Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2361 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Clarins sin @incognita Aksel Hennie eller Nicolai Cleve Broch? Helst ingen av de! @Lady Er du opptatt av hvorvidt hudpleien og sminken din inneholder parabener?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2363 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Helst ingen av de! @Lady Er du opptatt av hvorvidt hudpleien og sminken din inneholder parabener? Ja, prøver å lese meg opp å unngå ingredienser kom kan være skadelige. @incognita har du tro på alle mulige hudpleieprodukter eller tror du det holder med rens, peeling og fuktighetskrem ?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2364 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Fox Mulder skrev: @Lady pc eller mac? Mac @Fox Mulder Er dette din første bruker på kg?
Gjest Fox Mulder Skrevet 24. januar 2016 #2365 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Mac @Fox Mulder Er dette din første bruker på kg? Jepp @incognita Esso eller Statoil?
Summers Skrevet 25. januar 2016 #2366 Skrevet 25. januar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: @Summers Har DU vært på strippeklubb? Flere ganger, men enten for lættis eller fordi jeg har vært for full til å vite hva jeg var med på. 2 minutter siden, Lady skrev: @Summers Drømmer du om å bli noe du ikke tørr å satse på? Nei, drømmer om det jeg utdanner meg som. Eneste er at jeg ikke er villig til å legge inn timene som trengs for å gjøre det like godt som det jeg drømmer om. @incognita Tar du med kake på jobb når du har bursdag? @Lady Det du likte best med den forrige kjæresten din?
minister-mio Skrevet 25. januar 2016 #2367 Skrevet 25. januar 2016 1 time siden, incognita skrev: Seff! @mini-mio Kan du være drikkefeldig på en mandag? Dersom noe skal feires og ellers også... @incognita liker du is?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2368 Skrevet 25. januar 2016 13 timer siden, Lady skrev: @incognita har du tro på alle mulige hudpleieprodukter eller tror du det holder med rens, peeling og fuktighetskrem ? Tror det holder i bøttevis med rens, peel og fuktighetskrem. 13 timer siden, Summers skrev: @incognita Tar du med kake på jobb når du har bursdag? @Lady Haha nei. Men har hendt at noen andre på jobb har hatt med kake til meg! 13 timer siden, mini-mio skrev: @incognita liker du is? Egentlig ikke. Synes det er for kaldt liksom. @Lady Samler du på et servise? Hvilket i såfall? @Summers Kunne du vært med på et sjekkeprogram på TV? @mini-mio Har du noen gang vært hos frisøren og blitt skikkelig misfornøyd? Hva gjorde du da?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2369 Skrevet 25. januar 2016 13 timer siden, Summers skrev: Flere ganger, men enten for lættis eller fordi jeg har vært for full til å vite hva jeg var med på. Nei, drømmer om det jeg utdanner meg som. Eneste er at jeg ikke er villig til å legge inn timene som trengs for å gjøre det like godt som det jeg drømmer om. @incognita Tar du med kake på jobb når du har bursdag? @Lady Det du likte best med den forrige kjæresten din? Jeg lyver jo om jeg ikke sier at det var utseende som traff meg først Han var veldig kosete, morsom og omsorgsfull. @Summershvor gammel er du?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2370 Skrevet 25. januar 2016 11 minutter siden, incognita skrev: Tror det holder i bøttevis med rens, peel og fuktighetskrem. Haha nei. Men har hendt at noen andre på jobb har hatt med kake til meg! Egentlig ikke. Synes det er for kaldt liksom. @Lady Samler du på et servise? Hvilket i såfall? @Summers Kunne du vært med på et sjekkeprogram på TV? @mini-mio Har du noen gang vært hos frisøren og blitt skikkelig misfornøyd? Hva gjorde du da? Nei @incognita Er du opptatt av hvordan du ser ut på trening?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2371 Skrevet 25. januar 2016 9 minutter siden, Lady skrev: @incognita Er du opptatt av hvordan du ser ut på trening? Ja, er ikke alle det? Altså jeg sminker meg ikke for å dra på trening, men jeg vasker heller ikke av sminken fra morgenen liksom. Prøver å kle meg i freshe og passe nøytrale klær.. vil helst bare forsvinne i mengden egentlig. @Lady Har du noen gang datet flere gutter samtidig?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2372 Skrevet 25. januar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Ja, er ikke alle det? Altså jeg sminker meg ikke for å dra på trening, men jeg vasker heller ikke av sminken fra morgenen liksom. Prøver å kle meg i freshe og passe nøytrale klær.. vil helst bare forsvinne i mengden egentlig. @Lady Har du noen gang datet flere gutter samtidig? Nei, faktisk ikke. @incognita Har du?:)
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2373 Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Nei, faktisk ikke. @incognita Har du?:) Nja, kanskje litt på en måte. Men aldri slik at jeg har tatt det særlig langt med noen av de samtidig. @Lady Bruker du Tinder?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2374 Skrevet 25. januar 2016 50 minutter siden, incognita skrev: Nja, kanskje litt på en måte. Men aldri slik at jeg har tatt det særlig langt med noen av de samtidig. @Lady Bruker du Tinder? Nei @incognita Bor du sentralt?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2375 Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Nei @incognita Bor du sentralt? Ja. @Lady Hvor mange hull, hvis noen, har du hatt i tennene?
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. januar 2016 #2376 Skrevet 25. januar 2016 Hello @Lady, hvilket underforum på kvinneguiden liker du best?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2377 Skrevet 25. januar 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Ja. @Lady Hvor mange hull, hvis noen, har du hatt i tennene? Hmm, husker ikke! Mener å huske jeg hadde et eller to for flere år siden. Der minnet du meg på at det er altfor lenge siden ejg har vært hos tannlegen. Må bestille time! @incognita Hva synes du om at Mette Marit er prinsesse med tanke på fortiden hennes?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2378 Skrevet 25. januar 2016 6 minutter siden, Fox Mulder skrev: Hello @Lady, hvilket underforum på kvinneguiden liker du best? Er mest på singelliv og dating, samliv og kjærlighetsrelasjoner og velvære, hud, hår og kosmetikk @Fox Mulder hvor gammel er du?
Gjest Aye Skrevet 25. januar 2016 #2379 Skrevet 25. januar 2016 @Fox Mulder hva er det på profilbildet ditt?
Gjest Fox Mulder Skrevet 25. januar 2016 #2380 Skrevet 25. januar 2016 11 minutter siden, Lady skrev: Er mest på singelliv og dating, samliv og kjærlighetsrelasjoner og velvære, hud, hår og kosmetikk @Fox Mulder hvor gammel er du? 29 3 minutter siden, Aye skrev: @Fox Mulder hva er det på profilbildet ditt? En softis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå