Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

2 timer siden, LillyBe skrev:

Tenker også det er litt anderledes siden jeg ikke har egen syklus :) 

kviser ja, samme her!!! Leeeenge siden sist, hehe

hehe, ja her også! helt sjukt :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 DPO i dag. Positiv test i morges! Tok ikke eggløsningssprøyte, så det er ikke det denne gangen. Streken er svak, men kom med en gang. Jeg kan ikke helt tro det. Bekymringen for kjemisk eller SA kom med en gang :/ Hold deg fast, lille spire! Fantastisk følelse å gå inn til samboeren og vekke ham med nyheten om at han (mest sannsynlig) skal bli pappa! :ohmy:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kajal skrev:

10 DPO i dag. Positiv test i morges! Tok ikke eggløsningssprøyte, så det er ikke det denne gangen. Streken er svak, men kom med en gang. Jeg kan ikke helt tro det. Bekymringen for kjemisk eller SA kom med en gang :/ Hold deg fast, lille spire! Fantastisk følelse å gå inn til samboeren og vekke ham med nyheten om at han (mest sannsynlig) skal bli pappa! :ohmy:

Herregud så fantastisk, gratulerer :) for en herlig start på lørdagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kajal skrev:

10 DPO i dag. Positiv test i morges! Tok ikke eggløsningssprøyte, så det er ikke det denne gangen. Streken er svak, men kom med en gang. Jeg kan ikke helt tro det. Bekymringen for kjemisk eller SA kom med en gang :/ Hold deg fast, lille spire! Fantastisk følelse å gå inn til samboeren og vekke ham med nyheten om at han (mest sannsynlig) skal bli pappa! :ohmy:

Ååh, gratulerer! :D Får håpe det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kajal skrev:

10 DPO i dag. Positiv test i morges! Tok ikke eggløsningssprøyte, så det er ikke det denne gangen. Streken er svak, men kom med en gang. Jeg kan ikke helt tro det. Bekymringen for kjemisk eller SA kom med en gang :/ Hold deg fast, lille spire! Fantastisk følelse å gå inn til samboeren og vekke ham med nyheten om at han (mest sannsynlig) skal bli pappa! :ohmy:

Gratulere så mye herligt er det fryseforsøk eller ?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kajal skrev:

10 DPO i dag. Positiv test i morges! Tok ikke eggløsningssprøyte, så det er ikke det denne gangen. Streken er svak, men kom med en gang. Jeg kan ikke helt tro det. Bekymringen for kjemisk eller SA kom med en gang :/ Hold deg fast, lille spire! Fantastisk følelse å gå inn til samboeren og vekke ham med nyheten om at han (mest sannsynlig) skal bli pappa! :ohmy:

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kajal skrev:

Takk alle sammen! 

@thwrbra85 Det var andre forsøk med inseminasjon. Vi skulle til på prøverør neste syklus, men nå slipper vi kanskje det? *håpe*

Ja det hade jo vert supert 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kajal skrev:

10 DPO i dag. Positiv test i morges! Tok ikke eggløsningssprøyte, så det er ikke det denne gangen. Streken er svak, men kom med en gang. Jeg kan ikke helt tro det. Bekymringen for kjemisk eller SA kom med en gang :/ Hold deg fast, lille spire! Fantastisk følelse å gå inn til samboeren og vekke ham med nyheten om at han (mest sannsynlig) skal bli pappa! :ohmy:

Godt det er litt gode nyheter her inne! Gratulerer så mye 😊

Anonymkode: fabcd...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man trenger stimulering med noe ved fryseforsøk? Jeg har normal syklus. Lurer på om jeg kommer til å måtte ta medisiner av noe slag før innsett..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kajal skrev:

Takk alle sammen! 

@thwrbra85 Det var andre forsøk med inseminasjon. Vi skulle til på prøverør neste syklus, men nå slipper vi kanskje det? *håpe*

Så kjekt med positive nyheter! Gratulerer så mye😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, prover87 skrev:

Noen som vet om man trenger stimulering med noe ved fryseforsøk? Jeg har normal syklus. Lurer på om jeg kommer til å måtte ta medisiner av noe slag før innsett..,

Jeg har erfaring med fryseforsøk, men jeg har ikke eggløsning og dermed litt ustabil syklus, så jeg er usikker på om det er samme opplegget for deg. Jeg har tatt Progynova (eventuelt plaster eller andre medisiner som gjør samme jobben) for å gjøre slimhinnen klar. Når jeg har gått på det ca 1 uke, så må gynekologen se om slimhinnen er tykk nok og eventuelt øke dosen. Det er nok også vanlig å ta Lutinus (progesteronstøtte) noen dager før innsett og helt frem til testdato (men den er du gjerne vandt til allerede). Som sagt - ikke sikkert du har samme opplegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, prover87 skrev:

Noen som vet om man trenger stimulering med noe ved fryseforsøk? Jeg har normal syklus. Lurer på om jeg kommer til å måtte ta medisiner av noe slag før innsett..,

Jeg gikk på Progynova og Cyclogest før innsett i fryseforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8. oktober 2016 den 17.27, prover87 skrev:

Noen som vet om man trenger stimulering med noe ved fryseforsøk? Jeg har normal syklus. Lurer på om jeg kommer til å måtte ta medisiner av noe slag før innsett..,

Ja, du har ikke et normalt forløp så en eller annen form for medisin blir det. Har hatt det en gang og det bestod av progynova og en lutinus. Nå ble det ikke innsett på oss den gang, men husker at pillene var null stress, mens lutinusen skulle tas ekstremt mye lenger enn ved ferskforsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8. oktober 2016 den 17.27, prover87 skrev:

Noen som vet om man trenger stimulering med noe ved fryseforsøk? Jeg har normal syklus. Lurer på om jeg kommer til å måtte ta medisiner av noe slag før innsett..,

 

Jeg skal forhåpentligvis ha fryseforsøk i naturlige syklus nå til uka. Hadde litt tynn slimhinne før helgen, ny kontroll i morgen. Har ikke brukt noen medisiner overhodet, bare eggløsningstester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, October 08, 2016 den 17.27, prover87 skrev:

Noen som vet om man trenger stimulering med noe ved fryseforsøk? Jeg har normal syklus. Lurer på om jeg kommer til å måtte ta medisiner av noe slag før innsett..,

Jeg skulle ha fryseforsøk i naturlig syklus.  Altså helt uten medisiner. Dessverre tok det tid før slimhinnen var tykk nok (etter en sa), så da ble det estradot - plaster og progynova. Dersom kroppen hadde vært i "vanlig " gjenge hadde jeg sluppet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på ul i dag, slimhinnen har gått fra 5,8 mm på onsdag til flotte 9 mm i dag :-) Eggløsning hadde jeg i går, så da blir det innsett av fryseegg på fredag :) Alle gode ting er tre, men på det fjerde skal det skje....! Starter på cyklogest i morgen, ellers ingen medisiner i forsøket her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stefanie skrev:

Da var jeg på ul i dag, slimhinnen har gått fra 5,8 mm på onsdag til flotte 9 mm i dag :-) Eggløsning hadde jeg i går, så da blir det innsett av fryseegg på fredag :) Alle gode ting er tre, men på det fjerde skal det skje....! Starter på cyklogest i morgen, ellers ingen medisiner i forsøket her :)

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...