Lady Skrevet 27. januar 2016 #2601 Skrevet 27. januar 2016 6 timer siden, Edain skrev: Ikke for øyeblikket, men det har sine logiske grunner. @Lady Hvilket annet europeisk land kunne du ha tenkt deg å bodd i og hvorfor? Hmm, det vet jeg ikke. @Edain Har du bodd i utlandet?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2602 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Hmm, det vet jeg ikke. @Edain Har du bodd i utlandet? Nei, men hadde ikke takket nei til å bo i et varmere land. @Lady Liker du best å ta buss eller tog?
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2603 Skrevet 27. januar 2016 7 minutter siden, Edain skrev: Det er jo ikke creepy. Halvlangt. @Mestertyven Høyresiden eller venstresiden i norsk politikk? Høyre. @Edain hva med deg?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2604 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, Edain skrev: Nei, men hadde ikke takket nei til å bo i et varmere land. @Lady Liker du best å ta buss eller tog? Buss @Edain Blir du lett forelsket?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2605 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, Mestertyven skrev: Høyre. @Edain hva med deg? Akkurat passe langt til høyre.
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2606 Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Buss @Edain Blir du lett forelsket? Blir lett betatt, men ikke forelsket. @Lady din favorittfilm som handler om 2.verdenskrig?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2608 Skrevet 27. januar 2016 Et øyeblikk siden, Edain skrev: Blir lett betatt, men ikke forelsket. @Lady din favorittfilm som handler om 2.verdenskrig? Nei @Edain Er du glad i dyr?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2609 Skrevet 27. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Nei @Edain Er du glad i dyr? Veldig. Spesielt hunder. @Lady Til fest; kort eller lang kjole?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2610 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, Edain skrev: Veldig. Spesielt hunder. @Lady Til fest; kort eller lang kjole? Kort @Edain Hva skal til for å glede deg?
Belladonna Skrevet 27. januar 2016 #2611 Skrevet 27. januar 2016 2 timer siden, Hummels skrev: Er ikke så glad i å lese bøker. Nei, drikke sjelden kaffe. @Belladonna er du flink til å kysse? Tja, jeg vil da mene det. Er veldig glad i å kysse. 1 time siden, Mestertyven skrev: Nei. Det har jeg ikke. @ElizabethTaylor Hvordan er du når du er sint? @Belladonna Hva betyr brukenavnet ditt? Belladonna, eller deadly nightshade, er en giftig urt som ble brukt både medisinsk og som rusmiddel før i tiden. 1 time siden, førstedamen skrev: @Belladonna Hmm, til Vietnam i den store grotta tror jeg Spanderer du tur eller? @Belladonna Tror du det finnes ailiens? Tja, kanskje det, men ikke i nærheten av oss. @Hummels Hva pleier du å gjøre lørdag kveld? @førstedamen Pleier du å bruke like sokker? @Mestertyven Er du opptatt av hvordan det ser ut hjemme eller bryr du deg ikke om det er litt kaos?
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2612 Skrevet 27. januar 2016 5 minutter siden, Edain skrev: Akkurat passe langt til høyre. Akkurat hvor jeg liker deg. 3 minutter siden, Lady skrev: @Mestertyven Er det deg på bilde ditt? Ja. @Lady Hvem er barskest, jeg eller hunden? @Edain Hvor går du ut?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2613 Skrevet 27. januar 2016 20 minutter siden, Lady skrev: Her er jeg @incognita Har du sjekket innboksen i dag? Ladyyyyy Har savnet deg i dag. Det har jeg, med PM'n fra deg gikk meg hus forbi! Skal lese nå. @Lady Får du mange PM'r i løpet av en dag? @Edain Hvilken frukt liker du best?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2614 Skrevet 27. januar 2016 5 minutter siden, Lady skrev: Kort @Edain Hva skal til for å glede deg? Kaffe og sjokolade. @Lady Noengang vunnet i Lotto?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2615 Skrevet 27. januar 2016 5 minutter siden, Mestertyven skrev: Akkurat hvor jeg liker deg. Ja. @Lady Hvem er barskest, jeg eller hunden? @Edain Hvor går du ut? Solli plass. @Mestertyven Hva ligger til grunne for brukernavnet ditt?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2616 Skrevet 27. januar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Ladyyyyy Har savnet deg i dag. Det har jeg, med PM'n fra deg gikk meg hus forbi! Skal lese nå. @Lady Får du mange PM'r i løpet av en dag? @Edain Hvilken frukt liker du best? Kiwi. @incognita Har du sprøyteskrekk?
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2617 Skrevet 27. januar 2016 Et øyeblikk siden, Edain skrev: Solli plass. @Mestertyven Hva ligger til grunne for brukernavnet ditt? Det er fordi jeg skal stjele hjertet ditt. @Edain Champagneria?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2618 Skrevet 27. januar 2016 7 minutter siden, Mestertyven skrev: Akkurat hvor jeg liker deg. Ja. @Lady Hvem er barskest, jeg eller hunden? @Edain Hvor går du ut? Hunden såklart! @Mestertyven Hvor gammel er du?
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2619 Skrevet 27. januar 2016 8 minutter siden, Belladonna skrev: @Mestertyven Er du opptatt av hvordan det ser ut hjemme eller bryr du deg ikke om det er litt kaos? Misset dette. Liker det ryddig. @Belladonna Støvsuger du noen ganger i bare undertøyet?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2620 Skrevet 27. januar 2016 5 minutter siden, incognita skrev: Ladyyyyy Har savnet deg i dag. Det har jeg, med PM'n fra deg gikk meg hus forbi! Skal lese nå. @Lady Får du mange PM'r i løpet av en dag? @Edain Hvilken frukt liker du best? Du er søt da Savnet deg også! Nei, tikker inn en pm iblant da @incognita Beste tapasrestauranten du har spist på i Oslo?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå