Gjest Fox Mulder Skrevet 29. januar 2016 #2801 Skrevet 29. januar 2016 @wenger holder du med Arsenal?
Gjest bruker83924 Skrevet 29. januar 2016 #2802 Skrevet 29. januar 2016 15 timer siden, ekkoet skrev: Vel, det er faktisk en kollega som har den skjorten. Jeg ville ikke brukt den fordi 1) Skjortetypen er litt for nerdete for meg, og jeg er ikke så fan av å gå rundt med slike statements. 2) Jeg ville antakeligvis fikset datamaskinen til den som spurte meg (om jeg kunne det) Jeg bruker windows. Har vært borti unix, men mest fordi jeg måtte, installerte det hjemme på en maskin og da jeg var ung og hadde tid, men kom aldri så langt med det. Alt til sitt bruk, mitt bruk er windows eneste mulighet pga. programvaren jeg bruker.. @incognita @ElizabethTaylor Kommer du til å bli påvirket av Tor i dag? Har vært litt vind, men ikke mye 😄 2 timer siden, mini-mio skrev: @Lady @ElizabethTaylor Er du enig i at deu er klin lik hun jenta de la ut bilde av her den gangen som Justin Bieber lette etter (eller hva det var)? The offspring ❤ Nei, det er jeg ikke. Syns hun ligner på Irina Shaik og Adriana Lima. @ekkoet siste filmen du så? @mini-mio hvilke kjendis ligner du på?
Gjest Citronella Skrevet 30. januar 2016 #2803 Skrevet 30. januar 2016 Den 27.1.2016 at 22.48, ElizabethTaylor skrev: @Citronella er du gift? Så hyggelig få spørsmål! Ja, jeg er gift. For andre gang. Min første ektemann døde, og jeg var heldig å finne kjærlighet på ny. @ElizabethTaylor Er det egentlig klar over hvor vakker du er? @LafemmemauvaiseIkke et spm, men jeg å deg i bilde tråden, og jeg liker ditt mørke. Og din finurlige humor. Og du skriver bra norsk, så jeg har deg som mitt forbilde. En dag skal jeg skrive like flytende, intellektuelt og morsomt på norsk! Men et spm må du få: Hva er din favorittroman?
Gjest Zeitgeist Skrevet 30. januar 2016 #2804 Skrevet 30. januar 2016 33 minutter siden, Citronella skrev: @LafemmemauvaiseIkke et spm, men jeg å deg i bilde tråden, og jeg liker ditt mørke. Og din finurlige humor. Og du skriver bra norsk, så jeg har deg som mitt forbilde. En dag skal jeg skrive like flytende, intellektuelt og morsomt på norsk! Men et spm må du få: Hva er din favorittroman? Ma belle, tu est magnifique! Tusen takk for komplimentene Jeg synes du skriver såvel flytende, intellektuelt, og morsomt på norsk allerede, så her er det ikke behov for forbedring. Min favorittroman ... o' hjelp, dette blir vanskelig - det er så mange. Men "Bestialitetens Historie" av Jens Bjørneboe har blitt lest flere ganger, så det er nok en favoritt. (I tillegg til "Meditations" av Marcus Aurelius, "Les Liasions Dangereuses" av P. C. de Laclos, "Die Pest" av Albert Camus, +++) @Overrasket: Hva er du best på? @Balian de Ibelin: Hva er din favorittbok?
Gjest Fox Mulder Skrevet 30. januar 2016 #2805 Skrevet 30. januar 2016 @wenger Har du det bra? @Citronella Favorittdrikke?
Gjest bruker83924 Skrevet 30. januar 2016 #2806 Skrevet 30. januar 2016 10 timer siden, Citronella skrev: Så hyggelig få spørsmål! Ja, jeg er gift. For andre gang. Min første ektemann døde, og jeg var heldig å finne kjærlighet på ny. @ElizabethTaylor Er det egentlig klar over hvor vakker du er? Så trist å høre, men godt du har funnet kjærligheten igjen Veldig hyggelig sagt, men jeg ser det ikke selv nei. Men det er lettere å se feil på seg selv, enn å se andres skavanker. @Citronella Jeg ser for meg at du er en kunstnerisk sjel. Er du flink til å male/fotografere/skrive?
Lady Skrevet 30. januar 2016 #2807 Skrevet 30. januar 2016 22 timer siden, mini-mio skrev: Jeg syntes det er givende å omgåes dem iallefall Jeg liker litt forskjellig punk, metal, rock, pop, elektronika og så digger jeg The Offspring... Og Bob Dylan @Lady Hva jobber du med? (Jeg må ha blandet med en annen tidligere i tråden ) @ElizabethTaylor Er du enig i at deu er klin lik hun jenta de la ut bilde av her den gangen som Justin Bieber lette etter (eller hva det var)? Vil ikke skrive for mye her, men jeg jobber i et agentur @mini-mio Hva jobber du med?
Lady Skrevet 30. januar 2016 #2808 Skrevet 30. januar 2016 @ElizabethTaylor Har du noengang bleket håret?
Gjest bruker83924 Skrevet 30. januar 2016 #2809 Skrevet 30. januar 2016 6 minutter siden, Lady skrev: @ElizabethTaylor Har du noengang bleket håret? Nei, har faktisk aldri farget/stripet håret mitt. Vurderer å gjøre det litt lysere da @Lady Ser du på sport?
Lady Skrevet 30. januar 2016 #2810 Skrevet 30. januar 2016 5 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Nei, har faktisk aldri farget/stripet håret mitt. Vurderer å gjøre det litt lysere da @Lady Ser du på sport? Nei @ElizabethTaylor Har du en film å anbefale?:)
Gjest bruker83924 Skrevet 30. januar 2016 #2811 Skrevet 30. januar 2016 (endret) 40 minutter siden, Lady skrev: Nei @ElizabethTaylor Har du en film å anbefale?:) Så nettopp the big short, den var kjempebra Men hvis ikke så syns Guardians of the galaxy, mambo, bridget jones, clueless, og alle jentefilmer fra 1990 til 2005 er bra @Lady skal du på byen i kveld? Endret 30. januar 2016 av ElizabethTaylor
Summers Skrevet 30. januar 2016 #2812 Skrevet 30. januar 2016 Den 1/28/2016 at 8.32, ekkoet skrev: @Summers Om du hadde truffet 99 tilfeldige mennesker (slik at dere var 100). Hvilken plass ville du kommet på i en karaokekonkurranse med disse og hvilken sang ville du valgt? Jeg er ikke god til å synge, men folk kommer til å høre hvem jeg imiterer. Den 1/28/2016 at 12.43, incognita skrev: @Summers Kunne du meldt deg på Mars One? Det har du spurt om tidligere:-) Svaret er nei, ønsker ikke å kaste bort samt redusere livslengden min bare for å være førstemann på Mars. Den 1/28/2016 at 15.45, ElizabethTaylor skrev: @Summers Den beste boken du noen gang har lest? Kanskje Æsops fabler. Leser deler av den regelmessig. Den 1/28/2016 at 16.14, Lady skrev: Varierer. Ikke et fast sted @Summers Hvor gammel er du? I 20-årene. @ekkoet Er du glad i å tilbringe tid med dine foreldre? @incognita Er du komfortabel med å snakke engelsk? @ElizabethTaylor Hvis du skulle konkurrert i noe mot noen tilfeldige mennesker, hva ville dere konkurrert i for at du skulle hatt størst sjanse for å vinne? @Lady Er du en som lett blir synlig lei deg?
Lady Skrevet 30. januar 2016 #2813 Skrevet 30. januar 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Jeg er ikke god til å synge, men folk kommer til å høre hvem jeg imiterer. Det har du spurt om tidligere:-) Svaret er nei, ønsker ikke å kaste bort samt redusere livslengden min bare for å være førstemann på Mars. Kanskje Æsops fabler. Leser deler av den regelmessig. I 20-årene. @ekkoet Er du glad i å tilbringe tid med dine foreldre? @incognita Er du komfortabel med å snakke engelsk? @ElizabethTaylor Hvis du skulle konkurrert i noe mot noen tilfeldige mennesker, hva ville dere konkurrert i for at du skulle hatt størst sjanse for å vinne? @Lady Er du en som lett blir synlig lei deg? Ja, man ser veldig godt på meg når ejg er lei meg. @Summers Beskriv hvordan du ser ut
Lady Skrevet 30. januar 2016 #2814 Skrevet 30. januar 2016 14 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Så nettopp the big short, den var kjempebra Men hvis ikke så syns Guardians of the galaxy, mambo, bridget jones, clueless, og alle jentefilmer fra 1990 til 2005 er bra @Lady skal du på byen i kveld? Hva handler den om?:) Nei, det skal jeg ikke. @ElizabethTaylor Skal du?:)
Gjest incognita Skrevet 30. januar 2016 #2815 Skrevet 30. januar 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Det har du spurt om tidligere:-) Svaret er nei, ønsker ikke å kaste bort samt redusere livslengden min bare for å være førstemann på Mars. @incognita Er du komfortabel med å snakke engelsk? Jeg har begynt å gå tom for spørsmål tydeligvis. ...visste jeg hadde spurt før, men visste ikke at jeg hadde spurt deg. Jeg er veldig komfortabel med å snakke engelsk, har bodd i et engelskspråklig land og snakker like lett engelsk som norsk egentlig. @Summers Er du lettrørt?
Summers Skrevet 30. januar 2016 #2816 Skrevet 30. januar 2016 Den 1/28/2016 at 0.02, mini-mio skrev: @Summers Hvilken farge er det på sokkene dine? Alle mine sokker er sorte og helt identiske. Synes det gjør ting lettere med tanke på vask og sokker som blir slitte. @mini-mio Spiser du ofte godteri?
Gjest bruker83924 Skrevet 30. januar 2016 #2817 Skrevet 30. januar 2016 2 minutter siden, Summers skrev: Kanskje Æsops fabler. Leser deler av den regelmessig. @ElizabethTaylor Hvis du skulle konkurrert i noe mot noen tilfeldige mennesker, hva ville dere konkurrert i for at du skulle hatt størst sjanse for å vinne? Ikke at jeg er så veldig god i det lenger, men det må nok være ridning eller curling @Summers Hva drømte du om å bli som barn?
Gjest bruker83924 Skrevet 30. januar 2016 #2818 Skrevet 30. januar 2016 4 minutter siden, Lady skrev: Hva handler den om?:) Nei, det skal jeg ikke. @ElizabethTaylor Skal du?:) The big short handler om finanskrisen i 2008. Trodde selv den skulle bli dødskjedelig, og hadde lite lyst å se den. Men, der tok jeg feil. Du følger 4 grupper/personer om hvordan de på forhånd så at finanskrisen kom. Hovedpersonene er Brad Pitt, Christian Bale, Steve Carell, og Ryan Goosling. Anbefales sterkt! Nei, skal ikke ut. Jobber til 23, og skal på jobb igjen kl 7 i morgen :/ @Lady Hva er din guilty pleasure? @incognita Har tidligere lest at du har en preppy stil. Hva er ditt beste motetips?
Gjest incognita Skrevet 30. januar 2016 #2819 Skrevet 30. januar 2016 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita Har tidligere lest at du har en preppy stil. Hva er ditt beste motetips? Haha, nei jeg har skrevet at jeg synes det er fint med preppy stil. Jeg er overhode ikke spesielt preppy av meg. Mitt beste motetips er "less is more". Keep it classy. @ElizabethTaylor Hva er det beste skokjøpet du noengang har gjort?
Summers Skrevet 30. januar 2016 #2820 Skrevet 30. januar 2016 7 minutter siden, Lady skrev: @Summers Beskriv hvordan du ser ut Litt lubben og har to smilehull. 6 minutter siden, incognita skrev: @Summers Er du lettrørt? Nei, tror jeg er ganske langt ute på andre siden av skalaen. 2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Ikke at jeg er så veldig god i det lenger, men det må nok være ridning eller curling @Summers Hva drømte du om å bli som barn? Jobbe i sjokoladefabrikk. Både glad i godteri og Roald Dahl. @Lady Hva liker du best på pizzaen? @incognita Hvor mye kan du av sangen Marcus & Martinius Elektrisk? @ElizabethTaylor Er du flink til å trøste?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå