Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Mestertyven skrev:

Under dyna di.

@Lady kommer du snart?

Hvor høy er du skulle det selvfølgelig stå :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, Lady skrev:

Nei

@incognita Hva synes du om Steierskolen?

Jeg synes det er vås, og jeg kan ikke fatte og forstå at de er innenfor rammene for hva vi krever av godkjente skoler innenfor kunnskapsløftet.

@Lady Hva synes du da?

Skrevet
Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Hvor høy er du skulle det selvfølgelig stå :fnise: 

Det glapp ut av deg. ønsketenkning?

Jeg er 1,86

@Lady  planer for valentines?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nånei, det var a Incognita. 

Anonymkode: c33d1...bf1

Aha, det er desverre bare Snefrid som gjelder for meg altså 

Skrevet
2 minutter siden, Mestertyven skrev:

Det glapp ut av deg. ønsketenkning?

Jeg er 1,86

@Lady  planer for valentines?

:fnise: 

Nei

@Mestertyven Dine planer?

Skrevet
6 minutter siden, incognita skrev:

Jeg synes det er vås, og jeg kan ikke fatte og forstå at de er innenfor rammene for hva vi krever av godkjente skoler innenfor kunnskapsløftet.

@Lady Hva synes du da?

Har delte meninger. Synes noe er veldig bra. Bedre enn det offentlige faktisk, og annet bak mål..

@incognita Hvem er din favoritt blant norske skuespillere?

Skrevet
1 minutt siden, Lady skrev:

:fnise: 

Nei

@Mestertyven Dine planer?

Beklager at jeg svarer tregt, det koker litt i innboksen her.

Jeg skal på date med deg.

@Lady Blonder eller bomull?

Gjest incognita
Skrevet
15 minutter siden, Lady skrev:

Har delte meninger. Synes noe er veldig bra. Bedre enn det offentlige faktisk, og annet bak mål..

@incognita Hvem er din favoritt blant norske skuespillere?

hmmm ingen faktisk

@Lady du da? :popcorn: 

Skrevet
10 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

@Summers Har du vært i militæret?

Ja, var ganske kult år, en slags gratis folkehøyskole.

10 timer siden, incognita skrev:

@Summers drikker du kaffe? Hva er isåfall favoritttkaffen din?

Ser bare på pris når jeg handler kaffe. 

10 timer siden, Lady skrev:

@Summers Gleder du deg til sommeren?

Ja, men liker samtidig vinteren. Liker å stå på ski.

8 timer siden, Edain skrev:

@Summers Hva syns du om spurten til Northug? 

Så ikke på spurten og ser veldig lite på sport utenom VM/EM i fotball og Champions League.

@ElizabethTaylor Er du god på symaskin?

@incognita Er du en som liker å fortelle sladder?

@Lady Pleier du å dra på påskeferie? Hvis ja, hvor?

@Edain Skriver du opp timeplan for hva du skal gjøre i løpet av dagen/uka?

Skrevet
3 minutter siden, Mestertyven skrev:

@incognita Hva har du på deg nå?

Kanskje på tide å roe deg litt ned nå? 

Anonymkode: 098a6...6d4

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje på tide å roe deg litt ned nå? 

Anonymkode: 098a6...6d4

Hva tenker du på?

Skrevet
25 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

@ekkoet Blir du påvirket av helsetrendene? 

Hmm... Jeg er litt usikker på hva som ligger i "helsetrendene".

Jeg vil egentlig si nei, jeg er egentlig litt motstander av "trender", ting som virker kommer for å bli, men det kommer an på hvor man trekker streken for påvirket.

Jeg har prøvd lavkarbo i 5 dager. Det var ikke fordi jeg trengte å gå ned i vekt eller hadde grunner, det var rett og slett bare for å se hvordan det var og om noe skjedde. Lite skjedde og jeg ble fort lei. Påvirket/nysgjerrig?

Treningen min har heller ikke endret seg så mye.

@ElizabethTaylor Den "ordentlig" Liz Taylor har jeg lite forhold til. Jeg vet hun spilte i filmer, hadde mange ektemenn (7? en av dem en annen kjent skuespiller) og hadde kjent henne igjen på et bilde. Jeg må faktisk innrømme at jeg ikke husker om hun lever. Hva er ditt forhold til henne?

25 minutter siden, incognita skrev:

@ekkoet Hvis du måtte velge, ville du plukket opp en tyggegummi fra fortauet og tygget den i 10 min, eller slikket dørhåndtaket på toalettet på ditt lokale kjøpesenter (thoroughly)?

Nå har jeg tenkt og tenkt og jeg tror faktisk jeg ville gått for tyggegummien. Jeg har tatt utgangspunkt i at den er fersk.

Da får man bare en persons bakterier i munnen og det er fra et relativt rent sted (minus evt. sykdommer personen måtte ha). Smaker godt gjør det gjerne og. Dørhåndtaket har i mitt hode grums fra fryktelig mange personer, og ikke en god type grums heller. 

@incognita Hva er det mest romantiske du har gjort (for noen)?

Skrevet
20 timer siden, Summers skrev:

Godt svar, har aldri hatt dårlig opplevelse meden sjef, men hadde en som kanskje var litt vel sjeftete mot enkelte av medarbeiderne. 

@ekkoet Har du vært i Holmenkollen for å se et skirenn?

Jeg har faktisk aldri vært og sett et skirenn engang. Jeg har aldri vært og sett en vinteridrett. Når jeg tenker meg om er vel eneste typen idrettsarrangementet jeg har vært på fotballkamper.

@Summers Om du hadde truffet 99 tilfeldige mennesker (slik at dere var 100). Hvilken plass ville du kommet på i en karaokekonkurranse med disse og hvilken sang ville du valgt?

Gjest førstedamen
Skrevet
10 timer siden, Belladonna skrev:

@førstedamen Pleier du å bruke like sokker?

JA, MÅ ha like sokker!!!

@Belladonna Visste du at man kan få tapeworm av å spise for mye sushi i utlandet ?

Gjest Raindrops
Skrevet
Den 21.1.2016 at 23.56, mini-mio skrev:

Sant!

Nei, jeg er ikke noe glad i å bake boller. Men forhåpentligvis lager noen andre, så kan jeg spise :D

@Summers Er du sånn som har helt kontroll på hvorfor vi feirer fastelaven og sånn?

@Raindrops Er du glad i hunder?

Ikke mer enn andre dyr.

Har du noen gang løpt i oppoverbakke baklengs?

Gjest incognita
Skrevet
11 timer siden, Summers skrev:

@incognita Er du en som liker å fortelle sladder?

Nei, men jeg er en som liker å få servert sladder. :fnise: 

4 timer siden, ekkoet skrev:

Nå har jeg tenkt og tenkt og jeg tror faktisk jeg ville gått for tyggegummien. Jeg har tatt utgangspunkt i at den er fersk.

Da får man bare en persons bakterier i munnen og det er fra et relativt rent sted (minus evt. sykdommer personen måtte ha). Smaker godt gjør det gjerne og. Dørhåndtaket har i mitt hode grums fra fryktelig mange personer, og ikke en god type grums heller. 

@incognita Hva er det mest romantiske du har gjort (for noen)?

Enig! :) 

Hmm det mest romantiske jeg har gjort for noen.. det er jeg sannelig ikke sikker på. Men jeg vet at jeg ville gjort absolutt alt for min kjære, for at han skal være lykkelig og ha det bra. Det er vel litt romantisk i seg selv, synes du ikke?  

@Summers Kunne du meldt deg på Mars One?

@ekkoet Nå ble jeg nysgjerrig på hva det mest romantiske du har gjort for noen er. :) 

Skrevet
36 minutter siden, incognita skrev:

@ekkoet Nå ble jeg nysgjerrig på hva det mest romantiske du har gjort for noen er. :) 

Vel, jeg tror det må være at da jeg var yngre var jeg kronisk sjenert monogamt (avstands)forelsket over lengre tid.
Høres litt voldsomt ut når jeg ordlegger det slik, men jeg gikk til vanlig med lengre forelskelser som jeg aldri turte å gjøre noe med (bare jente av gangen, som oftest over mer enn et år av gangen).

En av disse likte en bokserie og leste dem etterhvert som de kom ut. Det begynte jeg med. Bøkene var ok, underholdende og jeg liker å lese, men hadde aldri lest dem ellers. Så jeg leste da 4-5 bøker bare for å ha noe til felles og prate om med denne jenten. Hun fikk aldri vite om det heller.

Av romantiske ting som "mottaker" fikk vite vet jeg ikke. Jeg har skrevet dikt, laget sang ol., men det kommer antakeligvis an på øyet som ser.

@incognita Hvilken reality-type program kunne du vært med i?

@Raindrops Favoritt-treningsøvelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...