Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Den 19.9.2016 at 19.21, Pinnsvin skrev:

Tusen takk, @Kajal og @Askmeagain89! <3 

Da er jeg blitt ruger! Føles nesten litt surrealistisk! 

Da var nok løpet kjørt for oss også.. 12 DPO i dag, og jeg har så smått begynt å blø.. 

:cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 26. september 2016 at 1.04, malla1992 skrev:

Fikk mensen i kveld :(  Dette er siste for oss offentlig. Så nå veit jeg ikke virkelig ikke hva vi skal gjøre videre. Er så lei meg at jeg bare vill ligge i senga å gråte :(

Huff, nå ble jeg utrolig lei meg :( Det er så urettferdig!!! Har du fått sove noe? Mange klemmer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Pinnsvin skrev:

Da var nok løpet kjørt for oss også.. 12 DPO i dag, og jeg har så smått begynt å blø.. 

:cry3:

Fader :( men går du på noe medisiner? Progesteron? Kan ikke det gi litt småblødninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, LillyBe skrev:

Fader :( men går du på noe medisiner? Progesteron? Kan ikke det gi litt småblødninger?

Tar Lutinus, og har ikke tenkt over at det kan være en bivirkning. Jeg tviler sterkt på det, for jeg hadde negativ test i dag tidlig også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, LillyBe skrev:

Huff, nå ble jeg utrolig lei meg :( Det er så urettferdig!!! Har du fått sove noe? Mange klemmer 

Sover veldig dårlig. Klarer ikke sovne før langt utpå natten :( bare tenker å tenker. Synes det er så forferdelig urettferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, September 23, 2016 at 9.07, FlyBabe skrev:

 Så trist føler med deg Har dere flere på frys eller var dette siste ?klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Pinnsvin skrev:

Tar Lutinus, og har ikke tenkt over at det kan være en bivirkning. Jeg tviler sterkt på det, for jeg hadde negativ test i dag tidlig også. 

Da skal det kanskje mye til :( Det er så urettferdig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, malla1992 skrev:

Sover veldig dårlig. Klarer ikke sovne før langt utpå natten :( bare tenker å tenker. Synes det er så forferdelig urettferdig. 

Det er urettferdig :( å alt blir mye værre uten søvn! Man blir jo så maktesløs også...å redd for å aldri lykkes. MEN de fleste lykkes, så man må bare prøve å tenke framover.   Jeg heier på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, thwrbra85 skrev:
Den 23.9.2016 at 9.07, FlyBabe skrev:

 Så trist føler med deg Har dere flere på frys eller var dette siste ?klem 

Vi har tre til på frys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, LillyBe skrev:

Det er urettferdig :( å alt blir mye værre uten søvn! Man blir jo så maktesløs også...å redd for å aldri lykkes. MEN de fleste lykkes, så man må bare prøve å tenke framover.   Jeg heier på deg :)

Føler med deg Har du vert gravid før har dere egg på frys da?klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, thwrbra85 skrev:

føler med deg har du vert gravid før eller ?har Dere egg på frys eller ?klem 

Ble litt feil dette her sorry 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pinnsvin skrev:

Tar Lutinus, og har ikke tenkt over at det kan være en bivirkning. Jeg tviler sterkt på det, for jeg hadde negativ test i dag tidlig også. 

Har dere flere egg på frys eller ?er det første runde ?har du vert gravid før ?føler med deg klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Pinnsvin skrev:

Da var nok løpet kjørt for oss også.. 12 DPO i dag, og jeg har så smått begynt å blø.. 

:cry3:

Det var trist :( *klem*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Pinnsvin skrev:

Da var nok løpet kjørt for oss også.. 12 DPO i dag, og jeg har så smått begynt å blø.. 

:cry3:

Uff, :klem: til deg :(

Mye dårlige nyheter i tråden her for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.9.2016 at 10.12, FlyBabe skrev:

Hm, det er mulig. Jeg ser ikke helt poenget for meg å ta blodprøve om to hjemmetester er negative på testdag og dagen før testdag? Er ikke to negativ godt nok? :) Hadde seff vært kjempehappy om de tok feil, men.. Jeg er ikke så glad i blodprøver, så jeg vil helst slippe å ta en unødvendig. Noen andre som vet, og evt. husker hva som er standard på St. Olavs? Jeg kjenner jeg skulle ønske jeg fikk ALL informasjon skriftlig. Det er vanskelig å huske alt som blir sagt, og så blir man usikker..

Har du fått mensen ennå, @FlyBabe? Eller venter du fremdeles? Har du tatt noen flere tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Pinnsvin Dette var trist, stor klem til deg. Krysser fingrene for det lille håpet som er igjen...

Hvordan er status hos dere andre?

Vi var til andre inseminering i går. Pga. dårlige svømmere hos mannen min så måtte stakkaren gi 2 prøver i løpet av 15 minutter! Kombinert klarte de å få til en prøve med godkjent kvalitet. Er veldig spent på hvordan dette vil gå. Vi fikk valget mellom ny inseminasjon eller gå over til prøverør neste gang. Vet ikke helt hva vi skal velge. Noen innspill? Hadde vært fint å få det til med mest mulig naturlige midler, samt at inseminasjon er billigere. Men det hjelper jo ikke hvis det ikke blir barn av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det mange triste nyheter i tråden her. Fader altså, dette skal jammen ikke være lett.
Vi var til forsamtale for IVF igår, starter opp med Synarela på søndag, Menopur fra midten av oktober og planlagt egguttak i slutten av oktober... Hvis alt går som planlagt da!  Så var vi også kommet til dette steget... 

@Kajal, vi var i en lignende situasjon. Vi ønsket å benytte alle de tre forsøkene, fordi vi også ønsket å få det til på minst mulig inngripende måte, samt at vi egentlig hadde "gode" sjanser. Nå som det tredje forsøket ikke gikk, har vi fått gå igang med IVF med engang. Sånn sett taper man ikke så mye tid på å forsøke en ny inseminasjon istedetfor å gå rett på IVF. Men så er vi heldige og bor i umiddelbar nærhet av klinikken, sånn at behandlingene ikke krever mye reising og planlegging, det stiller seg kanskje annerledes hvis det praktiske er mer utfordrende. Du må forresten ha lykke til med dette forsøket! :)

Er det noen av dere som har PCOS og høy AMH? Hvordan responderte dere på behandlingen? Er så redd for å ikke få mange nok egg ut, samtidig som jeg er redd for å overstimuleres hvis jeg skulle hatt høyere dose. Er satt på Menopur 112,5 IE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, miore skrev:

Har du fått mensen ennå, @FlyBabe? Eller venter du fremdeles? Har du tatt noen flere tester?

Jeg har fått mensen, og har snakka med St.Olavs. Neste innsett blir i uke 46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange kjipe nyheter her på tråden... Jeg hadde selv håpet å være ruger nå. Som mange andre her går ikke ting helt etter planen. Men heldigvis skjer ting. Jeg skal inn til en laparoskopi 31. oktober og fjerne den ene (kanskje begge) egglederne, alt etter hva de finner under operasjonen. Gruer meg skikkelig til dette, det tar på psykisk å vite at de i prinsippet skal "sterilisere" meg. Selv om jeg vet at med væskefylt eggleder (som jeg har) så er jeg i prinsippet steril allerede... Men de har beroliget meg med at etter fjerning av eggledere er det stor sjanse for å lykkes med IVF (har forstått at egglederne bare er i "veien" ved IVF, de trengs i hvert fall ikke). 

Vi har (bare) ett egg på frys - men håper at dette er sterkt og vil tåle opptining - og at vi kan komme inn til innsett før utgangen av 2016. Har så lyst å bli ferdig med første forsøk (og forhåpentligvis lykkes med dette) i løpet av 2016. Noen her som har fått utført en laparoskopi med fjerning av eggleder, og vet hvor lenge de anbefaler å vente med innsett/graviditet etter inngrepet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...