Gå til innhold

Prøverør 2016


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Kajal skrev:

Gratulerer @Pinnsvin!

Vi forsøker med ny inseminering denne måneden. Har begynt på Letrozol, og skal på UL fredag. Blir nok inseminerin mandag eller tirsdag. Gruer meg til to nye uker med venting :( 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, malla1992 skrev:

Nå er det rugedag 8 her, og jeg tror mensen er på vei :( Føler meg ikke noe annerledes idet heletatt.

Du må prøve å ikke tenke for mye på det, og ikke ta sorgene på forskudd. Er ikke sikkert at det er mensen som kommer, har hørt fra andre at symptomene på mens og graviditet er veldig like ;)

Jeg fikk forresten mensen i dag, det er akkurat 14 dager etter eggløsningssprøyta ble satt. Syntes egentlig det var litt tidlig, for trodde at eggløsningen skjedde ved uttak (altså 12 dager siden)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, prover87 skrev:

Du må prøve å ikke tenke for mye på det, og ikke ta sorgene på forskudd. Er ikke sikkert at det er mensen som kommer, har hørt fra andre at symptomene på mens og graviditet er veldig like ;)

Jeg fikk forresten mensen i dag, det er akkurat 14 dager etter eggløsningssprøyta ble satt. Syntes egentlig det var litt tidlig, for trodde at eggløsningen skjedde ved uttak (altså 12 dager siden)...

Er så vanskelig å ikke la tankene fly :( uff da, jeg har alltid fått mensen noen dager etter testdato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. september 2016 at 13.12, miore skrev:

Får håpe det gjør susen, @LillyBe!

Jeg har fått beskjed om å starte på primolut igjen, så jeg regner med at det blir sprøytestart om ca to uker. Håper det går bedre denne gangen, og at jeg i alle fall kommer meg til uttak!

Takk, det har gjort susen. Blir innsett om ca 1 uke :)  Slimhinna 7 mm i dag. 

spennende med dere andre som ruger! Vært nok nedturer her inne nå, så håper virkelig noen av dere (alle!) lykkes 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

Jeg har 'vært med' på denne tråden lenge nå, og tenker at det er på tide at jeg blir med i samtalen. Historien her er at min mann og jeg har vært prøvere siden høst 2012 og har vært i prøverørsystemet siden 2014. Problemet hos oss ligger hos begge, han med trege svømmere og jeg med pcos. Vi har vært gjennom 3 uttak og tilsammen 7 innsett (noen ferske og noen på frys). Har endt opp i en graviditet hvor jeg mistet i uke 8. Vi er nå igang med nytt uttak og jeg har gått på sprøyter i 4 dager. Veldig fint å få lov til å følge dere - vet mye om hvor vanskelig og krevende denne prosessen er! Masse lykke til til dere som er rett rundt innsett og testdato!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Gracie85 skrev:

Hei alle sammen!

Jeg har 'vært med' på denne tråden lenge nå, og tenker at det er på tide at jeg blir med i samtalen. Historien her er at min mann og jeg har vært prøvere siden høst 2012 og har vært i prøverørsystemet siden 2014. Problemet hos oss ligger hos begge, han med trege svømmere og jeg med pcos. Vi har vært gjennom 3 uttak og tilsammen 7 innsett (noen ferske og noen på frys). Har endt opp i en graviditet hvor jeg mistet i uke 8. Vi er nå igang med nytt uttak og jeg har gått på sprøyter i 4 dager. Veldig fint å få lov til å følge dere - vet mye om hvor vanskelig og krevende denne prosessen er! Masse lykke til til dere som er rett rundt innsett og testdato!!

Så fint at du vil henge med oss =) Velkommen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.9.2016 at 10.47, malla1992 skrev:

Nå er det rugedag 8 her, og jeg tror mensen er på vei :( Føler meg ikke noe annerledes idet heletatt.

Jeg følte det helt som deg. Hadde mensmurringer, og noen pmskviser som dukket opp. Følelsen sa at mensen kom hvert øyeblikk, men jeg var jo faktisk gravid.

Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, glassmanet skrev:

Jeg følte det helt som deg. Hadde mensmurringer, og noen pmskviser som dukket opp. Følelsen sa at mensen kom hvert øyeblikk, men jeg var jo faktisk gravid.

Lykke til :) 

For virkelig håpe det. For jeg innbiller meg at jeg skulle kjent noe hvis jeg var gravid. Men som mamma sa så er det jo alt for tidlig. 

Takk :)

Endret av malla1992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en misforståelse på St.Olavs har det blitt litt kluss med tilgang på medisin, og jeg måtte få på apoteket mitt. I alt styret glemte jeg å be om spesifisert kvittering. Er det noen som vet om det er for sent å få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, FlyBabe skrev:

Etter en misforståelse på St.Olavs har det blitt litt kluss med tilgang på medisin, og jeg måtte få på apoteket mitt. I alt styret glemte jeg å be om spesifisert kvittering. Er det noen som vet om det er for sent å få?

Det et bare å ringe :) jeg kom i kluss med HELFO der jeg holdt på å miste alle pengene jeg hadde lagt ut for medisiner, Og da ringte jeg bare rund å fikk spesifiserte kvitteringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, FlyBabe skrev:

Etter en misforståelse på St.Olavs har det blitt litt kluss med tilgang på medisin, og jeg måtte få på apoteket mitt. I alt styret glemte jeg å be om spesifisert kvittering. Er det noen som vet om det er for sent å få?

Du kan også gå innom apoteket for å få kvitteringen. De har alt i systemet, og det er ingen problem å få en spesifisert kvittering i etterkant. Har ihvertfall fått beskjed om det av apotekene jeg har brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gracie85 skrev:

Du kan også gå innom apoteket for å få kvitteringen. De har alt i systemet, og det er ingen problem å få en spesifisert kvittering i etterkant. Har ihvertfall fått beskjed om det av apotekene jeg har brukt.

 

1 time siden, malla1992 skrev:

Det et bare å ringe :) jeg kom i kluss med HELFO der jeg holdt på å miste alle pengene jeg hadde lagt ut for medisiner, Og da ringte jeg bare rund å fikk spesifiserte kvitteringer :)

Supert, takk for svar =) da stikker jeg innom igjen i morra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, malla1992 skrev:

Hvor mye betaler dere i medisiner ? Jeg brukte 23,000,- denne prøve mnd :)

Jeg har brukt ca 8000,- i medisiner til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å vente til i morgen, så jeg tok test i dag, og den var negativ. Tar en test til i morgen, for sikkerhets skyld, men det er nok over for denne gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...