Gjest Nordavind Skrevet 27. januar 2016 #2561 Skrevet 27. januar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Hehe, formen er fin den. koser meg i pysjen foran tv'n. @Nordavind Hva gjør du i kveld da, drikker du whisky foran peisen som vanlig? Hehe nei det gjør jeg kun i helgene nå sløver jeg bare på sofaen
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2562 Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, Nordavind skrev: Hehe nei det gjør jeg kun i helgene nå sløver jeg bare på sofaen
Gjest Nordavind Skrevet 27. januar 2016 #2563 Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: @incognita spiser du jordbær i kveld?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2564 Skrevet 27. januar 2016 Et øyeblikk siden, Nordavind skrev: @incognita spiser du jordbær i kveld? Hehe, ja faktisk. Har igjen noen fra igår. @Nordavind Har du noen gang smakt jordbær dyppet i sjokolade?
kisskissbangbang Skrevet 27. januar 2016 #2565 Skrevet 27. januar 2016 @Katten.2.0 Er du romantisk? ........ 1
Gjest førstedamen Skrevet 27. januar 2016 #2566 Skrevet 27. januar 2016 @Belladonna Du liker vel jordbær?
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #2567 Skrevet 27. januar 2016 36 minutter siden, Hummels skrev: @ElizabethTaylor hvilken hårfarge og øyenfarge har du? @Edain hvilken hårfarge og øyenfarge har du? Har blå øyne og brunt hår 👧 30 minutter siden, incognita skrev: Den var engasjerende! Hmmm i dag har jeg hørt Bon Iver - Skinny love en del ganger. Kom bare over den på en gammel spilleliste og fikk dilla. Jeg kaller det ikke "ferie" når jeg reiser rundt i norge, så svaret må bli utlandet. @Edain Har du en teori sålangt (i making a muderer)? @ElizabethTaylor Har du kjøpt noe fra CareBear-kolleksjonen som cubus har inne nå? Nei, hadde ikke hørt om den før nå. 28 minutter siden, Edain skrev: Drev med hest når jeg var ung (yngre) @ElizabethTaylor Har du nært forhold til familien din? Ja ♡ @Edain jobber du, og i så fall med hva? @incognita liker du Lana del rey? @Hummels drikker du kaffe hver morgen for å våkne?
Belladonna Skrevet 27. januar 2016 #2568 Skrevet 27. januar 2016 @førstedamen Ah, jeg elsker jordbær. @førstedamen Hva er den dårligste ideen du noen gang har hatt?
Gjest førstedamen Skrevet 27. januar 2016 #2569 Skrevet 27. januar 2016 @Belladonna må vel være da jeg skulle rømme til afrika, og hadde lagt reiseruta mi med google maps og var blakk! @Belladonna Hva er den smarteste ideen du har hatt idag?
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2570 Skrevet 27. januar 2016 @ElizabethTaylor Hva har du på deg?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2571 Skrevet 27. januar 2016 20 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: @incognita liker du Lana del rey? Meh, ikke sånn spesielt. @ElizabethTaylor I hvilken alder er menn diggest?
Belladonna Skrevet 27. januar 2016 #2572 Skrevet 27. januar 2016 @førstedamen Å la kjæresten vinne Mario Party. Det var hans tur, stakkar. @førstedamenDersom du skulle reist på feire med noen venner i en uke, hvor ville du ha reist?
Gjest Hummels Skrevet 27. januar 2016 #2573 Skrevet 27. januar 2016 1 time siden, Edain skrev: Blond (farget) og har grønne øyne. @Hummels Beste boken du har lest? Er ikke så glad i å lese bøker. 33 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Har blå øyne og brunt hår 👧 Nei, hadde ikke hørt om den før nå. Ja ♡ @Edain jobber du, og i så fall med hva? @incognita liker du Lana del rey? @Hummels drikker du kaffe hver morgen for å våkne? Nei, drikke sjelden kaffe. @Belladonna er du flink til å kysse?
Gjest Jacklost Skrevet 27. januar 2016 #2574 Skrevet 27. januar 2016 (endret) @ElizabethTaylor Jeg er 24 Endret 27. januar 2016 av Raven Emerald
Gjest bruker83924 Skrevet 27. januar 2016 #2575 Skrevet 27. januar 2016 38 minutter siden, incognita skrev: Meh, ikke sånn spesielt. @ElizabethTaylor I hvilken alder er menn diggest? Jeg må nok si 25/26, ellers blir nok kjæresten sur 🙈 men for min del er menn som en god vin, blir bedre med alderen. Syns mange menn er kjekke i 40 -årene. 40 minutter siden, Mestertyven skrev: @ElizabethTaylor Hva har du på deg? En grå pysjbukse og en grå ullgenser👌 @incognita hvordan var ditt første kyss? @Mestertyven har du noen gang sittet i fengsel?
Gjest incognita Skrevet 27. januar 2016 #2576 Skrevet 27. januar 2016 3 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg må nok si 25/26, ellers blir nok kjæresten sur 🙈 @incognita hvordan var ditt første kyss? hihi samme her Mitt første kyss har jeg akkurat fortalt om her inne tror jeg, det var en gutt som lurte meg til å bli med bak skolen på barneskolen, for han skulle "vise meg noe". Før jeg visste ordet av det kysset han meg. Husker at jeg var redd for at han hadde smittet meg med noe farlig sykdom, for jeg hadde fått med meg at det kunne smitte ved å kysse @ElizabethTaylor fortell om ditt da. @Lady Hvor er duuu? Savner deg!!
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2577 Skrevet 27. januar 2016 8 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg må nok si 25/26, ellers blir nok kjæresten sur 🙈 men for min del er menn som en god vin, blir bedre med alderen. Syns mange menn er kjekke i 40 -årene. En grå pysjbukse og en grå ullgenser👌 @incognita hvordan var ditt første kyss? @Mestertyven har du noen gang sittet i fengsel? Nei. Det har jeg ikke. @ElizabethTaylor Hvordan er du når du er sint? @Belladonna Hva betyr brukenavnet ditt?
Gjest førstedamen Skrevet 27. januar 2016 #2578 Skrevet 27. januar 2016 51 minutter siden, Belladonna skrev: @førstedamen Å la kjæresten vinne Mario Party. Det var hans tur, stakkar. @førstedamenDersom du skulle reist på feire med noen venner i en uke, hvor ville du ha reist? @Belladonna Hmm, til Vietnam i den store grotta tror jeg Spanderer du tur eller? @Belladonna Tror du det finnes ailiens?
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2579 Skrevet 27. januar 2016 2 timer siden, Mestertyven skrev: @Edain Liker du best å få massasje eller å massere? Eeeeeelsker å få massasje :-) @Mestertyven Beskriv en perfekt søndag
Gjest Edain Skrevet 27. januar 2016 #2580 Skrevet 27. januar 2016 1 time siden, ElizabethTaylor skrev: Har blå øyne og brunt hår 👧 Nei, hadde ikke hørt om den før nå. Ja ♡ @Edain jobber du, og i så fall med hva? @incognita liker du Lana del rey? @Hummels drikker du kaffe hver morgen for å våkne? Tar opp fag og søker på jobber. @ElizabethTaylor Hellas eller Spania?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå