Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2581 Skrevet 27. januar 2016 8 minutter siden, Edain skrev: Eeeeeelsker å få massasje :-) @Mestertyven Beskriv en perfekt søndag Deg, meg, en god film eller 3 og masse godis. @Edain Når er du klar?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2582 Skrevet 27. januar 2016 3 minutter siden, Mestertyven skrev: Deg, meg, en god film eller 3 og masse godis. @Edain Når er du klar? Haha 😂 @Mestertyven Driver du mye med KG-sjekking?
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2583 Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, Edain skrev: Haha 😂 @Mestertyven Driver du mye med KG-sjekking? Nei. @Edain Jeg vedder mye på at det er bare spørsmål om tid før du sender meg en PM. Vedder du imot?
Raven Emerald Skrevet 27. januar 2016 #2584 Skrevet 27. januar 2016 Ryddet for avsporinger. Rave Emerald, mod.
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #2585 Skrevet 27. januar 2016 36 minutter siden, incognita skrev: hihi samme her Mitt første kyss har jeg akkurat fortalt om her inne tror jeg, det var en gutt som lurte meg til å bli med bak skolen på barneskolen, for han skulle "vise meg noe". Før jeg visste ordet av det kysset han meg. Husker at jeg var redd for at han hadde smittet meg med noe farlig sykdom, for jeg hadde fått med meg at det kunne smitte ved å kysse @ElizabethTaylor fortell om ditt da. @Lady Hvor er duuu? Savner deg!! Ååw ❤ Mitt var vel i barnehagen jeg, ei jente og en gutt pleide å leke spice girls. Husker på slutten av den ene sangen skulle jeg og hun andre jenta kysse gutten. Ikke et veldig spesielt kyss med andre ord 😂 33 minutter siden, Mestertyven skrev: Nei. Det har jeg ikke. @ElizabethTaylor Hvordan er du når du er sint? @Belladonna Hva betyr brukenavnet ditt? Jeg er et veldig følelses menneske, og jeg og kjæresten pleier å sammenligne meg med gloria fra modern family. Jeg blir altså veldig sint når jeg er sint, men blir ferdig med det fort. 12 minutter siden, Edain skrev: Tar opp fag og søker på jobber. @ElizabethTaylor Hellas eller Spania? Hellas🌞 @incognita hva jobber du med? @Mestertyven hvem gjør deg mest glad i hverdagen? @Edain hva står øverst på reiselisten din?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2586 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, Mestertyven skrev: Nei. @Edain Jeg vedder mye på at det er bare spørsmål om tid før du sender meg en PM. Vedder du imot? Jupp, jeg vedder imot ;-)
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2587 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Ååw ❤ Mitt var vel i barnehagen jeg, ei jente og en gutt pleide å leke spice girls. Husker på slutten av den ene sangen skulle jeg og hun andre jenta kysse gutten. Ikke et veldig spesielt kyss med andre ord 😂 Jeg er et veldig følelses menneske, og jeg og kjæresten pleier å sammenligne meg med gloria fra modern family. Jeg blir altså veldig sint når jeg er sint, men blir ferdig med det fort. Hellas🌞 @incognita hva jobber du med? @Mestertyven hvem gjør deg mest glad i hverdagen? @Edain hva står øverst på reiselisten din? Italia @ElizabethTaylor Hvilket land besøkte du sist?
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2588 Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, Edain skrev: Jupp, jeg vedder imot ;-) Vi får se. @Edain Jeg vil lage middag til deg. Biff eller fisk?
Gjest Fox Mulder Skrevet 27. januar 2016 #2589 Skrevet 27. januar 2016 14 minutter siden, Mestertyven skrev: Deg, meg, en god film eller 3 og masse godis. @Edain Når er du klar? Nice one, slikt liker vi! @incognita Hva tror du at jeg koser meg med nå. Spagetti eller sjokoladepudding?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2590 Skrevet 27. januar 2016 6 minutter siden, Mestertyven skrev: Vi får se. @Edain Jeg vil lage middag til deg. Biff eller fisk? Ingen av delene. Er på slankekur.
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2591 Skrevet 27. januar 2016 5 minutter siden, Fox Mulder skrev: @incognita Hva tror du at jeg koser meg med nå. Spagetti eller sjokoladepudding? Sjokoladepudding. @Fox Mulder Hvor i landet bor du?
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2592 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, Edain skrev: Ingen av delene. Er på slankekur. Du trenger du ikke baby. Du vet jeg liker deg curvy. @Edain Hva er drømmereisemålet?
Gjest Fox Mulder Skrevet 27. januar 2016 #2593 Skrevet 27. januar 2016 (endret) 3 minutter siden, incognita skrev: Sjokoladepudding. @Fox Mulder Hvor i landet bor du? Riktig, og før sjokoladepuddingen spiste jeg en muffins For øyeblikket er det Vestlandet, men satser på en av topp to største byer før sommeren. @Raven Emerald er det kjekt å være Global moderator? Endret 27. januar 2016 av Fox Mulder måtta ha med global
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2594 Skrevet 27. januar 2016 17 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @Mestertyven hvem gjør deg mest glad i hverdagen? Hunden min. @ElizabethTaylor Hva er mest viktig, hverdagsromantikken eller romantikk ved de store anledningene?
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #2595 Skrevet 27. januar 2016 (endret) 21 minutter siden, Edain skrev: Italia @ElizabethTaylor Hvilket land besøkte du sist? Det må være Thailand i fjor 🌞 5 minutter siden, Mestertyven skrev: Hunden min. @ElizabethTaylor Hva er mest viktig, hverdagsromantikken eller romantikk ved de store anledningene? Viktig med litt hverdagsromantikk, men samtidig liker jeg romantikk på de store anledningene. Sier som Ole Brumm: Ja takk begge deler @Mestertyven har du kjæreste? @Edain har du lappen, og i så fall, har du noen gang vært i en ulykke? @Citronella er du gift? Endret 27. januar 2016 av ElizabethTaylor
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2596 Skrevet 27. januar 2016 12 minutter siden, Mestertyven skrev: Du trenger du ikke baby. Du vet jeg liker deg curvy. @Edain Hva er drømmereisemålet? Hadde ikke sagt nei til en tur til Cuba. Veldig dyrt da. @Mestertyven Hvorfor er du på KG?
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2597 Skrevet 27. januar 2016 7 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @Mestertyven har du kjæreste? Nei. 3 minutter siden, Edain skrev: Hadde ikke sagt nei til en tur til Cuba. Veldig dyrt da. @Mestertyven Hvorfor er du på KG? For å bli kjent med deg. @ElizabethTaylor Har du kjæreste? @Edain Hvor langt er håret ditt?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2598 Skrevet 27. januar 2016 1 time siden, incognita skrev: hihi samme her Mitt første kyss har jeg akkurat fortalt om her inne tror jeg, det var en gutt som lurte meg til å bli med bak skolen på barneskolen, for han skulle "vise meg noe". Før jeg visste ordet av det kysset han meg. Husker at jeg var redd for at han hadde smittet meg med noe farlig sykdom, for jeg hadde fått med meg at det kunne smitte ved å kysse @ElizabethTaylor fortell om ditt da. @Lady Hvor er duuu? Savner deg!! Her er jeg @incognita Har du sjekket innboksen i dag?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2599 Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, Mestertyven skrev: Nei. For å bli kjent med deg. @ElizabethTaylor Har du kjæreste? @Edain Hvor langt er håret ditt? Det er jo ikke creepy. Halvlangt. @Mestertyven Høyresiden eller venstresiden i norsk politikk?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2600 Skrevet 27. januar 2016 3 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg jobber som resepsjonist på hotell, og klatreinstruktør ☺ Ja, alltid vanskelig å si positive ting med seg selv. Jeg liker at jeg er snill og gir mye av meg selv, og at jeg engasjerer meg lett 23 🙊 Jeg har ikke sett den, men vurderer å se den. Til nå syns jeg det har vært litt hysteri rundt serien, da vi ikke vet om det som blir sagt i dokumenteraren er fakta eller ei. Men skal ikke si noe før jeg ser den ☺ @Jacklost hvor gammel er du? @incognita har du noen allergier? @Lady bor du i hus eller leilighet? @Edain er du filosofisk? Leilighet @ElizabethTaylor kan du drikke kaffe om kvelden uten å bli lysvåken?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå