minister-mio Skrevet 26. januar 2016 #2481 Skrevet 26. januar 2016 55 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg er kanskje mest fornøyd med at jeg er en snill person. Jeg bryr meg utrolig mye om at de rundt meg skal ha det bra, og bryr meg av og til litt for mye. @incognita Hva er dine viktigste verdier? @mini-mio Har du tenkt å lage flere kg-tegninger i fremtiden? Ja, det har jeg @ElizabethTaylor hvor var du forrige gang du var hjemmefra? @incognita hva syntes du om personer som går apeshit på NSB-ansatte når togene er innstilt (og det gjerne er Jernbaneverket som er skyld i problemet)?
Gjest incognita Skrevet 26. januar 2016 #2482 Skrevet 26. januar 2016 2 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita Hva er dine viktigste verdier? Å være god og lojal mot de som står meg nærmest. 1 time siden, Summers skrev: @incognita Har du vært aktiv i kor? Bare skolekoret på videregående. 1 time siden, mini-mio skrev: @incognita hva syntes du om personer som går apeshit på NSB-ansatte når togene er innstilt (og det gjerne er Jernbaneverket som er skyld i problemet)? Jeg synes jo folk burde skjønne bedre. @ElizabethTaylor Hvor mange barn ønsker du deg (hvis noen da)? @Summers Har du noen gang vært i et seriøst forhold? @mini-mio Hva foretrekker du, 20 minusgrader eller +4/5 og smeltevær?
minister-mio Skrevet 26. januar 2016 #2483 Skrevet 26. januar 2016 10 minutter siden, incognita skrev: @mini-mio Hva foretrekker du, 20 minusgrader eller +4/5 og smeltevær? 20 minusgrader lett. @incognita har du noengang kost med en ape? @Summers hva slags dressing liker du på burger?
Gjest bruker83924 Skrevet 26. januar 2016 #2484 Skrevet 26. januar 2016 2 timer siden, Summers skrev: @ElizabethTaylor Er du utadvendt? Ganske. Kan være sjenert hvis det er folk jeg gjerne vil skal like meg, sånn som svigerfamilie osv. 2 timer siden, mini-mio skrev: Ja, det har jeg @ElizabethTaylor hvor var du forrige gang du var hjemmefra? Var i Hammerfest på nyttår og starten av januar 25 minutter siden, incognita skrev: @ElizabethTaylor Hvor mange barn ønsker du deg (hvis noen da)? Minst 2, max 4! @incognita Hva slags idretter/aktiviteter gikk du på som barn? @Summers Iphone eller samsung? @mini-mio har du søsken?
Summers Skrevet 26. januar 2016 #2485 Skrevet 26. januar 2016 22 minutter siden, incognita skrev: @Summers Har du noen gang vært i et seriøst forhold? Nei, ikke i nærheten. 11 minutter siden, mini-mio skrev: @Summers hva slags dressing liker du på burger? Liker sånn bbq-saus best. @incognita Har du filmprosjektor? @mini-mio Tror du på en gud?
Gjest incognita Skrevet 26. januar 2016 #2486 Skrevet 26. januar 2016 31 minutter siden, mini-mio skrev: 20 minusgrader lett. @incognita har du noengang kost med en ape? Enig! Og ja, det har jeg faktisk. 9 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita Hva slags idretter/aktiviteter gikk du på som barn? Fotball stort sett. Et øyeblikk siden, Summers skrev: @incognita Har du filmprosjektor? Ikke nå lengre, men jeg hadde en gang. Kjøpte for komf-pengene. @mini-mio Hvis du plutselig fikk et guttebarn, hvilket navn skulle han fått da? @ElizabethTaylor Har du noen gang drevet med hest? Du slår meg som en "hestejente". @Summers Hvilke strømmetjenester abonnerer du på?
minister-mio Skrevet 26. januar 2016 #2487 Skrevet 26. januar 2016 17 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @mini-mio har du søsken? Ja 9 minutter siden, Summers skrev: @mini-mio Tror du på en gud? Nei 6 minutter siden, incognita skrev: Enig! Og ja, det har jeg faktisk. Fotball stort sett. Ikke nå lengre, men jeg hadde en gang. Kjøpte for komf-pengene. @mini-mio Hvis du plutselig fikk et guttebarn, hvilket navn skulle han fått da? Lars @ElizabethTaylor er du nær moren din? @Summershar du noengang vært forelsket? @incognita hva syntes du om navnet mitt?
Summers Skrevet 26. januar 2016 #2488 Skrevet 26. januar 2016 (endret) 57 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers Iphone eller samsung? Samsung, synes iPhone er overpriset. I tillegg mister og ødelegger jeg mobiltelefoner alt for ofte til at jeg ønsker å legge ut mye penger på en telefon. 45 minutter siden, incognita skrev: @Summers Hvilke strømmetjenester abonnerer du på? Ingen, hadde Netflix ett år, men tror jeg kun så føste sesong av House of Cards i løpet av det året. @ElizabethTaylor Driver du med noe organisert idrett? @incognita Siste sakprosabok du leste? Endret 26. januar 2016 av Summers
Summers Skrevet 26. januar 2016 #2489 Skrevet 26. januar 2016 17 minutter siden, mini-mio skrev: @Summershar du noengang vært forelsket? Nei. @mini-mio Er du fadder gjennom Røde Kors eller noe tilsvarende?
Gjest bruker83924 Skrevet 26. januar 2016 #2490 Skrevet 26. januar 2016 25 minutter siden, mini-mio skrev: @ElizabethTaylor er du nær moren din? Ja 40 minutter siden, incognita skrev: @ElizabethTaylor Har du noen gang drevet med hest? Du slår meg som en "hestejente". Faktisk. Sluttet å ri for noen år siden. Hatt hest i mange år 21 minutter siden, Summers skrev: @ElizabethTaylor Driver du med noe organisert idrett? Enig om det med samsung! Nærmeste man kommer er gruppetimene på treningssenteret mitt. @incognita Hvordan fremstår jeg som en hestejente? @mini-mio Hva foretrekker du å drikke til maten? @Summers Hvordan er det å være mann på et kvinneforum?
Gjest incognita Skrevet 26. januar 2016 #2491 Skrevet 26. januar 2016 57 minutter siden, mini-mio skrev: @incognita hva syntes du om navnet mitt? Helt på det jevne. 53 minutter siden, Summers skrev: @incognita Siste sakprosabok du leste? Leser en akkurat nå faktisk, tør ikke si hvilken. 27 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita Hvordan fremstår jeg som en hestejente? Du er bare sånn typisk hestejente.. pen, langt pent hår (har bare fått for meg at dette er typisk hestejenter), snill, litt "flinkis" hvis du skjønner hva jeg mener. @mini-mio Hvis du skulle velge ditt eget navn, hva ville det være? @Summers Hvilket låt hørte du sist (egenvalgt)? @ElizabethTaylor Har du noen gang prøvd en brudekjole?
Gjest bruker83924 Skrevet 26. januar 2016 #2492 Skrevet 26. januar 2016 15 minutter siden, incognita skrev: Helt på det jevne. Leser en akkurat nå faktisk, tør ikke si hvilken. Du er bare sånn typisk hestejente.. pen, langt pent hår (har bare fått for meg at dette er typisk hestejenter), snill, litt "flinkis" hvis du skjønner hva jeg mener. @mini-mio Hvis du skulle velge ditt eget navn, hva ville det være? @Summers Hvilket låt hørte du sist (egenvalgt)? @ElizabethTaylor Har du noen gang prøvd en brudekjole? Takk! Er nok ikke så "flinkis" dessverre. Men festelig at du gjetta det. Aldri prøvd en brudekjole, men gleder meg til dagen det skjer! @incognita er du forlovet?
Gjest incognita Skrevet 26. januar 2016 #2493 Skrevet 26. januar 2016 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: Takk! Er nok ikke så "flinkis" dessverre. Men festelig at du gjetta det. Aldri prøvd en brudekjole, men gleder meg til dagen det skjer! @incognita er du forlovet? ..... Nei... ikke enda. @ElizabethTaylor Er du god på å lukeparkere?
Gjest bruker83924 Skrevet 26. januar 2016 #2494 Skrevet 26. januar 2016 20 minutter siden, incognita skrev: ..... Nei... ikke enda. @ElizabethTaylor Er du god på å lukeparkere? Håper det skjer snart da! Det spørs på dagsformen og hvilken bil jeg kjører. @incognita Liker du å stå på ski? @Silfen er du like blid i virkeligheten som du ser ut som?
Lady Skrevet 26. januar 2016 #2495 Skrevet 26. januar 2016 18 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Hun er nydelig Elsker classy jenter med en garderobe jeg aldri kommer til å få råd til Har ikke en, men disse elsker jeg: Amal Clooney, Miranda Kerr, Louise Roe og Tash Oakley. Nå bruker jeg dior i ansiktet og lancome på kroppen, men venter på at spraytan-huset skal åpnes i byen min, er så lei av å smøre meg. Spurte nylig en gruppe jeg er medlem i på facebook, mange jenter fra hele verden som tipser hverandre. De anbefaler loving tan, sier at det er noe av det beste. Jeg har lyst å starte en bedrift der jeg tilbyr naturbaserte aktiviteter i nordnorge en plass, gjerne Tromsø. @incognita Hvordan møtte du kjæresten din? @ClosedParadise Hva slags form for trening foretrekker du? @Lady Hvilke norsk instagram-kjendis har du girl crush på? Bruker ikke Instagram, så vet ikke hvem som er kjente på Instagram @ElisabethTaylor har du lagt ut bilde på kg før?
Lady Skrevet 26. januar 2016 #2496 Skrevet 26. januar 2016 15 timer siden, Summers skrev: Nei og jeg har aldri vært glad i dyr. Vet ikke hva du legger i A4-liv, men om det er kone og barn så vet jeg ikke om det er noe som passer meg. Vil heller si lat. @ElizabethTaylor Er du komfortabel med å snakke på engelsk? @incognita Liker du Stian Blipp? @Lady Beste komplimentet du har fått? @ambivalentReaction Har du studert noe ved universitet/høyskole? Husker ikke. @Summers Beste kompliment du har fått?
Gjest incognita Skrevet 26. januar 2016 #2498 Skrevet 26. januar 2016 21 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita Liker du å stå på ski? Jeg synes det er helt OK en gang i blandt. Et øyeblikk siden, Lady skrev: @incognita Hvordan ble middagen? Jeg har ikke fått handlet i dag, så det får bli til en annen dag. Men jeg fikk det for meg at jeg kanskje kunne ha laks til. Tror det blir godt. @ElizabethTaylor Får du mange PM'er ? @Lady Vasker du klær på en fast dag i uken, eller litt etter behov?
Gjest bruker83924 Skrevet 26. januar 2016 #2499 Skrevet 26. januar 2016 (endret) 31 minutter siden, Lady skrev: Bruker ikke Instagram, så vet ikke hvem som er kjente på Instagram @ElisabethTaylor har du lagt ut bilde på kg før? Flere ganger 25 minutter siden, incognita skrev: Jeg synes det er helt OK en gang i blandt. Jeg har ikke fått handlet i dag, så det får bli til en annen dag. Men jeg fikk det for meg at jeg kanskje kunne ha laks til. Tror det blir godt. @ElizabethTaylor Får du mange PM'er ? @Lady Vasker du klær på en fast dag i uken, eller litt etter behov? Nei, tror jeg har fått 6 stykk til sammen. Der 4 av de var for å få en link jeg ikke kunne dele. Ikke særlig kg-populær @Lady Er brukernavnet ditt oppkalt etter et kjæledyr du en gang har hatt? @incognita Hva er det flaueste du noen gang har opplevd? Endret 26. januar 2016 av ElizabethTaylor
Lady Skrevet 26. januar 2016 #2500 Skrevet 26. januar 2016 25 minutter siden, incognita skrev: Jeg synes det er helt OK en gang i blandt. Jeg har ikke fått handlet i dag, så det får bli til en annen dag. Men jeg fikk det for meg at jeg kanskje kunne ha laks til. Tror det blir godt. @ElizabethTaylor Får du mange PM'er ? @Lady Vasker du klær på en fast dag i uken, eller litt etter behov? Ja, det er sikkert også godt!:) Etter behov @incognita Rødvin eller hvitvin?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå