Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2621 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, Mestertyven skrev: Det er fordi jeg skal stjele hjertet ditt. @Edain Champagneria? Jepp. @Mestertyven Øl, vin eller hjemmebrent?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2622 Skrevet 27. januar 2016 3 minutter siden, Edain skrev: Kiwi. @incognita Har du sprøyteskrekk? Det har jeg ikke... men jeg hadde som barn faktisk. @Edain Hva gleder du deg til akkurat nå?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2623 Skrevet 27. januar 2016 6 minutter siden, Edain skrev: Kaffe og sjokolade. @Lady Noengang vunnet i Lotto? Nei @Edain Har du hatt en gal sjef?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2624 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Det har jeg ikke... men jeg hadde som barn faktisk. @Edain Hva gleder du deg til akkurat nå? Venninnebesøk i helgen @incognita Har du planlagt noe spesielt for kjæresten din i nær framtid?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2625 Skrevet 27. januar 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Du er søt da Savnet deg også! Nei, tikker inn en pm iblant da @incognita Beste tapasrestauranten du har spist på i Oslo? Liker San Leandro jeg, finnes den enda? @Lady Når var du sist ute og spiste, og hvor var du?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2626 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Nei @Edain Har du hatt en gal sjef? Nei. @Lady Hva syns du om valentines?
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #2627 Skrevet 27. januar 2016 35 minutter siden, Mestertyven skrev: Nei. For å bli kjent med deg. @ElizabethTaylor Har du kjæreste? @Edain Hvor langt er håret ditt? Ja 31 minutter siden, Lady skrev: Leilighet @ElizabethTaylor kan du drikke kaffe om kvelden uten å bli lysvåken? Jeg har dessverre ikke blitt så voksen at jeg drikker kaffe. Varm sjokolade med krem takk 🙋 @Mestertyven hvilke dialekt snakkes du? @Lady hvor gammel var du når du flyttet hjemmefra?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2628 Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, Edain skrev: Venninnebesøk i helgen @incognita Har du planlagt noe spesielt for kjæresten din i nær framtid? Koselig da Tjaaaa på en måte. @Edain Hvilken tørstedrikk går det mest av hos deg?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2629 Skrevet 27. januar 2016 @Mestertyven Tror du på kjærlighet ved første quote? Anonymkode: c33d1...bf1
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2630 Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Koselig da Tjaaaa på en måte. @Edain Hvilken tørstedrikk går det mest av hos deg? Drikker for det meste vann :-) @incognita Manikyr eller pedikyr?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2631 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Liker San Leandro jeg, finnes den enda? @Lady Når var du sist ute og spiste, og hvor var du? Ja, den må jeg teste ut :D Var i forrige uke på Sydøst @incognita Har du spist på sydøst?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2632 Skrevet 27. januar 2016 3 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Ja Jeg har dessverre ikke blitt så voksen at jeg drikker kaffe. Varm sjokolade med krem takk 🙋 @Mestertyven hvilke dialekt snakkes du? @Lady hvor gammel var du når du flyttet hjemmefra? 21år @ElizabethTaylor Hvor gammel var du?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2633 Skrevet 27. januar 2016 5 minutter siden, Edain skrev: Nei. @Lady Hva syns du om valentines? Synes det er koslig, men i år har jeg ingen valentine @Edain Har du kjæreste?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2634 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, Edain skrev: Drikker for det meste vann :-) @incognita Manikyr eller pedikyr? Mani! 2 minutter siden, Lady skrev: Ja, den må jeg teste ut :D Var i forrige uke på Sydøst @incognita Har du spist på sydøst? Ja, det har jeg! @Edain Hvor mange steder har du bodd de siste 3 årene? @Lady Når spiste du mækkern sist?
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2635 Skrevet 27. januar 2016 9 minutter siden, Lady skrev: Hunden såklart! @Mestertyven Hvor gammel er du? Hvor gammel vil du jeg skal være? 6 minutter siden, Edain skrev: @Mestertyven Øl, vin eller hjemmebrent? Vin. 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: @Mestertyven hvilke dialekt snakkes du? Oslo vest. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: @Mestertyven Tror du på kjærlighet ved første quote? Anonymkode: c33d1...bf1 Så absolutt. @Lady Hva heter du? @Edain Kan jeg sende deg ett litt slibrig bilde på pm? @ElizabethTaylor Hvilken dialekt har du?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2636 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Mani! Ja, det har jeg! @Edain Hvor mange steder har du bodd de siste 3 årene? @Lady Når spiste du mækkern sist? Hmm, kjøpte take away meny for en god stund siden. Husker ikke når det var! Nå ble jeg litt stolt over at det er så lenge siden @incognita Hva er ditt ynglingsklesmerke?
Lady Skrevet 27. januar 2016 #2637 Skrevet 27. januar 2016 5 minutter siden, Mestertyven skrev: Hvor gammel vil du jeg skal være? Vin. Oslo vest. Så absolutt. @Lady Hva heter du? @Edain Kan jeg sende deg ett litt slibrig bilde på pm? @ElizabethTaylor Hvilken dialekt har du? Det tror jeg ikke jeg vil skrive her @Mestertyven hva heter du?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2638 Skrevet 27. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Hmm, kjøpte take away meny for en god stund siden. Husker ikke når det var! Nå ble jeg litt stolt over at det er så lenge siden @incognita Hva er ditt ynglingsklesmerke? You go girl Hmm tror jeg må svare HM gitt. @Lady Har du kjøpt deg noe fra CareBear kolleksjonen som Cubus har nå om dagen?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2639 Skrevet 27. januar 2016 8 minutter siden, Lady skrev: Synes det er koslig, men i år har jeg ingen valentine @Edain Har du kjæreste? Nei @Lady Er du en som generelt ser lyst på framtiden?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2640 Skrevet 27. januar 2016 8 minutter siden, incognita skrev: Mani! Ja, det har jeg! @Edain Hvor mange steder har du bodd de siste 3 årene? @Lady Når spiste du mækkern sist? Kun ett sted, hjemme <3 @incognita Hva tenker du om folk som bruker KG som sjekkearena?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå