ekkoet Skrevet 28. januar 2016 #2761 Skrevet 28. januar 2016 5 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @ekkoet Har du barn? Ja, 2. @ElizabethTaylor En ting du angrer på @bailey Hvilken norsk sanger ville du bodd 1 år med på en øde øy?
ekkoet Skrevet 28. januar 2016 #2762 Skrevet 28. januar 2016 11 minutter siden, incognita skrev: @ekkoet Hva jobber du som? Jeg har en jobb som er dørgande kjedelig å prate om, så det unngår jeg til vanlig. Kort fortalt er jeg data-mann. @incognita Hvis du fikk velge hvor mye du vant i lotto, hvor mye hadde du valgt?
Gjest incognita Skrevet 28. januar 2016 #2763 Skrevet 28. januar 2016 30 minutter siden, ekkoet skrev: Jeg har en jobb som er dørgande kjedelig å prate om, så det unngår jeg til vanlig. Kort fortalt er jeg data-mann. @incognita Hvis du fikk velge hvor mye du vant i lotto, hvor mye hadde du valgt? Skjønner. Kanskje du ville hatt god nytte av den t-skjorta her: http://www.thinkgeek.com/product/388b/ Rundt 5 mill tenker jeg ville gjort susen. @ekkoet Windows eller unix?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2764 Skrevet 28. januar 2016 1 time siden, incognita skrev: Jeg har nettopp tatt meg et bad, og nå spiser jeg eple og koser meg med laptopen i fanget mens jeg venter på at vaskemaskina skal bli ferdig. Hadde lasagne med salat til. Jeg synes han ser ut som en tegneseriefigur egentlig. @Fox Mulder Hva har du gjort i dag? @ekkoet Hva jobber du som? @Lady Følger du med på Idol? Ja, halvveis. Ser litt på! Husker jeg var så betatt av Vinni før @incognita Gjør du?
Gjest incognita Skrevet 28. januar 2016 #2765 Skrevet 28. januar 2016 5 minutter siden, Lady skrev: Ja, halvveis. Ser litt på! Husker jeg var så betatt av Vinni før @incognita Gjør du? Jepp. @Lady Hvor flink synes du selv du er til å synge?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2766 Skrevet 28. januar 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Jepp. @Lady Hvor flink synes du selv du er til å synge? Ikke flink. Synger aldri. @incognita Er du flink til å synge?:)
Gjest incognita Skrevet 28. januar 2016 #2767 Skrevet 28. januar 2016 24 minutter siden, Lady skrev: Ikke flink. Synger aldri. @incognita Er du flink til å synge?:) Flink nok (til husbruk) @Lady Hvilke planer har du for helgen?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2768 Skrevet 28. januar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Flink nok (til husbruk) @Lady Hvilke planer har du for helgen? Skal ute å spise med en jeg ikke har sett på lenge i morgen. Gleder meg Ellers vet jeg ikke enda. @incognita Hva er dine planer?
Gjest incognita Skrevet 28. januar 2016 #2769 Skrevet 28. januar 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Skal ute å spise med en jeg ikke har sett på lenge i morgen. Gleder meg Ellers vet jeg ikke enda. @incognita Hva er dine planer? jeg har avalte med et kg-bekjentskap enten i morgen, lørdag eller søndag. Vi har ikke bestemt dag enda. ellers så vet jeg ikke. Orker ikke ut iallefall. Ja, også har jeg en skikkelig etterlengtet frisørtime i morgen!! @Lady Lar du gutta spandere drikke på deg på byen selv om du ikke er interesserert?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2770 Skrevet 28. januar 2016 (endret) 17 minutter siden, incognita skrev: jeg har avalte med et kg-bekjentskap enten i morgen, lørdag eller søndag. Vi har ikke bestemt dag enda. ellers så vet jeg ikke. Orker ikke ut iallefall. Ja, også har jeg en skikkelig etterlengtet frisørtime i morgen!! @Lady Lar du gutta spandere drikke på deg på byen selv om du ikke er interesserert? Åh, en du aldri har møtt før? Heldig. Det trenger jeg også snart!! @incognita Synes du frisør er overpriset? Endret 28. januar 2016 av Lady
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2771 Skrevet 28. januar 2016 Ser jeg glemte å svare Nei, det prøver jeg å unngå, men noen ganger kjøper de før du vet ordet av det!
Gjest incognita Skrevet 28. januar 2016 #2772 Skrevet 28. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Åh, en du aldri har møtt før? Heldig. Det trenger jeg også snart!! @incognita Synes du frisør er overpriset? Neida, en (ei) jeg har møtt flere ganger. ja, frisør er overpriset. heldigvis betaler jeg "vennepris" @Lady Jeg lurer litt å bli iskald blond. Hva tror du?
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. januar 2016 #2773 Skrevet 28. januar 2016 5 timer siden, Mestertyven skrev: @Fox Mulder hvilken klesstil kjører du? Casual. 5 timer siden, bailey skrev: @Fox Mulder: Skal du på noen konserter i år? Hvis ja, hvilke? Forhåpentligvis ingen. 2 timer siden, incognita skrev: @Fox Mulder Hva har du gjort i dag? Trent litt, besøkt noen og nå ser jeg på X-Files @Fame Har du sett filmen Fame?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2774 Skrevet 28. januar 2016 8 minutter siden, incognita skrev: Neida, en (ei) jeg har møtt flere ganger. ja, frisør er overpriset. heldigvis betaler jeg "vennepris" @Lady Jeg lurer litt å bli iskald blond. Hva tror du? Heldig du er som har vennepris! Misunnelig. Ja, hvertfall striper!:) @incognita Skal du stripe eller farge hele håret?
Fame Skrevet 28. januar 2016 #2775 Skrevet 28. januar 2016 6 minutter siden, Fox Mulder skrev: Casual. Forhåpentligvis ingen. Trent litt, besøkt noen og nå ser jeg på X-Files @Fame Har du sett filmen Fame? Det har jeg ikke. Har du?
Gjest incognita Skrevet 28. januar 2016 #2776 Skrevet 28. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Heldig du er som har vennepris! Misunnelig. Ja, hvertfall striper!:) @incognita Skal du stripe eller farge hele håret? Blir nok striper. Har aldri farget hele håret før. @Lady Hvilke produkter/tjenester har du rabatter på, enten fordi du jobber med det eller kjenner noen som gjør?
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. januar 2016 #2777 Skrevet 28. januar 2016 1 minutt siden, Fame skrev: Det har jeg ikke. Har du? Ikke jeg heller
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2778 Skrevet 28. januar 2016 8 minutter siden, incognita skrev: Blir nok striper. Har aldri farget hele håret før. @Lady Hvilke produkter/tjenester har du rabatter på, enten fordi du jobber med det eller kjenner noen som gjør? Hotell og en ting til. Redd for å bli gjenkjent @incognita Hvem er yngst av søsknene dine, og vor gammel er h*n?
Gjest incognita Skrevet 28. januar 2016 #2779 Skrevet 28. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Hotell og en ting til. Redd for å bli gjenkjent @incognita Hvem er yngst av søsknene dine, og vor gammel er h*n? Jeg er yngst @Lady har du måttet gå med gips i voksen alder?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2780 Skrevet 28. januar 2016 7 minutter siden, incognita skrev: Jeg er yngst @Lady har du måttet gå med gips i voksen alder? Nei:) @incognita blir du redd når noen hever stemmen til deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå