Gjest Edain Skrevet 25. januar 2016 #2421 Skrevet 25. januar 2016 @incognita Hvorfor har du ikke lagt deg enda? @SummersFølger du med på mammon på NRK1?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2422 Skrevet 25. januar 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Haha hvordan visste du det?? Liker ikke gulost?? Det er omtrent det verste jeg har hørt noen gang. Nei, jeg tenker aldri på min "første kjærlighet". Jeg har vel egentlig lært nå at det ikke egentlig var kjærlighet. @Lady Hender det at du hører på klassisk musikk? @Summers Har du sett serien Bates Motel? Liker det bare smeltet Nei. @incognita Har du søsken?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2423 Skrevet 25. januar 2016 Et øyeblikk siden, Edain skrev: @incognita Hvorfor har du ikke lagt deg enda? Fordi jeg sov litt utpå i dag. @Edain hvilke 3 adjektiver beskriver deg best?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2424 Skrevet 25. januar 2016 8 minutter siden, Summers skrev: Nei, de er under pari. @Lady Vet du omtrent hvor mange poeng du får i bowling? Nei @Summers Hvordan jenter liker du?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2425 Skrevet 25. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Har du søsken? Ja. En hel hurv. @Lady Har du søsken? @ClosedParadise Har du det bra for tiden?
Gjest Edain Skrevet 25. januar 2016 #2426 Skrevet 25. januar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Fordi jeg sov litt utpå i dag. @Edain hvilke 3 adjektiver beskriver deg best? Brisen, småfrekk og morsom. Dødelig kombo 👌🏻 @incognita Favoritt-hunderase? @Lady shots eller drinker?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2427 Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Ja. En hel hurv. @Lady Har du søsken? @ClosedParadise Har du det bra for tiden? Nei @incognita Hvilken norske kjendis synes du er kjekkest?
Gjest bruker83924 Skrevet 25. januar 2016 #2428 Skrevet 25. januar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Tenker du på julebordet? @ElizabethTaylor Hva er ditt beste skjønnhetstriks? Julebordet ja. Burde kanskje skrive "venninne". Nå er jeg ikke sånn veldig flink med alle slike skjønnhetsgreier. Men jeg er en bryn-person. Altså, jeg tror at et fint øyenbryn kan gjøre mye for ansiktet. "Mitt triks" er å ha en mest mulig naturlig form på brynene, mine ser jo ut som to busker til tider, også ha et godt produkt for å fylle brynene. Jeg bruker Anastasia duo brynpudder, da det gir et naturlig resultat. I tillegg avslutter jeg alltid med å bruke en tom mascara over brynene. Leste om det i et motemagasin for mange år siden, og det funker fjell! I tillegg er jeg tilhenger av less is more
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2429 Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, Edain skrev: Brisen, småfrekk og morsom. Dødelig kombo 👌🏻 @incognita Favoritt-hunderase? @Lady shots eller drinker? Drinker @Edain Er du redd for å få mindre pupper når du trener?
Gjest Edain Skrevet 25. januar 2016 #2430 Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Drinker @Edain Er du redd for å få mindre pupper når du trener? Nei. Bryr meg ikke så veldig om størrelsen på puppene mine. @Lady Hvilket underforum liker du best og hvilke liker du minst her inne?
Summers Skrevet 25. januar 2016 #2431 Skrevet 25. januar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: @Summers Har du sett serien Bates Motel? Nei, har ikke hørt om serien. Ser veldig lite på tvserier. 2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers har du noen gang vært på kg-date? Nei, men har nesten møtt(var ikke en date) en KG-er i virkeligheten. Begge møtte opp, men ble surr fordi vi ikke møtte opp på samme sted og ikke hadde hverandres telefonnummer. Samt har en annen bruker jeg aldri har møtt på snapchat. @incognita Likte du Julefergå? @ElizabethTaylor Hva vil du si er dine gode kvaliteter?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2432 Skrevet 25. januar 2016 4 minutter siden, Edain skrev: Brisen, småfrekk og morsom. Dødelig kombo 👌🏻 @incognita Favoritt-hunderase? @Lady Haha dødelig kombo ja! Hmm.. tror jeg må si golden retriever. De er så fine. 2 minutter siden, Lady skrev: Nei @incognita Hvilken norske kjendis synes du er kjekkest? Jeg er faktisk sykt sjarmert av freddy dos santos. Typen min synes det er god humor .. men jeg kan ikke noe for det. Synes bare han er så flott person. Freddy hvis du leser dette: du er på min laminated list!! 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: Julebordet ja. Burde kanskje skrive "venninne". Nå er jeg ikke sånn veldig flink med alle slike skjønnhetsgreier. Men jeg er en bryn-person. Altså, jeg tror at et fint øyenbryn kan gjøre mye for ansiktet. "Mitt triks" er å ha en mest mulig naturlig form på brynene, mine ser jo ut som to busker til tider, også ha et godt produkt for å fylle brynene. Jeg bruker Anastasia duo brynpudder, da det gir et naturlig resultat. I tillegg avslutter jeg alltid med å bruke en tom mascara over brynene. Leste om det i et motemagasin for mange år siden, og det funker fjell! I tillegg er jeg tilhenger av less is more Jeg var faktisk hos henne på besøk forrige uke. Det er første gang siden før julebordet. Vi snakket ikke så mye om alt som har skjedd, men hun sa at hun ønsker at vi skal være venner videre. Jeg er litt i tenkeboksen. Enig med deg btw! Bryn er alt! @Edain Hva drikker du på byen? @Lady Tror du det er sjans i havet for at freddy dos santos får med seg innlegget ovenfor? @ElizabethTaylor Hvorfor "ElizabethTaylor"?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2433 Skrevet 25. januar 2016 2 minutter siden, Summers skrev: @incognita Likte du Julefergå? Jeg elsket Julefergå @Summers Har du dialekt?
Gjest Edain Skrevet 25. januar 2016 #2434 Skrevet 25. januar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Haha dødelig kombo ja! Hmm.. tror jeg må si golden retriever. De er så fine. @Edain Hva drikker du på byen? @Lady Tror du det er sjans i havet for at freddy dos santos får med seg innlegget ovenfor? @ElizabethTaylor Hvorfor "ElizabethTaylor"? Er altfor ung til å ferdes på byen, men sier aldri nei takk til ett glass med jægermeister ;-) @incognita Har typen din bruker her inne? @ElizabethTaylor Følger du med på internasjonal politikk?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2435 Skrevet 25. januar 2016 10 minutter siden, Edain skrev: Nei. Bryr meg ikke så veldig om størrelsen på puppene mine. @Lady Hvilket underforum liker du best og hvilke liker du minst her inne? Liker samliv og kjærlighetsrelasjoner, sminke, hudpleie og kosmetikk. Vet ikke hvilke ejg liker minst @Edain Er du lykkelig?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2436 Skrevet 25. januar 2016 9 minutter siden, incognita skrev: Haha dødelig kombo ja! Hmm.. tror jeg må si golden retriever. De er så fine. Jeg er faktisk sykt sjarmert av freddy dos santos. Typen min synes det er god humor .. men jeg kan ikke noe for det. Synes bare han er så flott person. Freddy hvis du leser dette: du er på min laminated list!! Jeg var faktisk hos henne på besøk forrige uke. Det er første gang siden før julebordet. Vi snakket ikke så mye om alt som har skjedd, men hun sa at hun ønsker at vi skal være venner videre. Jeg er litt i tenkeboksen. Enig med deg btw! Bryn er alt! @Edain Hva drikker du på byen? @Lady Tror du det er sjans i havet for at freddy dos santos får med seg innlegget ovenfor? @ElizabethTaylor Hvorfor "ElizabethTaylor"? Nei @incognita Er du en god sjåfør?
Gjest bruker83924 Skrevet 25. januar 2016 #2437 Skrevet 25. januar 2016 4 minutter siden, Summers skrev: ..@ElizabethTaylor Hva vil du si er dine gode kvaliteter? Hmm, jobbintervju-spørsmål. At jeg er snill mot mennesker og dyr, og er rask til å tenke ut en løsning på et problem, er vel mine beste. 4 minutter siden, incognita skrev: ... @ElizabethTaylor Hvorfor "ElizabethTaylor"? Ser den. Håper hun har skjerpet seg! Jeg hadde en bruker før, som jeg hadde litt mye personlige greier på. Slettet den mens jeg så på Sex og singelliv, i en av episodene når Charlotte får hunden sin Elizabeth Taylor. Jeg elsker Charlotte, så dermed navnet @Lady Følger du med på Svenske Hollywoodfruer? @Summers Har du et kjæledyr? @incognita Hvis du skulle valgt drømmestudie på nytt, hva hadde du valgt?
Gjest bruker83924 Skrevet 25. januar 2016 #2438 Skrevet 25. januar 2016 6 minutter siden, Edain skrev: @ElizabethTaylor Følger du med på internasjonal politikk? Til en viss grad. Har blitt litt mettet på flyktning-krisen, terror-saker, og klimaendringer. Samtidig så syns jeg det er viktig å holde seg oppdatert. @Edain Hva trener du?
Lady Skrevet 25. januar 2016 #2439 Skrevet 25. januar 2016 3 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Hmm, jobbintervju-spørsmål. At jeg er snill mot mennesker og dyr, og er rask til å tenke ut en løsning på et problem, er vel mine beste. Ser den. Håper hun har skjerpet seg! Jeg hadde en bruker før, som jeg hadde litt mye personlige greier på. Slettet den mens jeg så på Sex og singelliv, i en av episodene når Charlotte får hunden sin Elizabeth Taylor. Jeg elsker Charlotte, så dermed navnet @Lady Følger du med på Svenske Hollywoodfruer? @Summers Har du et kjæledyr? @incognita Hvis du skulle valgt drømmestudie på nytt, hva hadde du valgt? Ja @ElisabthTaylor Har du møtt noen herfra?
Gjest incognita Skrevet 25. januar 2016 #2440 Skrevet 25. januar 2016 8 minutter siden, Edain skrev: @incognita Har typen din bruker her inne? .... Ja. 4 minutter siden, Lady skrev: Nei @incognita Er du en god sjåfør? Jeg liker å tro det. 3 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita Hvis du skulle valgt drømmestudie på nytt, hva hadde du valgt? Jeg valgte drømmestudie, og er ferdig for lengst. @ElizabethTaylor Hvor gammel er du? @Edain Hvor gammel var du første gang du var full? @Lady Har du balltekke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå