Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

Den absolutte favoritten er insolence fra guerlain, den lukter helt magisk. Har ikke hatt den på lenge nå.. kanskje jeg burde kjøpe meg en. :)

@ClosedParadise Hvilken er din favoritt da?

Den må jeg lukte på, og kanskje kjøpe :laugh:

@incognita Min favoritt er dolce&gabbana L´Imperatrice, den er nydelig! Deler 1 plassen med Burberry London:tongue:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, incognita skrev:

Så fin beskrivelse. 1000 takk :hjerte: 

Og jo, jeg burde det! :sjenert: 

Så spennende! Hvilken klinikk? Har du noen tanker om hvor mye du ser for deg?

Jeg har det kjempefint. Iallefall jevnt over. :) 

Så morsomt da! Hvor i landet er dette?

Jeg liker best sommeren. :) 

@Lady Hva spiste du sist?

:klemmer:

Laks grillet i ovnen med poteter og grønnsaker

@incognita Fisk eller kjøtt?

Gjest bruker83924
Skrevet
7 minutter siden, ClosedParadise skrev:

@ElizabethTaylor Bare, hvorfor .. Er du så pen? Veldig misunnelig her!

Ehhm, takk det samme! Du er nydelig :hjerter: 
Nei, si det altså. Jeg syns jo ikke selv jeg er så pen, og var ikke noe skjønnhet i tenårene. Mamma og pappa var(og er så klart det enda:opplyser:) pene i 20 årene, spesielt pappa. Så kanskje derfor? 

1 minutt siden, incognita skrev:

Fordi jeg er her inne inkognito. :ninja:

@ElizabethTaylor Hvilken kjendis er kjekkest?

Colin Firth. Har vært forelska i han siden jeg første gang så Stolthet og fordom i 10-års alderen. Vært min favorittfilm/serie siden. Han er så kjekk! 

(Men så klart ikke kjekker enn kjæresten min:hjerter:)

@ClosedParadise Skal du ha med deg noen når du skal opereres?

@incognita Beskriv personligheten din med 3 ord.

Skrevet
1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev:

Ehhm, takk det samme! Du er nydelig :hjerter: 
Nei, si det altså. Jeg syns jo ikke selv jeg er så pen, og var ikke noe skjønnhet i tenårene. Mamma og pappa var(og er så klart det enda:opplyser:) pene i 20 årene, spesielt pappa. Så kanskje derfor? 

Colin Firth. Har vært forelska i han siden jeg første gang så Stolthet og fordom i 10-års alderen. Vært min favorittfilm/serie siden. Han er så kjekk! 

(Men så klart ikke kjekker enn kjæresten min:hjerter:)

@ClosedParadise Skal du ha med deg noen når du skal opereres?

@ElizabethTaylor Tusen takk:laugh:men må si foreldrene dine har gjort en god jobb! 

Jeg skal ha med meg kjæresten min. Bare håper det går bra med narkosen så bilturen hjem blir fredfull(ca2t):laugh:

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, Lady skrev:

@incognita Fisk eller kjøtt?

Kjøtt. :spise: 

Utadvent, humoristisk, blid. :) 

@Lady Jeg trenger noen gode middagstips, jeg er såå matlei om dagen. Har du noe lurt på lager? Helst noe som ikke er altfor omfattende og spesielt da..

@ElizabethTaylor Hvordan er du om morgenen?

Gjest bruker83924
Skrevet
9 minutter siden, ClosedParadise skrev:

@ElizabethTaylor kan vel si jeg er middels opptatt av mote :) 

@ElizabethTaylor Hvordan vinterjakke har du? 

@incognita Hvilken parfyme er din favoritt? 

Du kler deg så fint på de bildene du har lagt ut. 
Akkurat nå har jeg en fra Jean Paul, norrøna og fjellreven(en til hver bruk).
Men skal kjøpe en Fleisher Coutoure-jakke så fort jeg får råd.

5 minutter siden, Lady skrev:

23år

@ElisabethTaylor Står du på slalom?

Ja, men stått lite de siste årene.

@Lady Hva vil du bli når du blir "stor"?

Gjest bruker83924
Skrevet

3 minutter siden, incognita skrev:

@Lady Jeg trenger noen gode middagstips, jeg er såå matlei om dagen. Har du noe lurt på lager? Helst noe som ikke er altfor omfattende og spesielt da..

Utrolig morgengretten. Sover gjerne til lunsj for å slippe.

@ClosedParadise Er du fra bygd eller by?

@incognita Ditt største stil-ikon.

Gjest incognita
Skrevet

Jeg synes (karakteren) Claire Underwood i House of Cards har kjempefin stil, men jeg er langt fra så preppy selv. Det passer ikke helt inn i yrket mitt osv. Jeg kler meg skikkelig basic. :) 

@ElizabethTaylor ditt da?

Skrevet

Utrolig morgengretten. Sover gjerne til lunsj for å slippe.

@ClosedParadise Er du fra bygd eller by?

Tusen takk for det, men kan bedre hehe! Bare vært noe enkelt som regel på de bildene. Jeg vurderte selv en fra Jean Paul,mørkeblå men valgte en fra peak performance i stedet.. Fornøyd da :) 

@ElizabethTaylor Jeg er fra en by :) 

@ElizabethTaylor Har du en selvbruning å anbefale?(lagde en tråd men null svar haha) 

@incognita hva skal du i morgen?(idag) :) 

Skrevet (endret)
12 minutter siden, incognita skrev:

Hva med rotmos? Har du prøvd det? Det er faktisk utrolig godt, lett og sunt. Skjær opp og kok rotgrønnsaker du liker (fks kålrot, gullerot, pastinakk, poteter osv) til de er myke og mos de/bruk stavmikser med litt fløte og smør. Smak til med salt og pepper. Kjempe godt til biff :Nikke: 

@incognita Synes du det er slitsomt med en flørt/date som sender flere sms daglig?

Endret av Lady
Skrevet
11 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Du kler deg så fint på de bildene du har lagt ut. 
Akkurat nå har jeg en fra Jean Paul, norrøna og fjellreven(en til hver bruk).
Men skal kjøpe en Fleisher Coutoure-jakke så fort jeg får råd.

Ja, men stått lite de siste årene.

@Lady Hva vil du bli når du blir "stor"?

Ikke sikker

@ElizabethTaylor Hva vil du bli?

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Hva med rotmos? Har du prøvd det? Det er faktisk utrolig godt, lett og sunt. Skjær opp og kok rotgrønnsaker du liker (fks kålrot, gullerot, pastinakk osv) til de er myke og mos de/bruk stavmikser med litt fløte og smør. Smak til med salt og pepper. Kjempe godt til biff :Nikke: 

@incognita Synes du det er slitsomt med en flørt/date som sender flere sms daglig?

Det skal jeg lage i morgen, takk for tips!! Har aldri laget det selv faktisk, men vet at min kjære mor pleier å lage det. Takk for tips :blomst: 

Jeg synes det er slitsomt hvis jeg ikke er så hypp :fnise: Når jeg møtte kjæresten min kunne jeg ikke få nok av ham.. og tikket det inn en snap så kastet jeg meg over telefonen, og ble sååå skuffa hvis det var fra noen andre enn ham. :fnise::rodmer: 

@Lady Hva med deg? Liker du at det er litt progresjon fra dag til dag i datingen, eller tar du det helst rooolig? (Og med det går jeg og legger meg, natta søte deg :klemmer: )

Skrevet
2 minutter siden, incognita skrev:

Det skal jeg lage i morgen, takk for tips!! Har aldri laget det selv faktisk, men vet at min kjære mor pleier å lage det. Takk for tips :blomst: 

Jeg synes det er slitsomt hvis jeg ikke er så hypp :fnise: Når jeg møtte kjæresten min kunne jeg ikke få nok av ham.. og tikket det inn en snap så kastet jeg meg over telefonen, og ble sååå skuffa hvis det var fra noen andre enn ham. :fnise::rodmer: 

@Lady Hva med deg? Liker du at det er litt progresjon fra dag til dag i datingen, eller tar du det helst rooolig? (Og med det går jeg og legger meg, natta søte deg :klemmer: )

Håper det blir godt. Husk god marinade eller saus til kjøttet også da:)

Samme som deg! Så irriterende/slitsomt når man ikke er så interessert. Da dabber interessen enda mer av :fnise: God natt :klemmer:

Gjest bruker83924
Skrevet
8 minutter siden, incognita skrev:

Jeg synes (karakteren) Claire Underwood i House of Cards har kjempefin stil, men jeg er langt fra så preppy selv. Det passer ikke helt inn i yrket mitt osv. Jeg kler meg skikkelig basic. :) 

@ElizabethTaylor ditt da?

Hun er nydelig :hjerter:
Elsker classy jenter med en garderobe jeg aldri kommer til å få råd til :snurt: Har ikke en, men disse elsker jeg: Amal Clooney, Miranda Kerr, Louise Roe og Tash Oakley. 

6 minutter siden, ClosedParadise skrev:

Tusen takk for det, men kan bedre hehe! Bare vært noe enkelt som regel på de bildene. Jeg vurderte selv en fra Jean Paul,mørkeblå men valgte en fra peak performance i stedet.. Fornøyd da :) 

@ElizabethTaylor Jeg er fra en by :) 

@ElizabethTaylor Har du en selvbruning å anbefale?(lagde en tråd men null svar haha) 

Nå bruker jeg dior i ansiktet og lancome på kroppen, men venter på at spraytan-huset skal åpnes i byen min, er så lei av å smøre meg. Spurte nylig en gruppe jeg er medlem i på facebook, mange jenter fra hele verden som tipser hverandre. De anbefaler loving tan, sier at det er noe av det beste. 

2 minutter siden, Lady skrev:

Ikke sikker

@ElizabethTaylor Hva vil du bli?

Jeg har lyst å starte en bedrift der jeg tilbyr naturbaserte aktiviteter i nordnorge en plass, gjerne Tromsø.

@incognita Hvordan møtte du kjæresten din?

@ClosedParadise Hva slags form for trening foretrekker du?

@Lady Hvilke norsk instagram-kjendis har du girl crush på?

Skrevet
3 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

@Summers Har du et kjæledyr?

Nei og jeg har aldri vært glad i dyr.

3 timer siden, incognita skrev:

@Summers Ønsker du deg et A4-liv?

Vet ikke hva du legger i A4-liv, men om det er kone og barn så vet jeg ikke om det er noe som passer meg.

3 timer siden, Lady skrev:

@Summers Er du livsnyter?

Vil heller si lat.

@ElizabethTaylor Er du komfortabel med å snakke på engelsk?

@incognita Liker du Stian Blipp?

@Lady Beste komplimentet du har fått?

@ambivalentReaction Har du studert noe ved universitet/høyskole?

Gjest incognita
Skrevet
11 timer siden, ClosedParadise skrev:

Jeg så ikke denne jeg, fordi siteringen ikke ble registrert. Men i dag skal jeg ikke stort, er ikke helt i form så skal bare ta det med ro. :) 

10 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

@incognita Hvordan møtte du kjæresten din?

Jeg sto inntil en stolpe, så plutselig var han der.  ...resten er historie. :opplyser: 

:fnise: 

8 timer siden, Summers skrev:

@incognita Liker du Stian Blipp?

Jeg synes Blipp kan bli litt mye, slik som bergensere ofte kan. Hver eneste setning skal være punchline liksom, det blir litt for slitsomt for mitt vedkommende.

@ClosedParadise Hvordan gikk det i dag?

@ElizabethTaylor Hvordan møtte du kjæresten din? :rodmer: 

@Summers Hva er det absolutt beste du kan få servert til middag?

Gjest bruker83924
Skrevet (endret)
8 timer siden, Summers skrev:

Nei og jeg har aldri vært glad i dyr.

Vet ikke hva du legger i A4-liv, men om det er kone og barn så vet jeg ikke om det er noe som passer meg.

Vil heller si lat.

@ElizabethTaylor Er du komfortabel med å snakke på engelsk?

Jeg må snakke mye engelsk på begge jobbene mine, så på jobb ja. På privaten kan jeg av og til stamme når jeg snakker engelsk, men det er som oftest i situasjoner jeg er litt usikker på de jeg snakker med. 

37 minutter siden, incognita skrev:

Jeg sto inntil en stolpe, så plutselig var han der.  ...resten er historie. :opplyser: 

@ElizabethTaylor Hvordan møtte du kjæresten din? :rodmer: 

Ååw :strix:

Han ble kjent med ei fellesvenninne, og hun inviterte han på fest hos meg. Ble ikke oss to den kvelden, men han spurte dagen etter på om å få være med rydde etter festen Vi møttes, og ble etter hvert stormende forelsket :fnise: 

@incognita Drømmer du om ekteskap, eller syns du samboerkontrakt er bra nok?

@Summers Hvilke filmkarakter vil du si du er mest lik?

Endret av ElizabethTaylor
Gjest incognita
Skrevet

Han ble kjent med ei fellesvenninne, og hun inviterte han på fest hos meg. Ble ikke oss to den kvelden, men han spurte dagen etter på om å få være med rydde etter festen Vi møttes, og ble etter hvert stormende forelsket :fnise: 

@incognita Drømmer du om ekteskap, eller syns du samboerkontrakt er bra nok?

Ntåå :rodmer: 

Jeg ønsker meg ekteskap. :) 

@ElizabethTaylor Hva er du mest fornøyd med ved deg selv (egenskaper altså, ikke utseende)?

Gjest bruker83924
Skrevet
23 minutter siden, incognita skrev:

Ntåå :rodmer: 

Jeg ønsker meg ekteskap. :) 

@ElizabethTaylor Hva er du mest fornøyd med ved deg selv (egenskaper altså, ikke utseende)?

Jeg er kanskje mest fornøyd med at jeg er en snill person. Jeg bryr meg utrolig mye om at de rundt meg skal ha det bra, og bryr meg av og til litt for mye.

@incognita Hva er dine viktigste verdier?

@mini-mio Har du tenkt å lage flere kg-tegninger i fremtiden?

Skrevet
1 time siden, ElizabethTaylor skrev:

@Summers Hvilke filmkarakter vil du si du er mest lik?

Jeg vet ikke om noen filmkarakterer som ligner meg.

1 time siden, incognita skrev:

@Summers Hva er det absolutt beste du kan få servert til middag?

Tror entrecote, om det skal være rimeligere så er hamburger på nr 2.

@ElizabethTaylor Er du utadvendt?

@incognita Har du vært aktiv i kor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...