Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, I88 skrev:

Det var et fersk forsøk. Lykke til med fryseforsøket, du må holde oss oppdaterte underveis:)

Okei :) tusen takk for det! Det skal jeg gjøre! 

Anonymkode: fabcd...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, I88 skrev:

Det var et fersk forsøk. Lykke til med fryseforsøket, du må holde oss oppdaterte underveis:)

Har du satt inn 2 egg på den runda her ?😊gratulere så mye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, thwrbra85 skrev:

Har du satt inn 2 egg på den runda her ?😊gratulere så mye 

Kansje det er 2 inni der da 😄😄hihi siden du satte inn 2 egg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere har delt erfaringene deres med Synarela! :) Det er godt å se at det er langt fra alle som opplever bivirkninger, og at selv om man får de så trenger det ikke å være de verste. Litt hetetokter skal jeg da kunne leve med. Har sett at huden min er blitt litt blankere enn vanlig, men håper jeg slipper unna monsterkviser da... :ph34r: Lykke til dere også, alle sammen :)

@LittleBabyBlue, da jeg hadde kjemisk testet jeg positivt i minst 5 dager. Svakere etterhvert selvfølgelig, men synlig strek. Kan dessverre ikke si noe om hvilke DPO, for syklusen var på bærtur og vi prøvde egentlig ikke den måneden, ironisk nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Får teste noen dager på rad og se om de blir svakere. Er redd for å håpe for mye og tenker på alt som kan gå galt 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LittleBabyBlue skrev:

Takk. Får teste noen dager på rad og se om de blir svakere. Er redd for å håpe for mye og tenker på alt som kan gå galt 😒

Så spennende!!! Krysser finga for deg :) 

Her ble det ny negativ test i dag så da er løpet kjørt :( argh!! Hatt en vond følelse hele tiden så ikke noe sjokk, men man blir jo veldig skuffa uansett. 

Litt usikker hva jeg gjør videre, må tenke litt (og telle penger...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, LillyBe skrev:

Så spennende!!! Krysser finga for deg :) 

Her ble det ny negativ test i dag så da er løpet kjørt :( argh!! Hatt en vond følelse hele tiden så ikke noe sjokk, men man blir jo veldig skuffa uansett. 

Litt usikker hva jeg gjør videre, må tenke litt (og telle penger...)

Takk. 

Føler med deg. Gjør vondt selv om man er forberedt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, I88 skrev:

Det er syv dager siden innsett, klarte ikke å vente så tok en tidlig test. Den viste positivt. Kan man stole på en positiv test så tidlig?

Det kan være eggløsningsprøyta som henger igjen og dermed kan gi falsk positiv.. 

Anonymkode: a1542...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LittleBabyBlue skrev:

Takk. 

Føler med deg. Gjør vondt selv om man er forberedt. :klem:

Ja, det gjør faktisk det :( blir litt bråstopp, må bruke helga på å fokusere framover igjen. Usikker om jeg ønsker (eller får lov?!) nytt fryseforsøk med engang... Noen med erfaringer der? To eller flere tette fryseforsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg, @LillyBe!

@LittleBabyBlue, har du fått positive flere dager nå, siden du lurer? :)

Og @I88 - så spennende! Hvor lenge siden er det du satte EL-sprøyten? Den kan sitte i kroppen i ca 10 dager, men hvis det er lengre enn det siden du satt den er det jo nesten helt sikkert at det er snakk om en graviditet :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde innsett for 2 uker siden. Har testet positivt siden søndag. Dette er siste offentlige og har aldri testa positivt før. Hadde beige lutinus på tirsdag og blei urolig, men var nok bare irritasjon. Tenkte så at det kan jo være kjemisk, eller utenfor livmor. Litt redd for å bli knust igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LillyBe skrev:

Ja, det gjør faktisk det :( blir litt bråstopp, må bruke helga på å fokusere framover igjen. Usikker om jeg ønsker (eller får lov?!) nytt fryseforsøk med engang... Noen med erfaringer der? To eller flere tette fryseforsøk?

Skjønner hvordan du har det! Det er skikkelig nedtur :(
Jeg skal ha fryseforsøk nr. 2 på neste mens. Altså, satte inn 8.september, fikk mens 26.september, og skal sette inn igjen i november etter å ha fått vanlig syklus/mens i oktober.

Endret av FlyBabe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, FlyBabe skrev:

Skjønner hvordan du har det! Det er skikkelig nedtur :(
Jeg skal ha fryseforsøk nr. 2 på neste mens. Altså, satte inn 8.september, fikk mens 26.september, og skal sette inn igjen i november etter å ha fått vanlig syklus/mens i oktober.

Stemmer! Mener ha lest noen starter rett på igjen ved den blødninga de får etter negativt forsøk å? Jeg har jo ingen egen syklus...får snakka med klinikken på mandag :) kan sikkert uansett være greit med litt pause fra hormoner (både for kropp og sinn...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LillyBe skrev:

Stemmer! Mener ha lest noen starter rett på igjen ved den blødninga de får etter negativt forsøk å? Jeg har jo ingen egen syklus...får snakka med klinikken på mandag :) kan sikkert uansett være greit med litt pause fra hormoner (både for kropp og sinn...)

Åja, jeg tolka St.Olavs til at det ikke var vanlig å starte på den mensen rett etter negativt, men det kan jo hende jeg tar feil :) Blir vel litt annerledes når du ikke har egen syklus uansett, vil jeg tro?

Apropos hormoner: jeg har plutselig fått masse kviser, regner med det er medisinene sin feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, LillyBe skrev:

Stemmer! Mener ha lest noen starter rett på igjen ved den blødninga de får etter negativt forsøk å? Jeg har jo ingen egen syklus...får snakka med klinikken på mandag :) kan sikkert uansett være greit med litt pause fra hormoner (både for kropp og sinn...)

Trist at det ikke gikk veien for dere😕 

Jeg har hatt frysforsøk i måneden rett etter negativ test flere ganger! Er sikkert godt å ha pause, men jeg har kjent at ventinga er så uendelig uansett at jeg ikke alltid har villet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, I88 skrev:

miore: det er 13 dager siden jeg satte EL sprøyten. krysset fingre 😊

Da våger jeg meg på en Gratulerer!, for jeg har aldri hørt om at noen har opplevd at EL-sprøyta har sittet i såpass lenge :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FlyBabe skrev:

Åja, jeg tolka St.Olavs til at det ikke var vanlig å starte på den mensen rett etter negativt, men det kan jo hende jeg tar feil :) Blir vel litt annerledes når du ikke har egen syklus uansett, vil jeg tro?

Apropos hormoner: jeg har plutselig fått masse kviser, regner med det er medisinene sin feil?

Tenker også det er litt anderledes siden jeg ikke har egen syklus :) 

kviser ja, samme her!!! Leeeenge siden sist, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gracie85 skrev:

Trist at det ikke gikk veien for dere😕 

Jeg har hatt frysforsøk i måneden rett etter negativ test flere ganger! Er sikkert godt å ha pause, men jeg har kjent at ventinga er så uendelig uansett at jeg ikke alltid har villet det. 

Takk for at du deler erfaringer :) Er det jeg føler litt også...venter og venter jo uansett! Måtte stimulere 4 uker med østrogen før innsett denne gangen, antar at det blir noe av det samme neste forsøk å. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...