Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2541 Skrevet 27. januar 2016 Den 25. januar 2016 at 0.41, ElizabethTaylor skrev: Til en viss grad. Har blitt litt mettet på flyktning-krisen, terror-saker, og klimaendringer. Samtidig så syns jeg det er viktig å holde seg oppdatert. @Edain Hva trener du? Trener særs sjelden, men når det først finner sted så er det kondisjonstrening som gjelder. @ElizabethTaylor Ser du eller har du sett serien "Making a murderer"? I så fall, hva syns du om den?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2542 Skrevet 27. januar 2016 Den 25. januar 2016 at 0.35, Lady skrev: Liker samliv og kjærlighetsrelasjoner, sminke, hudpleie og kosmetikk. Vet ikke hvilke ejg liker minst @Edain Er du lykkelig? Ikke for øyeblikket, men det har sine logiske grunner. @Lady Hvilket annet europeisk land kunne du ha tenkt deg å bodd i og hvorfor?
Gjest Fox Mulder Skrevet 27. januar 2016 #2543 Skrevet 27. januar 2016 (endret) 8 timer siden, ekkoet skrev: @Fox Mulder Skal du se på tv3 i morgen? Ja! Mest sannsynlig via stream i kveld også. 2 timer siden, Lady skrev: @Fox Mulder Er du glad i Hello Kitty? Syns hun er søt @NasseNøff Hvordan går det Nasse? Hva er din favoritt Disney film? Endret 27. januar 2016 av Fox Mulder
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2544 Skrevet 27. januar 2016 2 timer siden, Edain skrev: @incognita Pleier du noen ganger å gå rundt i hovedstaden før/etter jobb og bare se på folk? Ikke egentlig, dvs jeg er veldig glad i peoplewatching, men gjør det som regel når jeg er på vei et sted, eller venter på noen osv, går ikke rundt og bare ser på folk liksom. @Edain Kjenner du noen som har gjort noe kriminelt?
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #2545 Skrevet 27. januar 2016 4 timer siden, incognita skrev: Oschlo. @ElizabethTaylor Hva jobber du med? Jeg jobber som resepsjonist på hotell, og klatreinstruktør ☺ 4 timer siden, Lady skrev: Synes alltid sånne spørsmål er så vanskelige.. Hmm, liker godt at jeg er jordnær. Bryr meg om hvordan menneske er, ikke om du er rik eller fattig osv. @ElizabethTaylor Samme spørsmål tilbake!:) Ja, alltid vanskelig å si positive ting med seg selv. Jeg liker at jeg er snill og gir mye av meg selv, og at jeg engasjerer meg lett 3 timer siden, Jacklost skrev: @ElizabethTaylor Hvor gammel er du? 23 🙊 2 timer siden, Edain skrev: Trener særs sjelden, men når det først finner sted så er det kondisjonstrening som gjelder. @ElizabethTaylor Ser du eller har du sett serien "Making a murderer"? I så fall, hva syns du om den? Jeg har ikke sett den, men vurderer å se den. Til nå syns jeg det har vært litt hysteri rundt serien, da vi ikke vet om det som blir sagt i dokumenteraren er fakta eller ei. Men skal ikke si noe før jeg ser den ☺ @Jacklost hvor gammel er du? @incognita har du noen allergier? @Lady bor du i hus eller leilighet? @Edain er du filosofisk?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2546 Skrevet 27. januar 2016 Et øyeblikk siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita har du noen allergier? Jeg er sånn akkurat passe allergisk mot hund og katt. @ElizabethTaylor Er du flink til å spise med pinner?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2547 Skrevet 27. januar 2016 24 minutter siden, incognita skrev: Ikke egentlig, dvs jeg er veldig glad i peoplewatching, men gjør det som regel når jeg er på vei et sted, eller venter på noen osv, går ikke rundt og bare ser på folk liksom. @Edain Kjenner du noen som har gjort noe kriminelt? Ja, litt fyllekjøring og narkotikabesittelse. @incognita Hva er den største utfordringen ved å diskutere på nett?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2548 Skrevet 27. januar 2016 7 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg jobber som resepsjonist på hotell, og klatreinstruktør ☺ Ja, alltid vanskelig å si positive ting med seg selv. Jeg liker at jeg er snill og gir mye av meg selv, og at jeg engasjerer meg lett 23 🙊 Jeg har ikke sett den, men vurderer å se den. Til nå syns jeg det har vært litt hysteri rundt serien, da vi ikke vet om det som blir sagt i dokumenteraren er fakta eller ei. Men skal ikke si noe før jeg ser den ☺ @Jacklost hvor gammel er du? @incognita har du noen allergier? @Lady bor du i hus eller leilighet? @Edain er du filosofisk? Ja, er nok litt for filosofisk til tider @ElizabethTaylor Frieser eller fullblods?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2549 Skrevet 27. januar 2016 3 minutter siden, Edain skrev: @incognita Hva er den største utfordringen ved å diskutere på nett? For min egen del er det at det finnes så mange idioter det ute, og jeg har lett for å bli fyrt opp. @Edain Når var du sist forelsket?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2550 Skrevet 27. januar 2016 8 minutter siden, incognita skrev: For min egen del er det at det finnes så mange idioter det ute, og jeg har lett for å bli fyrt opp. @Edain Når var du sist forelsket? Amen to that! 1 1/2 år siden. @incognita Liker du best å ha håret i flette eller hestehale?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2551 Skrevet 27. januar 2016 Et øyeblikk siden, Edain skrev: Amen to that! 1 1/2 år siden. @incognita Liker du best å ha håret i flette eller hestehale? Hmm av de to... hestehale. Flette har så lett for å se litt kinky ut synes jeg. @Edain Hvilke tv-serier ser du på for tiden?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2552 Skrevet 27. januar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Hmm av de to... hestehale. Flette har så lett for å se litt kinky ut synes jeg. @Edain Hvilke tv-serier ser du på for tiden? Making a murderer og Criminal Minds. @incognita Favorittsang for øyeblikket?
Gjest Hummels Skrevet 27. januar 2016 #2553 Skrevet 27. januar 2016 @ElizabethTaylor hvilken hårfarge og øyenfarge har du? @Edain hvilken hårfarge og øyenfarge har du?
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #2554 Skrevet 27. januar 2016 20 minutter siden, Edain skrev: Ja, er nok litt for filosofisk til tider @ElizabethTaylor Frieser eller fullblods? Ingen av delene. Liker best varmblods 😍 27 minutter siden, incognita skrev: Jeg er sånn akkurat passe allergisk mot hund og katt. @ElizabethTaylor Er du flink til å spise med pinner? Tja, jeg kan jo det, men foretrekker gaffel 😆 @Edain driver du med hest? @incognita liker du best å feriere i norge eller utlandet?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2555 Skrevet 27. januar 2016 4 minutter siden, Hummels skrev: @ElizabethTaylor hvilken hårfarge og øyenfarge har du? @Edain hvilken hårfarge og øyenfarge har du? Blond (farget) og har grønne øyne. @Hummels Beste boken du har lest?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2556 Skrevet 27. januar 2016 5 minutter siden, Edain skrev: Making a murderer og Criminal Minds. @incognita Favorittsang for øyeblikket? Den var engasjerende! Hmmm i dag har jeg hørt Bon Iver - Skinny love en del ganger. Kom bare over den på en gammel spilleliste og fikk dilla. 2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita liker du best å feriere i norge eller utlandet? Jeg kaller det ikke "ferie" når jeg reiser rundt i norge, så svaret må bli utlandet. @Edain Har du en teori sålangt (i making a muderer)? @ElizabethTaylor Har du kjøpt noe fra CareBear-kolleksjonen som cubus har inne nå?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2557 Skrevet 27. januar 2016 5 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Ingen av delene. Liker best varmblods 😍 Tja, jeg kan jo det, men foretrekker gaffel 😆 @Edain driver du med hest? @incognita liker du best å feriere i norge eller utlandet? Drev med hest når jeg var ung (yngre) @ElizabethTaylor Har du nært forhold til familien din?
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2558 Skrevet 27. januar 2016 @Edain Liker du best å få massasje eller å massere?
Gjest Nordavind Skrevet 27. januar 2016 #2559 Skrevet 27. januar 2016 @incognita hvordan er formen i kveld?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2560 Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: @incognita hvordan er formen i kveld? Hehe, formen er fin den. koser meg i pysjen foran tv'n. @Nordavind Hva gjør du i kveld da, drikker du whisky foran peisen som vanlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå