Gjest Edain Skrevet 28. januar 2016 #2741 Skrevet 28. januar 2016 10 minutter siden, Mestertyven skrev: sleipinger @Edain Jeg må gå tur nå. møtes på hjørnet av skovveien og frognerveien? jeg spanderer kaffe Feil. Jeg beveger meg ikke ute etter det har blitt mørkt. Og jeg kan betale for min egen kaffe tenk. @Mestertyven Noengang vært på Ullared?
Gjest bruker83924 Skrevet 28. januar 2016 #2742 Skrevet 28. januar 2016 46 minutter siden, Mestertyven skrev: @ElizabethTaylor Soler du deg mye? Ikke mye. Tar heller selvbruning. 47 minutter siden, Lady skrev: Ja :)! da tror jeg at ejg har sett bilde av deg. Du er nydelig! Hmm, er usikker.. @ElizabethTaylor Hvor møtte du kjæresten din? Tusen takk Møtte han gjennom en fellesvenninne, på fest hjemme hos meg @Mestertyven Likte du den nye Star Wars-filmen? @Lady Har du lagt ut bilde i bilde-tråden før?
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. januar 2016 #2743 Skrevet 28. januar 2016 1 time siden, Jacklost skrev: @Fox Mulder Gleder du deg til premieren i kveld på TV3 av x files? Gleder meg veldig @Edain Pizza eller biff?
Mestertyven Skrevet 28. januar 2016 #2744 Skrevet 28. januar 2016 5 minutter siden, Edain skrev: Feil. Jeg beveger meg ikke ute etter det har blitt mørkt. Og jeg kan betale for min egen kaffe tenk. @Mestertyven Noengang vært på Ullared? Your loss. Nei 2 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @Mestertyven Likte du den nye Star Wars-filmen? Jeg ser ikke star wars @Edain er du alltid så snurt. nesten så jeg begynner å tenke at du ikke liker meg @ElizabethTaylor Hører rykte om at du er pen. bilde på pm?
Gjest Edain Skrevet 28. januar 2016 #2745 Skrevet 28. januar 2016 5 minutter siden, Fox Mulder skrev: Gleder meg veldig @Edain Pizza eller biff? Pizza. @Fox Mulder Ditt beste fag på vgs?
Gjest Edain Skrevet 28. januar 2016 #2746 Skrevet 28. januar 2016 3 minutter siden, Mestertyven skrev: Your loss. Nei Jeg ser ikke star wars @Edain er du alltid så snurt. nesten så jeg begynner å tenke at du ikke liker meg @ElizabethTaylor Hører rykte om at du er pen. bilde på pm? Selvsagt liker jeg deg, favoritten min <3 @Mestertyven Er du vandt til å jobbe for det du vil ha? Takler du motstand på veien, eller legger du deg i forsterstilling og roper på pappa?
Gjest bruker83924 Skrevet 28. januar 2016 #2747 Skrevet 28. januar 2016 7 minutter siden, Mestertyven skrev: @ElizabethTaylor Hører rykte om at du er pen. bilde på pm? Den bør du se. Kjempebra Tja, det er vel smak og behag. Blir nok ikke lenge til neste gang jeg legger ut et bilde. @Mestertyven Får gutta på kg mye pm?
Mestertyven Skrevet 28. januar 2016 #2748 Skrevet 28. januar 2016 5 minutter siden, Edain skrev: Selvsagt liker jeg deg, favoritten min <3 @Mestertyven Er du vandt til å jobbe for det du vil ha? Takler du motstand på veien, eller legger du deg i forsterstilling og roper på pappa? Så bra. Begynte å lure Jeg er ikke vant til å jobbe så altfor hardt men jeg kan godt jakte litt hvis det er slik du liker det 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: @Mestertyven Får gutta på kg mye pm? La oss bare si at jentene her inne er ganske forutsigbare @Edain vi skal på middag hos foreldrene mine. hva har du på deg? @ElizabethTaylor får du mye pm?
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. januar 2016 #2749 Skrevet 28. januar 2016 7 minutter siden, Edain skrev: Pizza. @Fox Mulder Ditt beste fag på vgs? Norsk tror jeg. @Edain Hva tror du at jeg skal nå, på trening eller besøke en psykisk ustabil fetter?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2750 Skrevet 28. januar 2016 19 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Ikke mye. Tar heller selvbruning. Tusen takk Møtte han gjennom en fellesvenninne, på fest hjemme hos meg @Mestertyven Likte du den nye Star Wars-filmen? @Lady Har du lagt ut bilde i bilde-tråden før? Nei @ElizabethTaylor Fikk du mange om etter at du la ut bilde?
Gjest Edain Skrevet 28. januar 2016 #2751 Skrevet 28. januar 2016 7 minutter siden, Mestertyven skrev: Så bra. Begynte å lure Jeg er ikke vant til å jobbe så altfor hardt men jeg kan godt jakte litt hvis det er slik du liker det La oss bare si at jentene her inne er ganske forutsigbare @Edain vi skal på middag hos foreldrene mine. hva har du på deg? @ElizabethTaylor får du mye pm? Du er ikke akkurat ydmykhetens vokter ;-) Enten kjole, eller bukse + en fin topp. Og selvsagt de øredobbene jeg fikk av deg. @Mestertyven Hvordan skjemmer du bort en jente?
Gjest Edain Skrevet 28. januar 2016 #2752 Skrevet 28. januar 2016 9 minutter siden, Fox Mulder skrev: Norsk tror jeg. @Edain Hva tror du at jeg skal nå, på trening eller besøke en psykisk ustabil fetter? Sistnevnte. Am I right? @Fox Mulder Sett alle Twilight-filmene?
Gjest Fox Mulder Skrevet 28. januar 2016 #2753 Skrevet 28. januar 2016 Et øyeblikk siden, Edain skrev: Sistnevnte. Am I right? @Fox Mulder Sett alle Twilight-filmene? Trening Ikke sett noen. @incognita Hva gjør du i kveld? @Mestertyven Hvilken type hund har du?
Mestertyven Skrevet 28. januar 2016 #2754 Skrevet 28. januar 2016 3 minutter siden, Edain skrev: Du er ikke akkurat ydmykhetens vokter ;-) Enten kjole, eller bukse + en fin topp. Og selvsagt de øredobbene jeg fikk av deg. @Mestertyven Hvordan skjemmer du bort en jente? Høres fint ut jeg kan godt kjøpe blomster til deg for ingen grunn noen ganger men mest av alt ville jeg skjemt deg bort ved å fortelle deg hele tiden at du er den vakreste jeg vet @Edain bryllupet vårt. skal vi ha selskapet innendørs eller ute?
Gjest Edain Skrevet 28. januar 2016 #2755 Skrevet 28. januar 2016 Et øyeblikk siden, Mestertyven skrev: Høres fint ut jeg kan godt kjøpe blomster til deg for ingen grunn noen ganger men mest av alt ville jeg skjemt deg bort ved å fortelle deg hele tiden at du er den vakreste jeg vet @Edain bryllupet vårt. skal vi ha selskapet innendørs eller ute? Bryllupet skal finne sted i Italia på sommerstid, så alt etter vielsen finner sted utendørs. @Mestertyven Lite eller stort bryllup?
Mestertyven Skrevet 28. januar 2016 #2756 Skrevet 28. januar 2016 7 minutter siden, Fox Mulder skrev: @Mestertyven Hvilken type hund har du? en styrian mountain blanding 3 minutter siden, Edain skrev: Bryllupet skal finne sted i Italia på sommerstid, så alt etter vielsen finner sted utendørs. @Mestertyven Lite eller stort bryllup? stort @Fox Mulder hvilken klesstil kjører du? @Edain Jeg kan ordne med booking av en kjent artist i bryllupet. kjenner noen som kjenner noen. hva tror du
bailey Skrevet 28. januar 2016 #2757 Skrevet 28. januar 2016 Kan jeg også være med? @Lady: Hva er din beste matopplevelse? Hva ble servert? @Fox Mulder: Skal du på noen konserter i år? Hvis ja, hvilke?
Gjest Edain Skrevet 28. januar 2016 #2758 Skrevet 28. januar 2016 3 minutter siden, Mestertyven skrev: en styrian mountain blanding stort @Fox Mulder hvilken klesstil kjører du? @Edain Jeg kan ordne med booking av en kjent artist i bryllupet. kjenner noen som kjenner noen. hva tror du Så lenge det ikke er rapping eller heavy metal så går det greit. @Mestertyven Hvor mange år siden er det du gikk på vgs? Eller kanskje det het gymnasiet på den tiden?
Lady Skrevet 28. januar 2016 #2759 Skrevet 28. januar 2016 25 minutter siden, bailey skrev: Kan jeg også være med? @Lady: Hva er din beste matopplevelse? Hva ble servert? @Fox Mulder: Skal du på noen konserter i år? Hvis ja, hvilke? Selvfølgelig. Velkommen Min beste matopplevelse. Hmm, en av de jeg husker er en indrefilet middag med soppsaus, glaserte grønnsaker og poteter som var grillet @bailey Din yndlingsmat?
Gjest incognita Skrevet 28. januar 2016 #2760 Skrevet 28. januar 2016 3 timer siden, Fox Mulder skrev: @incognita Hva gjør du i kveld? Jeg har nettopp tatt meg et bad, og nå spiser jeg eple og koser meg med laptopen i fanget mens jeg venter på at vaskemaskina skal bli ferdig. 5 timer siden, ekkoet skrev: Vis skjult innhold Jeg skal innrømme at jeg er ganske feig når det kommer til politikk og stiller meg mye på siden. Miljø, flyktninger osv. Jeg ser på meg selv som en oppegående person, men jeg synes rett og slett at det er vanskelig å vite hvem som har rett og hvem som har feil. Kommentarfeltene er fulle av folk som snakker både fornuft og tøv, mye "ekstremister" og taxisjåfører som har løsninger og fremsetter fakta skråsikkert uten at man kan stole på det. Jeg bor selv et sted hvor dette er et problem, uten at jeg har blitt berørt. Man leser (i min by) om at bilene ikke er det store problemet, men skip, vedfyring osv. I neste øyeblikk er bilene problemet, man innfører tilltak, men disse ser heller ikke ut til å påvirke luftkvaliteten. Kollektivtilbudet benytter jeg meg sjeldent av selv, fordi jeg bor et sted det er uhensiktsmessig. Når jeg trenger det, bruker jeg det og da funker det greit nok. Prisen er da ikke et problem for meg. @incognita Hva skal du ha til middag i dag? Hadde lasagne med salat til. 4 timer siden, Lady skrev: @incognita Synes du Jan Thomas ser bra eller jævlig ut? Jeg synes han ser ut som en tegneseriefigur egentlig. @Fox Mulder Hva har du gjort i dag? @ekkoet Hva jobber du som? @Lady Følger du med på Idol?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå