Lady Skrevet 25. januar 2016 #2381 Skrevet 25. januar 2016 6 minutter siden, Fox Mulder skrev: 29 En softis @Fox Mulder Er du sporty?
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. januar 2016 #2382 Skrevet 25. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: @Fox Mulder Er du sporty? Veldig! @Aye Favorittfilmen din er?
Summers Skrevet 25. januar 2016 #2383 Skrevet 25. januar 2016 (endret) 2 timer siden, incognita skrev: @Summers Kunne du vært med på et sjekkeprogram på TV? Ja, men for å komme på TV, ikke for å møte noen. 2 timer siden, Lady skrev: @Summershvor gammel er du? I 20-årene. @incognita Er du god på å imitere stemmer? @Lady Kan du slå hjul? Endret 25. januar 2016 av Summers
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #2384 Skrevet 25. januar 2016 1 time siden, Fox Mulder skrev: Veldig! @Aye Favorittfilmen din er? Har så mange favoritter, tror jeg velger Schindlers list. Sterk og god film. @Lady favoritt tv-serie?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2385 Skrevet 25. januar 2016 2 timer siden, Summers skrev: Ja, men for å komme på TV, ikke for å møte noen. I 20-årene. @incognita Er du god på å imitere stemmer? @Lady Kan du slå hjul? Nei @Summers Kan du?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2386 Skrevet 25. januar 2016 1 time siden, Aye skrev: Har så mange favoritter, tror jeg velger Schindlers list. Sterk og god film. @Lady favoritt tv-serie? Hmm, Frusrterte fruer blant annet @Aye Hva gjør du i kveld?
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #2387 Skrevet 25. januar 2016 (endret) 43 minutter siden, Lady skrev: Hmm, Frusrterte fruer blant annet @Aye Hva gjør du i kveld? Skal ut å jogge en tur, ellers slappe av @Lady hva med deg? Endret 25. januar 2016 av Aye
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2388 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Aye skrev: Skal ut å jogge en tur, ellers slappe av @Lady hva med deg? Bare slappe av hehe @Aye Hvor er det best å jogge?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2389 Skrevet 25. januar 2016 19 timer siden, Fox Mulder skrev: Jepp @incognita Esso eller Statoil? Statoil, for der har jeg 30 øre/l rabatt. 4 timer siden, Lady skrev: @incognita Hva synes du om at Mette Marit er prinsesse med tanke på fortiden hennes? Jeg synes at det er fint at kongefamilien er folk som folk flest. 3 timer siden, Summers skrev: @incognita Er du god på å imitere stemmer? @Lady Bortsett fra Åge Hareide, nei. @Fox Mulder Har du vært på KG tidligere under et annet brukernavn? @Lady Vurderer du å legge ut bilde i bildetråden? @Summers Hvem er du i vennegjengen?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2390 Skrevet 25. januar 2016 40 minutter siden, incognita skrev: Statoil, for der har jeg 30 øre/l rabatt. Jeg synes at det er fint at kongefamilien er folk som folk flest. Bortsett fra Åge Hareide, nei. @Fox Mulder Har du vært på KG tidligere under et annet brukernavn? @Lady Vurderer du å legge ut bilde i bildetråden? @Summers Hvem er du i vennegjengen? Nei, tror ikke det @incognita Har du tips til en god tørrshampo som ikke klør i hodebunnen?:)
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2391 Skrevet 25. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Nei, tror ikke det @incognita Har du tips til en god tørrshampo som ikke klør i hodebunnen?:) Tørrsjampoen til Sexy Hair er den beste som finnes: Den har bittelitt mer hold enn Batiste, men ikke altfor mye (som dust-it ). Elsker denne! @Lady Bruker du mye tid på håret ditt?
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #2392 Skrevet 25. januar 2016 1 time siden, Lady skrev: Bare slappe av hehe @Aye Hvor er det best å jogge? I litt ulendt terreng @incognita flaueste du har gjort?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2393 Skrevet 25. januar 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Tørrsjampoen til Sexy Hair er den beste som finnes: Den har bittelitt mer hold enn Batiste, men ikke altfor mye (som dust-it ). Elsker denne! @Lady Bruker du mye tid på håret ditt? Jeg elsker også den, men tåler den ikke Har en helt uåpnede og en halvtom av denne stående på badet. Blir så irritert i hodebunnen av den Nei.. Er såpass tynt at det ikke er så mye å gjøre føler jeg. @incognita hvor lang tid bruker du på sminke om morgenen?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2394 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Jeg elsker også den, men tåler den ikke Har en helt uåpnede og en halvtom av denne stående på badet. Blir så irritert i hodebunnen av den Nei.. Er såpass tynt at det ikke er så mye å gjøre føler jeg. @incognita hvor lang tid bruker du på sminke om morgenen? Neei.. så kjedelig. Den er bare såå god da.. Jeg bruker ca 15 min på sminken. @Lady Hva med deg?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2395 Skrevet 25. januar 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Neei.. så kjedelig. Den er bare såå god da.. Jeg bruker ca 15 min på sminken. @Lady Hva med deg? Helst en halvtime, men når jeg har dårlig tid bruker ejg den tiden jeg har. @incognita Bruker du briller og linser?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2396 Skrevet 25. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Helst en halvtime, men når jeg har dårlig tid bruker ejg den tiden jeg har. @incognita Bruker du briller og linser? Bare linser. Burde virkelig ordne meg et par briller som jeg kan chille med på kveldene osv. Det er på "to do"-lista mi. @Lady Bruker du briller og/eller linser?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2397 Skrevet 25. januar 2016 7 minutter siden, incognita skrev: Bare linser. Burde virkelig ordne meg et par briller som jeg kan chille med på kveldene osv. Det er på "to do"-lista mi. @Lady Bruker du briller og/eller linser? Ja, begge deler @incognita Synes du nattdating er mer skummelt enn å bli kjent i virkeligheten?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2398 Skrevet 25. januar 2016 10 minutter siden, Lady skrev: Ja, begge deler @incognita Synes du nattdating er mer skummelt enn å bli kjent i virkeligheten? Ja! Sykt mye kleinere iallefall! @Lady Har du en god smoothieoppskrift?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2399 Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Ja! Sykt mye kleinere iallefall! @Lady Har du en god smoothieoppskrift? Naturell yoghurt, frossen banan, frosne jordbær ogfrosne bringebær. Eller så er kokosyoughurt, frosne biter av honningmelon og frossen banan veldig godt @incognita Hvor mange har du møtt fra kg?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2400 Skrevet 25. januar 2016 53 minutter siden, Lady skrev: Naturell yoghurt, frossen banan, frosne jordbær ogfrosne bringebær. Eller så er kokosyoughurt, frosne biter av honningmelon og frossen banan veldig godt @incognita Hvor mange har du møtt fra kg? mmmm jeg elsker kokos i smoothie. Hmmmm nå må jeg telle litt her. Hmmmmmmm...... 3. @Lady Har du flørtet med noen på PM her inne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå