Gjest incognita Skrevet 28. januar 2016 #2781 Skrevet 28. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Nei:) @incognita blir du redd når noen hever stemmen til deg? Hmm. Kan ikke huske sist det skjedde. Men nei, tror ikke det. Den som må heve stemmen for å få frem poenget sitt har tapt. @Lady Fikk du mye kjeft som barn?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2782 Skrevet 28. januar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Hmm. Kan ikke huske sist det skjedde. Men nei, tror ikke det. Den som må heve stemmen for å få frem poenget sitt har tapt. @Lady Fikk du mye kjeft som barn? Ikke kjeft, men mye skriking @incognita Hva er den største familie flausen i din familie?
Gjest incognita Skrevet 28. januar 2016 #2783 Skrevet 28. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Ikke kjeft, men mye skriking @incognita Hva er den største familie flausen i din familie? Det tar seg ikke ut på trykk!! @Lady Når gråt du sist?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2784 Skrevet 28. januar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Det tar seg ikke ut på trykk!! @Lady Når gråt du sist? I dag faktisk @incognita Vil du fortelle på pm?
Gjest incognita Skrevet 28. januar 2016 #2785 Skrevet 28. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: I dag faktisk @incognita Vil du fortelle på pm? nei.... du må ikke gråte da Hehe hvis du forteller meg detduvet. @Lady Bruker du skinnhansker?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2786 Skrevet 28. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: nei.... du må ikke gråte da Hehe hvis du forteller meg detduvet. @Lady Bruker du skinnhansker? Hva da, hva da? Forteller hva da? Anonymkode: 098a6...6d4
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2787 Skrevet 28. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: nei.... du må ikke gråte da Hehe hvis du forteller meg detduvet. @Lady Bruker du skinnhansker? Uff, har nesten sagt det Ja. @incognita Kler du lue?
minister-mio Skrevet 28. januar 2016 #2788 Skrevet 28. januar 2016 Den 26.1.2016 at 0.30, Fox Mulder skrev: Hatt det supert! @mini-mio Hva liker du best til mat? Indisk Den 27.1.2016 at 7.30, Summers skrev: @mini-mio Hva slags ferie liker du best? Hytta med familien Den 27.1.2016 at 14.11, ElizabethTaylor skrev: . @mini-mio Hvor gammel er du? snart 30 Den 27.1.2016 at 14.47, Lady skrev: Hmm, ikke så myr spennende som skjedde i går. Må ha vært å se Teen Mom @mini-mio Hva skal i i helgen? Henge med den kuleste på kg Den 26.1.2016 at 0.22, incognita skrev: Jeg vet ikke, har ikke sett Young Ones. @mini-mio Går du mye med smykker? Ja, noe blodharry greier jeg har gått med i hundre år @Fox Mulder Fornøyd med nye X-files? @Summers Hvilken farge er det på sokkene dine? @ElizabethTaylor Hva var den siste filmen du så på kino? @Lady Stemmer det at du studerer barnehagelærer? Eller har jeg drømt det? @incognita Hvem var den siste du snakket med på telefonen?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2789 Skrevet 28. januar 2016 2 minutter siden, mini-mio skrev: Indisk Hytta med familien snart 30 Henge med den kuleste på kg Ja, noe blodharry greier jeg har gått med i hundre år @Fox Mulder Fornøyd med nye X-files? @Summers Hvilken farge er det på sokkene dine? @ElizabethTaylor Hva var den siste filmen du så på kino? @Lady Stemmer det at du studerer barnehagelærer? Eller har jeg drømt det? @incognita Hvem var den siste du snakket med på telefonen? Det må du ha drømt @mini-mio Hva skal du og den kuleste på kg finne på i helgen?
minister-mio Skrevet 28. januar 2016 #2790 Skrevet 28. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Det må du ha drømt @mini-mio Hva skal du og den kuleste på kg finne på i helgen? Det er det ingen som vet enda @Lady jeg kan ikke ha tatt det helt ut av det blå. Du studerer/har studert/jobber som/ har jobbet innenfor pedagogikk?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2791 Skrevet 28. januar 2016 3 minutter siden, mini-mio skrev: Det er det ingen som vet enda @Lady jeg kan ikke ha tatt det helt ut av det blå. Du studerer/har studert/jobber som/ har jobbet innenfor pedagogikk? Nei Du må ha forvekslet meg med en annen? @mini-mio Er du glad i barn?
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. januar 2016 #2792 Skrevet 28. januar 2016 34 minutter siden, mini-mio skrev: @Fox Mulder Fornøyd med nye X-files? Veldig
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. januar 2016 #2793 Skrevet 28. januar 2016 3 minutter siden, Fox Mulder skrev: Veldig @Lady Hva er det beste du vet?
Gjest bruker83924 Skrevet 29. januar 2016 #2794 Skrevet 29. januar 2016 (endret) 7 timer siden, Mestertyven skrev: @ElizabethTaylor får du mye pm? Ikke noe spesielt mye nei. Heller ganske lite 7 timer siden, Lady skrev: Nei @ElizabethTaylor Fikk du mange om etter at du la ut bilde? Har kun fått en etter jeg la ut bilde. 3 timer siden, ekkoet skrev: Ja, 2. @ElizabethTaylor En ting du angrer på At jeg har brukt pengene mine på tull, fremfor å spare. 1 time siden, mini-mio skrev: @ElizabethTaylor Hva var den siste filmen du så på kino? Star Wars Episode 7 2 @MestertyvenBruker du beauty filteret på tlf din når du tar selfie? @ekkoet Hvis du skulle bodd i et annet land, hvilke hadde det vært? @Lady Er du en rotete eller ryddig? @mini-mio Hva slags musikk liker du? Endret 29. januar 2016 av ElizabethTaylor
ajarRun Skrevet 29. januar 2016 #2795 Skrevet 29. januar 2016 Den 26.1.2016 at 4.42, Summers skrev: Nei og jeg har aldri vært glad i dyr. Vet ikke hva du legger i A4-liv, men om det er kone og barn så vet jeg ikke om det er noe som passer meg. Vil heller si lat. @ElizabethTaylor Er du komfortabel med å snakke på engelsk? @incognita Liker du Stian Blipp? @Lady Beste komplimentet du har fått? @ambivalentReaction Har du studert noe ved universitet/høyskole? Har studert flere ting. Hovedsaklig lingvistikk og psykologi. Og trafikklærer HINT selvsagt.
ekkoet Skrevet 29. januar 2016 #2796 Skrevet 29. januar 2016 10 timer siden, incognita skrev: Skjønner. Kanskje du ville hatt god nytte av den t-skjorta her: http://www.thinkgeek.com/product/388b/ @ekkoet Windows eller unix? Vel, det er faktisk en kollega som har den skjorten. Jeg ville ikke brukt den fordi 1) Skjortetypen er litt for nerdete for meg, og jeg er ikke så fan av å gå rundt med slike statements. 2) Jeg ville antakeligvis fikset datamaskinen til den som spurte meg (om jeg kunne det) Jeg bruker windows. Har vært borti unix, men mest fordi jeg måtte, installerte det hjemme på en maskin og da jeg var ung og hadde tid, men kom aldri så langt med det. Alt til sitt bruk, mitt bruk er windows eneste mulighet pga. programvaren jeg bruker.. @incognitaHva synes du om uttrykket nerd? 7 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet Hvis du skulle bodd i et annet land, hvilke hadde det vært? Hmm... Så mange oppfølginigsspørmål. Hva med familien, hva med økonomien osv. Men sett bort fra alle bånd, generelt har jeg følt meg mest hjemme i USA. Med unntak av brødet synes jeg det meste har vært lett å forholde seg til der. @ElizabethTaylor Kommer du til å bli påvirket av Tor i dag?
Gjest Raindrops Skrevet 29. januar 2016 #2797 Skrevet 29. januar 2016 Den 28.1.2016 at 13.35, ekkoet skrev: @Raindrops Favoritt-treningsøvelse? Markløft. @ekkoet top tre sci-fi-serier? @Fox Mulder har du noen gang sett en hel sesong av et realityprogram?
ekkoet Skrevet 29. januar 2016 #2798 Skrevet 29. januar 2016 3 minutter siden, Raindrops skrev: @ekkoet top tre sci-fi-serier? Hmmm... Kan ikke skilte med å ha sett så mye scifi siste årene. Så på SG-1, Battlestar Galactica og Babylon 5 for lenge siden, men aldri nok til at jeg så episode for episode i sammenheng. @Raindrops Hvilken mobil har du og når skal du bytte den tror du?
Gjest Fox Mulder Skrevet 29. januar 2016 #2799 Skrevet 29. januar 2016 2 timer siden, Raindrops skrev: @Fox Mulder har du noen gang sett en hel sesong av et realityprogram? Big Brother sesong 1 i hvert fall. @incognita Anser du Keeping Up With The Kardashians som en guilty pleasure?
minister-mio Skrevet 29. januar 2016 #2800 Skrevet 29. januar 2016 21 timer siden, Lady skrev: Nei Du må ha forvekslet meg med en annen? @mini-mio Er du glad i barn? Jeg syntes det er givende å omgåes dem iallefall 20 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Ikke noe spesielt mye nei. Heller ganske lite Har kun fått en etter jeg la ut bilde. At jeg har brukt pengene mine på tull, fremfor å spare. Star Wars Episode 7 2 @MestertyvenBruker du beauty filteret på tlf din når du tar selfie? @ekkoet Hvis du skulle bodd i et annet land, hvilke hadde det vært? @Lady Er du en rotete eller ryddig? @mini-mio Hva slags musikk liker du? Jeg liker litt forskjellig punk, metal, rock, pop, elektronika og så digger jeg The Offspring... Og Bob Dylan @Lady Hva jobber du med? (Jeg må ha blandet med en annen tidligere i tråden ) @ElizabethTaylor Er du enig i at deu er klin lik hun jenta de la ut bilde av her den gangen som Justin Bieber lette etter (eller hva det var)?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå