Gjest Fox Mulder Skrevet 26. januar 2016 #2521 Skrevet 26. januar 2016 5 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Vet ikke helt. Kanskje når kjæresten sier jeg er den smarteste han vet om. Det betyr veldig mye for meg når han sier det, siden han er utrolig intelligent og reflektert + jeg ble ofte kalt dum når jeg var yngre. @Fox Mulder Har du hatt en fin dag i dag? Hatt det supert! @mini-mio Hva liker du best til mat?
Gjest Fox Mulder Skrevet 26. januar 2016 #2522 Skrevet 26. januar 2016 (endret) Opps.. dobbelpost Endret 26. januar 2016 av Fox Mulder
Summers Skrevet 27. januar 2016 #2523 Skrevet 27. januar 2016 2 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers Var du flink på skolen i ungdomsårene? Nei, tar ting ganske tregt og er dårlig på konsentrasjon. Fikk litt spesialundervisning som barn. 1 time siden, mini-mio skrev: @Summers Kan du en morsom vits? Fortell! Har ingen vitser jeg tenker er morsomme. 1 time siden, Lady skrev: @Summers Har du postet bilde av deg selv på kg? Nei og det kommer jeg nok aldri til å gjøre heller. 1 time siden, incognita skrev: @Summers Hvilken brettspill liker du best? Er nok mest glad i Scrabble. 17 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers har du noen gang lagt ut bilde bildetråden? Nei og det kommer jeg nok aldri til å gjøre heller. @ElizabethTaylor Hvem er din favorittpolitiker? @incognita Hvor ofte er du på kino? @mini-mio Hva slags ferie liker du best? @Lady Hvor ofte spiser du fisk?
ekkoet Skrevet 27. januar 2016 #2524 Skrevet 27. januar 2016 @Summers Hvorfor har du den avataren? (Wall street code?). Burde jeg se den? @Fox Mulder Skal du se på tv3 i morgen? @incognita Som starter av denne tråden: Har du noen gang tenkt på at den kunne tolkes som noe annet? Jeg har sett tråden mange ganger, men aldri trykket inn i den, fordi jeg har tenkt at det var en "Spør en rus(mis)bruker"-tråd. Er vel fordi jeg har sett andre "Spør en sexselger"-tråd ol. tidligere.
Summers Skrevet 27. januar 2016 #2525 Skrevet 27. januar 2016 2 timer siden, ekkoet skrev: @Summers Hvorfor har du den avataren? (Wall street code?). Burde jeg se den? Litt fordi jeg syne fyre ligner på meg og litt fordi jeg bare følte for å bytte profilbilde den dagen. Er en helt OK dokumentar, så grei å se om man har interesse for finans og ikke har lest Flash Boys av Michael Lewis, er ganske lik historie som fortelles. @ekkoet Hva slags kvaliteter liker du hos en sjef?
ekkoet Skrevet 27. januar 2016 #2526 Skrevet 27. januar 2016 8 minutter siden, Summers skrev: @ekkoet Hva slags kvaliteter liker du hos en sjef? Jeg har ikke hatt så mange, men de jeg har hatt har jeg likt som helhet. Positive ting: Ryddig og gir god informasjon Ikke ovenfra og ned, man omgås som like og respekterer hverandre. (Men sjefen skal være sjefen om det er behov) Prøver i det lengste å unngå å sette noen i en vanskelig situasjon (feks om det er vanskelig arbeidstid, reise etc. så prøver man andre muligheter før man sier "du må nesten gjøre dette"). Dette gjør igjen at man strekker seg for å unngå vanskelige situasjoner. @Summers Hva er dårligste opplevelsen din pga. en sjef?
Summers Skrevet 27. januar 2016 #2527 Skrevet 27. januar 2016 (endret) 14 minutter siden, ekkoet skrev: @Summers Hva er dårligste opplevelsen din pga. en sjef? Godt svar, har aldri hatt dårlig opplevelse meden sjef, men hadde en som kanskje var litt vel sjeftete mot enkelte av medarbeiderne. @ekkoet Har du vært i Holmenkollen for å se et skirenn? Endret 27. januar 2016 av Summers
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #2528 Skrevet 27. januar 2016 (endret) 6 timer siden, Summers skrev: Nei, tar ting ganske tregt og er dårlig på konsentrasjon. Fikk litt spesialundervisning som barn. Har ingen vitser jeg tenker er morsomme. Nei og det kommer jeg nok aldri til å gjøre heller. Er nok mest glad i Scrabble. Nei og det kommer jeg nok aldri til å gjøre heller. @ElizabethTaylor Hvem er din favorittpolitiker? @incognita Hvor ofte er du på kino? @mini-mio Hva slags ferie liker du best? @Lady Hvor ofte spiser du fisk? Hvis jeg skal velge en må det være Trine Skei Grande. Fikk utrolig respekt for henne under abort-debatten. Men venstre er ikke et parti jeg stemmer til vanlig. @Summers Har du vært i militæret? @incognita kunne du tenkt deg å reise til Nord-korea på ferie, hvis sjansen bydde seg? @mini-mio Hvor gammel er du? @Lady Føler du du må ut når det er fint vær, eller kan du sitte inne med god samvittighet? @ekkoet Blir du påvirket av helsetrendene? Endret 27. januar 2016 av ElizabethTaylor
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2529 Skrevet 27. januar 2016 6 timer siden, Summers skrev: @incognita Hvor ofte er du på kino? Veldig sjelden. 5 timer siden, ekkoet skrev: @incognita Som starter av denne tråden: Har du noen gang tenkt på at den kunne tolkes som noe annet? Jeg har sett tråden mange ganger, men aldri trykket inn i den, fordi jeg har tenkt at det var en "Spør en rus(mis)bruker"-tråd. Er vel fordi jeg har sett andre "Spør en sexselger"-tråd ol. tidligere. Det har jeg aldri tenkt på, men nå kjenner jeg at jeg ble litt flau. Tenk om alle på forumet tror jeg er en rusmisbruker Jeg har ikke tenkt tanken engang fordi det er så veldig fjernt fra min person. @Summers drikker du kaffe? Hva er isåfall favoritttkaffen din? @ekkoet Hvis du måtte velge, ville du plukket opp en tyggegummi fra fortauet og tygget den i 10 min, eller slikket dørhåndtaket på toalettet på ditt lokale kjøpesenter (thoroughly)?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2530 Skrevet 27. januar 2016 6 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita kunne du tenkt deg å reise til Nord-korea på ferie, hvis sjansen bydde seg? Overhode ikke. @ElizabethTaylor Hvor i landet bor du?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2531 Skrevet 27. januar 2016 15 timer siden, mini-mio skrev: 8, delt førsteplass mellom kg og bloggen til eksen til eksen min to-tre år @incognita liker du å tegne? @Lady hva er det mest spennende du har gjort i dag? Hmm, ikke så myr spennende som skjedde i går. Må ha vært å se Teen Mom @mini-mio Hva skal i i helgen?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2532 Skrevet 27. januar 2016 35 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Hvis jeg skal velge en må det være Trine Skei Grande. Fikk utrolig respekt for henne under abort-debatten. Men venstre er ikke et parti jeg stemmer til vanlig. @Summers Har du vært i militæret? @incognita kunne du tenkt deg å reise til Nord-korea på ferie, hvis sjansen bydde seg? @mini-mio Hvor gammel er du? @Lady Føler du du må ut når det er fint vær, eller kan du sitte inne med god samvittighet? @ekkoet Blir du påvirket av helsetrendene? Varier litt. Noen ganger føler jeg at jeg må utnytte været, men andre ganger ikke. @ElizabethTaylor Er kjæresten like gammel som deg?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2533 Skrevet 27. januar 2016 7 timer siden, Summers skrev: Nei, tar ting ganske tregt og er dårlig på konsentrasjon. Fikk litt spesialundervisning som barn. Har ingen vitser jeg tenker er morsomme. Nei og det kommer jeg nok aldri til å gjøre heller. Er nok mest glad i Scrabble. Nei og det kommer jeg nok aldri til å gjøre heller. @ElizabethTaylor Hvem er din favorittpolitiker? @incognita Hvor ofte er du på kino? @mini-mio Hva slags ferie liker du best? @Lady Hvor ofte spiser du fisk? Hmm, spiser kjøtt oftere. @Summers Gleder du deg til sommeren?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2534 Skrevet 27. januar 2016 15 timer siden, Fox Mulder skrev: Ja, det må til @Lady Hva er favorittfargen din? Er glad i mørk lilla @Fox Mulder Er du glad i Hello Kitty?
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #2535 Skrevet 27. januar 2016 38 minutter siden, incognita skrev: Overhode ikke. @ElizabethTaylor Hvor i landet bor du? Stavanger 9 minutter siden, Lady skrev: Varier litt. Noen ganger føler jeg at jeg må utnytte været, men andre ganger ikke. @ElizabethTaylor Er kjæresten like gammel som deg? Han er 2 år eldre @incognita hvor bor du? @Lady Hva liker du best med personligheten din?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2536 Skrevet 27. januar 2016 Et øyeblikk siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita hvor bor du? Oschlo. @ElizabethTaylor Hva jobber du med?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2537 Skrevet 27. januar 2016 4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Stavanger Han er 2 år eldre @incognita hvor bor du? @Lady Hva liker du best med personligheten din? Synes alltid sånne spørsmål er så vanskelige.. Hmm, liker godt at jeg er jordnær. Bryr meg om hvordan menneske er, ikke om du er rik eller fattig osv. @ElizabethTaylor Samme spørsmål tilbake!:)
Gjest Jacklost Skrevet 27. januar 2016 #2538 Skrevet 27. januar 2016 @ElizabethTaylor Hvor gammel er du?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2539 Skrevet 27. januar 2016 Den 25. januar 2016 at 0.43, Summers skrev: Nei, akkurat nå følger jeg ikke med på noen serier, siste jeg fulgte med på var South Park, men de har pause nå. Synes ikke det er noe lett å svare på. Nei, er fra Oslo. @Edain Hvem vil du ha på på som halefinnehelt hos Norwegian? @Lady Hvilket fag likte du best på skolen? @incognita Var du empatisk som barn? Uten tvil Petter Northug. @Summers Hva syns du om spurten til Northug?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2540 Skrevet 27. januar 2016 Den 25. januar 2016 at 0.43, incognita skrev: .... Ja. Jeg liker å tro det. Jeg valgte drømmestudie, og er ferdig for lengst. @ElizabethTaylor Hvor gammel er du? @Edain Hvor gammel var du første gang du var full? @Lady Har du balltekke? Ikke før jeg var 17 faktisk :-) @incognita Pleier du noen ganger å gå rundt i hovedstaden før/etter jobb og bare se på folk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå