med deg?

Tegn til mens enda eller... :o

Jeg testet svak blå i går. Kontrollstreken var "sprittusjblå" mens teststreken var "fareblyant-lyseblå"... :-?

Skal teste på nytt førstkommende fredag.

Er smånervøs og urolig. Og må innrømme at dersom jeg tester negativt på fredag - da blir jeg skuffet. :cry:

"Alle" skriver at JA du er nok gravid. Håper at "alle" har rett, men er litt negativ alikevell... :roll:

Krysser fingrene for at det ikke var mensen som var i anmarsj før helgen. :sjarmor:

Klem fra Maya30 :hoppe::forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo da, mensen kom den....

Som forventet (men 2 dager før, desverre)

Jajaj, sånn skjer...

Nå er jeg så sliten etter å ha gått på ski i 2,5 dager at jeg skal tumle meg tilbake på soffaen og ligge der resten av kvelden.

Skriver senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som jeg skrev i går, så kom mensen 2 dager tidligere enn ventet, men jeg var jo forberedt, siden tempen STUPTE samme dag....

Vel, er egentlig ikke skuffet heller - jeg tenker mest på å bli kvitt vesken og det der jeg har i bukhulen, og det som kanskje er en cycte på egg-stokken.....

Så jeg venter på brev fra sykehuset med ny tid til gyn.

Ellers så er det meste av smerten borte også nå, så det er ikke så ille (bare ondt dersom jeg beveger meg mye).

Venter også på at puppene skal bli "normale" igjen - de har vært ømme nå siden EL, men heldigvis er de på "nedtur" igjen nå... (Jeg hater ømme pupper) :wink:

Jaja, sånn går nå dagene!!!!!

JEg er ferdig med mensen igjen nå, så jeg har det bare fint......

Forresten:

Takk til dere som har skrevet innlegg her!!!!

(Og jeg ble glad da jeg leste innlegget fra Maya - go girl)

Og tvilling76:

Jeg vet det ikke er så lett å ikke fokusere på dette - egentlig så vil jeg ikke si at jeg fokuserer så mye heller - vi har sex når vi har lyst.... Grunnen til at jeg "skriver" så mye her, er at jeg liker å følge med på hva som skjer med/i denne umulige kroppen min..... Det er ikke å bli gravid som er det største ønsket nå (vel, det er vel kanksje det største langsiktige ønsket, ja), men hovedfokuseringen min er å se om jeg har en kropp som "fungerer", eller om jeg bare blir lurt, ved at jeg ikke har EL, osv.... Fint å vite grunnen til at en ikke blir gravid, mener jeg :blunke:

Ha en fortsatt fin uke, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chiquita!

Synes det er litt dumt å bli fortalt at man skal slappe av og ikke tenke så mye på det når man prøver å bli gravid, jeg, tankene går jo dit de selv vil, de, så slike råd gjør det bare kjipere. Synes jeg. Tenkte masse på det og ble gravid likevel, jeg. Nemlig!

Lykke til med både helsa og babylaging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Kjære deg Chiquita. :kysse:

Tusen takk for lykkeønskningen fra deg. :P

Synes du tar neste mens osv kjempebra.

Det er ikke lett å la være å tenke på tanken på å bli gravid. Men som Klips skrev - så er jo jeg også et eksempel på at det går fint ann å bli gravid selv om en tenker MYE på det... :o

Du er en kjempejente som står på.

Du kommer til å lære mye om kroppen din i denne prossessen.

Og gjett hvem som kommer til å bli en supermamma når den tid kommer?

DU - VENNEN!!!!!!!!!

De fleste kan ikke en brøkdel så mye om kroppen sin som du gjør.

En dag BLIR det din tur.

Kommer alltid til å kikke innom dagboken din. :sjarmor:

Godklem fra Maya30 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for oppmuntrende ord, Klips og Maya...

Kjempehyggelg at dere "stakk innom" her en tur og la igjen noen ord.....

Egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om hva folk mener og ikke mener (men vanligvis er jo alle rådene godt ment da)

"Det er min kropp, nemli' " (har ikke Fleksnes sagt det en gang, tro) :wink:

Vel, ikke så nøye det da...

Jeg er egentlig kjempeglad får å bli så kjent med kroppen min (vel, kjent og kjent, fru Blom - den oppfører seg jo skjelden likedann fra mnd til mnd, så det får en ta med en klype salt)

Men nå igjen så har jeg "fått tilbake" smertene i magen (de forsvant jo nesten helt for en ukes tid, elelr to siden, men det varte altså ikke lenge)

Da jeg var til legen til den LANGE undersøkelsen min, så ble det jo "hintet" til at jeg hadde EL i den tiden - jeg sa at jeg ikke hadde det, fordi jeg ikke venter EL på enda over en uke da, men jo da; hadde EL da jeg..... (Så det på tempen i ettertid - så SÅ godt forberedt var jeg ikke da, men jeg orket jo ikke å se etter EL når jeg hadde slike smerter)

(Får håpe det er EL som kommer med disse smertene nå også da) *s*

Var forresten på sykehuset i dag, for å høre om de hadde satt opp noen ny time til meg (det har jo gått 3 uker siden jeg var der nå, og jeg skulle jo inn igjen etter en mnd), men NEI DA, det hadde de ikke.....

(HAdde ikke vakt-oversikten for legene enda!)

Og jeg fikk beskjed om at det fremdeles kunne gå 2 uker før jeg fikk noen ny time....!!!!

Så da er det bare å vente igjen da.... *tvinne tommeltotter*

Vel, nå skal jeg se BB-direkte, så jeg får skrive mer senere....

Er forresten på CD 13 i dag, og tempen steg mye i dag også (selv om jeg ikke tror det er pga EL, men mests pga at jeg har sovet urolig i natt pga smertene) (*kremt* skrev pga 3 ganger i samme setning - slå den)

Og forrige måned hadde jeg El på CD 12

*spennende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 18, ingen EL og masse ondt i magen :evil: :evil: :evil:

Sitter og leser til eksamen som jeg skal ha på fredag - ligger da ganske godt ann, så jeg tror det skal gå bra.

Får skrive senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Hvordan gikk eksamen?

Og hvordan ligger du ann i syklusen nå? Er det noe håp for EL denne gangen?

Oisann, må visst stikke jeg...skriver mer en annen gang ;)

Suss og klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zafir - fint å "se" deg innom innimellom (noen bryr seg om meg også) :wink:

Jeg er på CD 23 i dag - uten noen EL.... (Og ikke ser jeg noen El i de neste dagene heller , så....) :cry:

Ve, egentlig spiller det ingen rolle - Bananmannen har fått ondt i ryggen, så det er små sjanser for sex i de nærmeste dagene også - så for min del kan EL bare holde seg unna...

Vel, det hadde jo vært "fint" med EL også, misforstå meg rett da, for da "vet" en liksom når en skal ha mens, osv, men men - får ta det som det kommer.....

Eksamen på fredag gikk ganske greit, tror jeg (hadde eksamen i matte)....

Men dersom jeg ikke får bestått, så skal jeg dra Gry (red) med til retten og saksøke henne for å ha gjort meg avhengig av KG!!! :hoho::hoho::hoho:

(Mye av min lesing gikk av "sendeplanen" til fordel av KG, skjønner du) :ler::ler:

Men det skal vel ha gått greit, så det er ingen umiddelbar fare for Gry (red) med det første, nei.... *s*

Det var 3 oppgaver på eksamen - den første var om noe teori om hvordan barn lærer matte (begrepsinnhold og begrepsuttrykk), den andre oppgaven var om "tallsystemer" (skrive tall fra vårt 10-tallssystem over i 4-tallssystemet f. eks), og den tredje oppgaven var om speiling og rotasjon av div skilt og figurer....

De to siste oppgavene VET jeg at jeg hadde veldig mye rett på, men jeg er litt usikker på deler av 1. oppgaven...

Vel, vel - vi må ha 40% riktig for å få bestått, og det tror jeg jeg skal ha klart..... :roll:

Vel, nå må jeg gå og lage middag:

Kylling i appelsinsaus *nam*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tralla la...

BAnanmannen har blitt "bra" i ryggen, så nå har det også blitt litt "koz" :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Tempen min fortsette å falle, så nå vil jeg tro at KANSKJE er EL på vei???!???

(Vel, det er jo 1. april, så det kan jo hende kroppen lurer meg også) :ler:

Jaja, jeg får vel heller bare "kose" meg med smertene i magen sin som er tilbake (EL??), så får vi se....

(Svært som jeg greide å tolke det lille jeg skrev til å omhandle EL da) :wink:

*klem klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koz deg med Bananmannen du...

strunta i EL eller inte ;) och njut av stunden, låt det som ska ske ske. Det är trots allt rätt så trevligt att "pröva" även om det är jobbigt att vänta på IKM och bli besviken. Har du tur så lurar du kroppen till en befruktning nu också :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAkk, Sola og Furstina...

Egentlig så ønsker jeg ikke å bli gravid nå - vil jo egentlig bare bli kvitt de der greiene i magen min!!!!

Men EL er jeg på "jakt" etter alikevell - for å forsikire meg om at kroppen "fungerer" :wink:

Jeg og Bananmannen var i Trondheim i går, og bare gik rundt i 4,5 timer (fin trim det :roll: ) og kikket i butikkene og på folket....

JEg trodde jeg skulle bli GAL!!!!!

Det var da SÅ mange som gikk rundt med barnevogn e.l.

Fikk til tider også en klomp i halsen....

JEG VIL OGSÅ HA!!!!!!! NÅ!!!!!!

Vel, det er bare å vente å se hva som skjer

*ikke stresse - ikke stresse*

Vel, det er jo morro å være på "prøver-stadiet også da; masse sex, ingen svangerskapsplager, bare oss to å ta hensyn til, osv....

Det er jo også en "tilstand" som en må gi slipp på dersom en får en liten en (ja, jeg bytter gjerne, men misforstå meg rett).......

Vel, vel

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Chiquita!

Nå hadde jeg tenkt på å skrive i dagboka di så lenge, men så har det liksom bare blitt med tanken *den som teller eller?*

Lykke til med prøvingen. Kos dere masse sammen da (kunne egentlig ikke tro dere gjør noe annet :ler: ), og bare nyt stunden. Jeg er ikke noen prøver selv, men det blir vel kanskje min tur en gang også.....

Ha en strålende dag.

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg tenkt på å skrive i dagboka di så lenge, men så har det liksom bare blitt med tanken *den som teller eller?*

Jo da, tanken er fin-fin den også :ler::ler:

(men det var greit at du omsider kom innom å skrev da, så jeg fikk vite at tankene har vært her) *s*

Fremdeles ikke noe tegn til EL, og nå begynner det å "haste" desrom det i hele tatt skal være noe håp denne mnd;

Jeg reiser på studietur på lørdagskvelden, og er ikke hjemme igjen på en uke!!!!!

Jaja - en mnd fra eller til spiller vel ikke så stor rolle....

(OG jeg hadde fått termin rundt nyttår om det hadde klaffet nå, og det "ønsker" jeg ikke, så da kan det heller vente...)

(vel, at jeg ikke ønsker det, er vel stygt sagt da - men jeg tror dere skjønner hva jeg mener)

*klem klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 30, og fremdeles ingen EL!!!! :evil: :evil: :evil:

Nå er det også bare få timer til jeg reiser på studietur, så det er nok ikke noe håp denne gangen :cry:

Jaja, får sende inn noen i "reserve", i tilfelle EL er i de nærmeste dagene, så får en se!!!

Egentlig så tror jeg at jeg kommer til å få mensen mens jeg er borte nå, men det gjenstår å se da.....

Jeg kommer ikke til å tempe nå før neste helg igjen, og da få jeg se (dersom mensen ikke har kommet)

Vel, ha en fin uke, jenter!!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme el som ikke dukker opp hos deg! :evil:

Hei, Chiquita! :D

Vil bare ønske deg en god tur

og lykke til videre!

Håper det ordner seg for dere snart (det er jaggu på tide) :wink:

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Lillen....

Jeg hadde en kjempefin tur til København, selv om det snødde og regnet det meste av tiden jeg var der nede....

Tror ikke at jeg har hatt EL enda - det er litt usikkert....

HAr ikke fått tempet den siste uken, og når jeg tempet i dag, så var den høyere enn hva CL var før jeg reiste.....

JEg er nå på CD 37, og har fremdeles MASSE EL-slim - så det kan jo være håp enda!!!! :wink:

(OG nå har vi jo ikke snakket med hverandre på en uke, og da er vi begge i tillegg EKSTRA ivrige på kos og sex) *jippi*

Nå er det påskeferie, og vi skal bare kose oss i denne heimen, altså :oops:

*klem klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 40 / 4 DPO (litt usikkert) :roll:

Nå er Bananmannen sendt på fest, mens jeg (frivillig) er hjemme og "ordner" til vi får besøk av svigerfar i morgen.....

HÆRLIG!!!!!

Sitter her og nipper i et glass vin, og koser meg masse.....

Nå har jeg bakt sjokoladekake, og vasket gulvet på stua, vasket kopper og lagt sammen klær, så da synes jeg virkelig at jeg har fortjent et "lite" øyeblikk her inne :wink:

Er litt usikker på hvordan jeg ligger an i forhold til EL...

Jeg tror nå EL er overstått, men jeg er ikke sikker på hvilken dag jeg hadde EL på....

Siden jeg var i Danmark på studietur, og ikke hadde mulighet til å tempe på en uke, så.....

Tror ikke det er "bare bare" å gå ut fra tempen da, nei...

Sekretet er jo et bedre "spor", men siden vi har hatt sex alle dager - bortsett ifra i går, så har jo det forstyrret litt på sekretet også :roll:

Vel, i dag er jeg i allefall helt "tørr", og tempen er høyere enn hva den var FØR jeg reiste på tur, så da får en se da!!!! :wink:

Vet egentlig ikke om jeg skal tømme hele vin-flaska i kveld, som jeg egentlig har tenkt...

Vel, det er jo stor sansynlighet for at det ikke klaffer denne gangen heller, så jeg tror jeg drikker den opp, jeg.... :P (Selv om den er på over 20% ) :roll:

Jeg skal også på fest i kveld - bare jeg "orket" ikke vorspielet......

Skal møte Bananmannen der nede - tror jeg.....

Ingenting er bestemt enda..... Kommer ann på hva jeg føler for, når klokka blir så mange...

Vel, ha en fin påske.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...