Harlekin Skrevet 11. februar 2016 #281 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) . Endret 11. februar 2016 av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 11. februar 2016 #282 Del Skrevet 11. februar 2016 5 timer siden, sastras skrev: Gratulerer så mye Harlekin! 4 timer siden, VirreVapp skrev: Gratulerer 2 timer siden, FlyBabe skrev: Gratulerer!! Tusen takk alle tre!! 8 minutter siden, merett2 skrev: Jeg var på ultralyd i dag, og ENDELIG ser det ut til at kroppen responderer noenlunde etter boka. Jeg er på sprøytedag 8, og ny UL på mandag. Går på veldig lave hormondoser, men de fant 40+ eggposer i dag, alle mellom 7 og 12 mm. Ikke optimalt enda, men det ser lyst ut! Fantastisk!! Dette er jo kjempenyheter!! Hurra for streken ! Gratulerer, Harlekin! Da krysser vi fingrene for at dette er gullegget! Lykke til! Takk skal du ha, merett2! Fint gjensyn med streken ;) Kjempekjekt at kroppen endelig oppfører seg som den skal. Da blir det spennende fremover! 6 minutter siden, Pebbles skrev: Gøy med positiv test Harlekin Håper det blir mange positive tester hos andre fremover også. Tusen takk! Masse lykke til hos Hausken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 12. februar 2016 Forfatter #283 Del Skrevet 12. februar 2016 10 timer siden, Pebbles skrev: Gøy med positiv test Harlekin Håper det blir mange positive tester hos andre fremover også. Etter negativ fryseforsøk med det siste egget i det offentlige i januar, har vi tatt kontakt og fått tid til samtale hos Hausken. Håper det ikke tar for lang tid før vi kan starte opp, og at det gir resultat Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 15. februar 2016 #284 Del Skrevet 15. februar 2016 Da er man ruger på en blastocyst. Satser på at det går veien denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyBabe Skrevet 15. februar 2016 Forfatter #285 Del Skrevet 15. februar 2016 1 time siden, VirreVapp skrev: Da er man ruger på en blastocyst. Satser på at det går veien denne gangen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 15. februar 2016 #286 Del Skrevet 15. februar 2016 2 timer siden, VirreVapp skrev: Da er man ruger på en blastocyst. Satser på at det går veien denne gangen Gratulerer og masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sastras Skrevet 15. februar 2016 #287 Del Skrevet 15. februar 2016 3 timer siden, VirreVapp skrev: Da er man ruger på en blastocyst. Satser på at det går veien denne gangen Lykke til 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 15. februar 2016 #288 Del Skrevet 15. februar 2016 6 timer siden, VirreVapp skrev: Da er man ruger på en blastocyst. Satser på at det går veien denne gangen Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulvemamma Skrevet 16. februar 2016 #289 Del Skrevet 16. februar 2016 Da har jeg hatt uttak:-) hadde forventet at det skulle være vondere enn det var. Fikk Desverre kun ut to egg så forbredt meg mentalt at dette går til grus:-( men men håper selvfølgelig at ett av disse er gull egg men lover ikke helt bra når det er så lite og gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merett2 Skrevet 16. februar 2016 #290 Del Skrevet 16. februar 2016 Den Monday, February 15, 2016 at 15.02, VirreVapp skrev: Da er man ruger på en blastocyst. Satser på at det går veien denne gangen Lykke til! 😊 Den Tuesday, February 16, 2016 at 15.04, ulvemamma skrev: Da har jeg hatt uttak:-) hadde forventet at det skulle være vondere enn det var. Fikk Desverre kun ut to egg så forbredt meg mentalt at dette går til grus:-( men men håper selvfølgelig at ett av disse er gull egg men lover ikke helt bra når det er så lite og gå på. Lykke til! Håper virkelig det holder! ☺ I morgen er det min tur til uttak. 😊 Er veldig spent, for nå har jeg ventet lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 17. februar 2016 #291 Del Skrevet 17. februar 2016 17 timer siden, ulvemamma skrev: Da har jeg hatt uttak:-) hadde forventet at det skulle være vondere enn det var. Fikk Desverre kun ut to egg så forbredt meg mentalt at dette går til grus:-( men men håper selvfølgelig at ett av disse er gull egg men lover ikke helt bra når det er så lite og gå på. Godt at det ikke var like vondt som du forestilte deg. Hvordan gikk det med eggene dine? 10 timer siden, merett2 skrev: Lykke til! 😊 Lykke til! Håper virkelig det holder! ☺ I morgen er det min tur til uttak. 😊 Er veldig spent, for nå har jeg ventet lenge! Lykke til på uttak i dag! Håper du få mange fine egg Kjempespennende at det er flere som er i gang med uttak og ruging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulvemamma Skrevet 17. februar 2016 #292 Del Skrevet 17. februar 2016 12 timer siden, merett2 skrev: Lykke til! 😊 Lykke til! Håper virkelig det holder! ☺ I morgen er det min tur til uttak. 😊 Er veldig spent, for nå har jeg ventet lenge! Lykke til i dag!!:):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulvemamma Skrevet 17. februar 2016 #293 Del Skrevet 17. februar 2016 Di ringte nettopp og begge var 100% befruktet så positivt overrasket håper di deler seg slik di skal:) litt spent på insett er så øm i magen etter uttak:-/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 17. februar 2016 #294 Del Skrevet 17. februar 2016 6 minutter siden, ulvemamma skrev: Di ringte nettopp og begge var 100% befruktet så positivt overrasket håper di deler seg slik di skal:) litt spent på insett er så øm i magen etter uttak:-/ Kjempeflott! Du skal bare se det er gullegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulvemamma Skrevet 17. februar 2016 #295 Del Skrevet 17. februar 2016 14 minutter siden, Harlekin skrev: Kjempeflott! Du skal bare se det er gullegg Takk takk håper no det da :-):-) Åssen syns du det var og sette inn iforhold til å ta ut?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 17. februar 2016 #296 Del Skrevet 17. februar 2016 35 minutter siden, ulvemamma skrev: Takk takk håper no det da :-):-) Åssen syns du det var og sette inn iforhold til å ta ut?:) Mye, mye bedre. Det gjør ikke vondt (ikke noe særlig, i alle fall), bare litt ubehagelig med det spekelet. Og så er det veldig fort gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulvemamma Skrevet 17. februar 2016 #297 Del Skrevet 17. februar 2016 16 minutter siden, Harlekin skrev: Mye, mye bedre. Det gjør ikke vondt (ikke noe særlig, i alle fall), bare litt ubehagelig med det spekelet. Og så er det veldig fort gjort. Spent hehe fikk med beroligende som jeg må Ta litt før. Tror jeg spenner meg mer enn jeg burde:p gruer meg men skal bli godt og få det overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 17. februar 2016 #298 Del Skrevet 17. februar 2016 22 timer siden, ulvemamma skrev: Da har jeg hatt uttak:-) hadde forventet at det skulle være vondere enn det var. Fikk Desverre kun ut to egg så forbredt meg mentalt at dette går til grus:-( men men håper selvfølgelig at ett av disse er gull egg men lover ikke helt bra når det er så lite og gå på. vi fikk ut ett egg og det ble satt tilbake men ble ikke gravid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merett2 Skrevet 17. februar 2016 #299 Del Skrevet 17. februar 2016 12 timer siden, ulvemamma skrev: Di ringte nettopp og begge var 100% befruktet så positivt overrasket håper di deler seg slik di skal:) litt spent på insett er så øm i magen etter uttak:-/ Så gode nyheter! Lykke til! 9 timer siden, malla1992 skrev: vi fikk ut ett egg og det ble satt tilbake men ble ikke gravid da Skal dere starte opp igjen, eller er du i prosessen nå? Det er jo mange som bommer på første forsøk. Det er en mager trøst, men håper det hjelper litt. 14 timer siden, Harlekin skrev: Godt at det ikke var like vondt som du forestilte deg. Hvordan gikk det med eggene dine? Lykke til på uttak i dag! Håper du få mange fine egg Kjempespennende at det er flere som er i gang med uttak og ruging! Ja, nå skjer det mye her inne! Jeg er så fornøyd etter i dag. Jeg har gått på 98 IE bare(jeg vet, merkelig dose, men jeg fikk det på en måte til likevel), og kun brukt ÈN pakke med Menopur1200 (!). Og vi fikk ut hele 9 egg i dag! Hvordan er symptomene dine? Begynner du å kjenne at du er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 17. februar 2016 #300 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) 22 timer siden, merett2 skrev: Så gode nyheter! Lykke til! Skal dere starte opp igjen, eller er du i prosessen nå? Det er jo mange som bommer på første forsøk. Det er en mager trøst, men håper det hjelper litt. Ja, nå skjer det mye her inne! Jeg er så fornøyd etter i dag. Jeg har gått på 98 IE bare(jeg vet, merkelig dose, men jeg fikk det på en måte til likevel), og kun brukt ÈN pakke med Menopur1200 (!). Og vi fikk ut hele 9 egg i dag! Hvordan er symptomene dine? Begynner du å kjenne at du er gravid? Vi er i prossesen nå. Starter på sprøyter i morgen. Blir siste forsøk på oss hvertfall, hvis jeg ikke produserer egg denne gangen så vill de ikke prøve igjen. Så siste sjangse nå for å få vårt eget biologiske barn Endret 18. februar 2016 av malla1992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå