Lady Skrevet 25. januar 2016 #2401 Skrevet 25. januar 2016 5 minutter siden, incognita skrev: mmmm jeg elsker kokos i smoothie. Hmmmm nå må jeg telle litt her. Hmmmmmmm...... 3. @Lady Har du flørtet med noen på PM her inne? Ja, men bare en @incognita Synes du jeg brude møte han?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2402 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Ja, men bare en @incognita Synes du jeg brude møte han? Ja, såklart!! Hvorfor ikke? (vet ikke hvorfor, men føler for å gjøre det klart at de 3 jeg har møtt ikke har vært gutter altså, det kunne se litt slik ut på måten jeg skreiv det ) @Lady Lar du deg lett sjarmere av gutter som har humor og glimt i øyet?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2403 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Ja, såklart!! Hvorfor ikke? (vet ikke hvorfor, men føler for å gjøre det klart at de 3 jeg har møtt ikke har vært gutter altså, det kunne se litt slik ut på måten jeg skreiv det ) @Lady Lar du deg lett sjarmere av gutter som har humor og glimt i øyet? Jaa humor er en av de viktigste kvalitetene for meg i en mann @incognita Hvem er mest morsom av seg og kjæresten?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2404 Skrevet 25. januar 2016 12 minutter siden, Lady skrev: Jaa humor er en av de viktigste kvalitetene for meg i en mann @incognita Hvem er mest morsom av seg og kjæresten? Hmmm han er ganske morsom....... meeen jeg synes selv jeg er hakket mer morsom (leser du dette, kjære? ) @Lady Hvilke andre kriterier må være på plass for at du skal falle for noen?
Summers Skrevet 25. januar 2016 #2405 Skrevet 25. januar 2016 3 timer siden, Lady skrev: @Summers Kan du? Nei, kan ikke slå hjul. 2 timer siden, incognita skrev: @Summers Hvem er du i vennegjengen? Jeg vet egentlig ikke, er i flere vennegjenger og jeg oppfører meg forskjellig etter hvem jeg er med. @Lady Er du et vanedyr? @incognita Hvilken tv- eller filmkarakter synes du representerer deg best?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2406 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Summers skrev: @incognita Hvilken tv- eller filmkarakter synes du representerer deg best? Hmm det var et veldig godt spørsmål. Tror sannelig ikke jeg kan komme med noe godt svar, må tenke litt på den der. hmmm @Summers Handler du klær på nettet?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2407 Skrevet 25. januar 2016 7 minutter siden, incognita skrev: Hmmm han er ganske morsom....... meeen jeg synes selv jeg er hakket mer morsom (leser du dette, kjære? ) @Lady Hvilke andre kriterier må være på plass for at du skal falle for noen? Han må være til å stole på, omsorgsfull, snill, trofast, forståelsesfull, støttende og en behagelig type å være rundt. Så må han også være litt maskulin @incognita Hva ser du etter i en mann?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2408 Skrevet 25. januar 2016 9 minutter siden, Summers skrev: Nei, kan ikke slå hjul. Jeg vet egentlig ikke, er i flere vennegjenger og jeg oppfører meg forskjellig etter hvem jeg er med. @Lady Er du et vanedyr? @incognita Hvilken tv- eller filmkarakter synes du representerer deg best? Ja, litt. @Summers Er du?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2409 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Han må være til å stole på, omsorgsfull, snill, trofast, forståelsesfull, støttende og en behagelig type å være rundt. Så må han også være litt maskulin @incognita Hva ser du etter i en mann? Kjæresten har faktisk alle kvaliteter jeg noen gang har ønsket meg. Han er intelligent, har gode verdier, er snill, morsom, lojal, ærlig, aktiv, omsorgsfull, og så kjekk at jeg noen ganger ikke tror mine egne øyne. @Lady Begynner dette å bli litt klissete nå?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2410 Skrevet 25. januar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Kjæresten har faktisk alle kvaliteter jeg noen gang har ønsket meg. Han er intelligent, har gode verdier, er snill, morsom, lojal, ærlig, aktiv, omsorgsfull, og så kjekk at jeg noen ganger ikke tror mine egne øyne. @Lady Begynner dette å bli litt klissete nå? Haha, ja @incognita har kg forandret livet ditt?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2411 Skrevet 25. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Haha, ja @incognita har kg forandret livet ditt? Haha ja det kan du godt si. @Lady Synes du det er godt med paprika på hvitost?
Summers Skrevet 25. januar 2016 #2412 Skrevet 25. januar 2016 10 minutter siden, incognita skrev: @Summers Handler du klær på nettet? Nei og handler lite klær generelt. 3 minutter siden, Lady skrev: @Summers Er du? Ja, det er såpass at jeg får en del kommentarer og venner ville brukt det om de beskrev meg. @incognita Var du stor interesse for dinosaurer som barn og hvis ja er det noe fakta eller navn du fortsatt husker? @Lady Er du god på å danse swing?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2413 Skrevet 25. januar 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Haha ja det kan du godt si. @Lady Synes du det er godt med paprika på hvitost? Nei, liker ikke gulost. @incognita Tenker du fremdeles pp din første kjærlighet iblant?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2414 Skrevet 25. januar 2016 4 minutter siden, Summers skrev: Nei og handler lite klær generelt. Ja, det er såpass at jeg får en del kommentarer og venner ville brukt det om de beskrev meg. @incognita Var du stor interesse for dinosaurer som barn og hvis ja er det noe fakta eller navn du fortsatt husker? @Lady Er du god på å danse swing? Nei @Summers Har du barn ?
Summers Skrevet 25. januar 2016 #2415 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: @Summers Har du barn ? Nei. @Lady Har du gode sosiale antenner?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2416 Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, Summers skrev: Nei. @Lady Har du gode sosiale antenner? Ikke alltid @Summers Har du?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2417 Skrevet 25. januar 2016 9 minutter siden, Summers skrev: @incognita Var du stor interesse for dinosaurer som barn og hvis ja er det noe fakta eller navn du fortsatt husker? Haha hvordan visste du det?? 4 minutter siden, Lady skrev: Nei, liker ikke gulost. @incognita Tenker du fremdeles pp din første kjærlighet iblant? Liker ikke gulost?? Det er omtrent det verste jeg har hørt noen gang. Nei, jeg tenker aldri på min "første kjærlighet". Jeg har vel egentlig lært nå at det ikke egentlig var kjærlighet. @Lady Hender det at du hører på klassisk musikk? @Summers Har du sett serien Bates Motel?
Gjest bruker83924 Skrevet 25. januar 2016 #2418 Skrevet 25. januar 2016 @incognita hvordan endte det med den mindre hyggelig venninnen din? @Summers har du noen gang vært på kg-date?
Summers Skrevet 25. januar 2016 #2419 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: @Summers Har du? Nei, de er under pari. @Lady Vet du omtrent hvor mange poeng du får i bowling?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2420 Skrevet 25. januar 2016 Et øyeblikk siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita hvordan endte det med den mindre hyggelig venninnen din? Tenker du på julebordet? @ElizabethTaylor Hva er ditt beste skjønnhetstriks?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå