Gå til innhold

Prøverør 2016

FlyBabe

Anbefalte innlegg

Da var jeg også ruger! Hadde vist flaks med meg! To egg ut og to veldig bra! Så ett inn og ett på frys:) blir lange dager til test dag så venter i spenning:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, ulvemamma skrev:

Da var jeg også ruger! Hadde vist flaks med meg! To egg ut og to veldig bra! Så ett inn og ett på frys:) blir lange dager til test dag så venter i spenning:)

Så flott :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) jeg var litt uheldig å la nesesprayen min i kjøleskapet. Jeg ringte apoteket å de sa det gikk greit så lenge den sto rett opp, men nå er jeg usikker på åssen den sto. Hva tror dere ? Burde jeg kjøpe ny ?

Begynner foresten på sprøyter i dag, håper det bare blir en uke med sprøyter og ikke to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.2.2016 at 15.04, ulvemamma skrev:

Da har jeg hatt uttak:-) hadde forventet at det skulle være vondere enn det var. Fikk Desverre kun ut to egg så forbredt meg mentalt at dette går til grus:-( men men håper selvfølgelig at ett av disse er gull egg :) men lover ikke helt bra når det er så lite og gå på.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.2.2016 at 22.02, merett2 skrev:

I morgen er det min tur til uttak. 😊 Er veldig spent, for nå har jeg ventet lenge! 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som bor i Ålesundsområdet og som hører til St. Olavs som kan fortelle om sine erfaringer, her? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Update: Vi fikk ut 9 egg på onsdag! 8 av dem ble befruktet. Nå ligger 2 på frys, 5 skal dyrkes videre til blastocyst-stadiet, og ETT heldig (forhåpentligvis GULLEGG) ble satt inn i dag! Endelig offisielt medlem av rugeklubben. Jeg er så spent at jeg nesten sprekker. Får mest lyst til å gå i dvale i 14 dager nå. ;) 

Uttaket var som forventet: kjente INGENTING! Innsetting var også helt grei skuring. Skal jeg gå med adrenalinrush i kroppen i 2 hele uker nå?! Gosh!! 

Endret av merett2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, merett2 skrev:

Update: Vi fikk ut 9 egg på onsdag! 8 av dem ble befruktet. Nå ligger 2 på frys, 5 skal dyrkes videre til blastocyst-stadiet, og ETT heldig (forhåpentligvis GULLEGG) ble satt inn i dag! Endelig offisielt medlem av rugeklubben. Jeg er så spent at jeg nesten sprekker. Får mest lyst til å gå i dvale i 14 dager nå. ;) 

Uttaket var som forventet: kjente INGENTING! Innsetting var også helt grei skuring. Skal jeg gå med adrenalinrush i kroppen i 2 hele uker nå?! Gosh!! 

Så spennende!! Velkommen til rugeklubben:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, merett2 skrev:

Flott med uttak og innsett, og med frys. Er det noen spesiell grunn til at noen av dem dyrkes videre til blastocyst før evt frysing?

Velkommen til limbo forresten :-p De to ukene er for meg en hel evighet. Tenker jeg tester på søndag. Skal ta bp tirsdag,  så tenkte søndag ville være greit for hjemmetest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, merett2 skrev:

Så bra resultat! Gratulerer som ruger :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, merett2 skrev:

Gratulerer masse. Håper disse 14 dagene skal gå litt fortere. Og plutselig står du med positiv test i hånda 😊😊😊😊😊❤❤❤🙏🙏🙏🙏👪👪👪👪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.2.2016 at 20.12, FlyBabe skrev:

Er det noen som bor i Ålesundsområdet og som hører til St. Olavs som kan fortelle om sine erfaringer, her? =)

Jeg har brukt st.olav pga fritt sykehusvalg. Er veldig fornøyd. Mange fantastiske sykepleiere som jobber der. Jeg var heftig overstimulert og fikk masse trøst og oppmuntrende ord under uttaket. Bare positive ting å si

Anonymkode: 0c9f1...948

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Nique skrev:

Flott med uttak og innsett, og med frys. Er det noen spesiell grunn til at noen av dem dyrkes videre til blastocyst før evt frysing?

Velkommen til limbo forresten :-p De to ukene er for meg en hel evighet. Tenker jeg tester på søndag. Skal ta bp tirsdag,  så tenkte søndag ville være greit for hjemmetest.

Takk! :)  Tja, hvis man både har "unge" embryoer og blastocyster, så er det mer å velge blant? Noen respondere bedre på det ene enn det andre. Og dersom det dyrkes frem til blastocyst-stadiet får man vel også enda større sjanse til å luke ut de som ikke har normal celledeling. Det kan jo hende det skjer noe på dag 4 f.eks.? Vet noen sverger til blastocyster, men det er delte meninger om det. Jeg er åpen for alt. 

11 timer siden, Ayesh skrev:

Gratulerer masse. Håper disse 14 dagene skal gå litt fortere. Og plutselig står du med positiv test i hånda 😊😊😊😊😊❤❤❤🙏🙏🙏🙏👪👪👪👪

Godt å se deg her inne igjen, Ayesh! :) Håper det går bedre med deg. :hjerte: Takk for det! Tiden snegler seg av gårde foreløpig. :P 

14 timer siden, sastras skrev:

Så bra resultat! Gratulerer som ruger :biggrin: 

Takk! :)  

18 timer siden, ulvemamma skrev:

Så spennende!! Velkommen til rugeklubben:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som følger tråden: 

Det er opprettet en hemmelig Facebook-gruppe for IVF-ere. Den kan ikke søkes opp, og utenforstående kan følgelig heller ikke se medlemmene. Det er noen her fra KG som allerede er medlemmer, men jeg tenkte jeg skulle opplyse alle om det. Den er helt ny,  og opprettet fordi det ikke er alle som ønsker at "hele verden" skal se at de står som medlemmer. 

For å bli medlem: skriv e-postadressen din, så legges du til. Du kan selv velge om du vil skrive den anonymt her inne (er jo ikke alle som ønsker å kobles opp mot nicket sitt), eller om du vil sende den på personlig melding. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, merett2 skrev:

Det er opprettet en hemmelig Facebook-gruppe for IVF-ere. Den kan ikke søkes opp, og utenforstående kan følgelig heller ikke se medlemmene. Det er noen her fra KG som allerede er medlemmer, men jeg tenkte jeg skulle opplyse alle om det. Den er helt ny,  og opprettet fordi det ikke er alle som ønsker at "hele verden" skal se at de står som medlemmer. 

For å bli medlem: skriv e-postadressen din, så legges du til. Du kan selv velge om du vil skrive den anonymt her inne (er jo ikke alle som ønsker å kobles opp mot nicket sitt), eller om du vil sende den på personlig melding. :) 

Sikkert et positivt tiltak for mange! :)

Jeg, personlig, kjenner at jeg synes mindre om at det at jeg er IVF-er skal knyttes opp mot mitt EKTE navn, enn nicket mitt...  Så jeg blir her :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt st.olav pga fritt sykehusvalg. Er veldig fornøyd. Mange fantastiske sykepleiere som jobber der. Jeg var heftig overstimulert og fikk masse trøst og oppmuntrende ord under uttaket. Bare positive ting å si

Anonymkode: 0c9f1...948

Tenkte mer på sånt som reise/overnatting og så videre. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, merett2 skrev:

Gratulerer og lykke til! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, FlyBabe skrev:

Sikkert et positivt tiltak for mange! :)

Jeg, personlig, kjenner at jeg synes mindre om at det at jeg er IVF-er skal knyttes opp mot mitt EKTE navn, enn nicket mitt...  Så jeg blir her :ph34r:

Hehe. Det har jeg forståelse for, Flybabe. Og vi er jo ulike. :) 

7 timer siden, FlyBabe skrev:

Gratulerer og lykke til! Spennende!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, merett2 skrev:

Kan noen legge meg til ? Heter Alvi imran (sof) på facebook

Anonymkode: 14d2e...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...