Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2321 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Biola eller vann @incognita Beste solkremen du har brukt i ansiktet? En fra Clarins. Den var veldig tyntflytende og trakk godt inn. 1 minutt siden, Cartman skrev: Det har jeg ikke tenkt mye på. Tror jeg foretrekker den gamle. Er så nydelig med treige zombier, som river av armer og ben på ofrene Liker du best zombiefilmer eller vampyrfilmer? Zombie, helt klart. Jeg lar meg ikke engasjere av vampyrfilmer. @Lady Smører du kroppen med fuktighetskrem etter hver dusj? @Cartman Er du begeistret for vampyrer?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2322 Skrevet 24. januar 2016 7 minutter siden, incognita skrev: En fra Clarins. Den var veldig tyntflytende og trakk godt inn. Zombie, helt klart. Jeg lar meg ikke engasjere av vampyrfilmer. @Lady Smører du kroppen med fuktighetskrem etter hver dusj? @Cartman Er du begeistret for vampyrer? Nei @incognita Hvor mye motgang tror du et menneske takler før man bryter sammen og ikke orker mer?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2323 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Nei @incognita Hvor mye motgang tror du et menneske takler før man bryter sammen og ikke orker mer? Mye mer enn hva man selv tror iallefall. @Lady Er du lykkelig?
Gjest Cartman Skrevet 24. januar 2016 #2324 Skrevet 24. januar 2016 @incognita Jeg liker underworld filmene, men det er den eneste formen for vampyrfilmer som fenger meg. Hvorfor liker du zombiefilmer?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2325 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: @incognita Jeg liker underworld filmene, men det er den eneste formen for vampyrfilmer som fenger meg. Hvorfor liker du zombiefilmer? Fordi jeg synes det er noe oppriktig skremmende med mennesker ute av kontroll. Jeg kan lett se for meg at noe slikt faktisk kan forekomme (i en mer reell dimensjon, såklart) som en pandemi. Rabies f eks fører til zombielignende oppførsel dersom den er ubehandlet. @Cartman Har du sett filmen Zombieland fra 2009? Hva synes du? Jeg synes den var helt fantastisk.
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2326 Skrevet 24. januar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Mye mer enn hva man selv tror iallefall. @Lady Er du lykkelig? Nei, egentlig ikke @incognita er du?:)
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2327 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Nei, egentlig ikke @incognita er du?:) Jeg er veldig lykkelig faktisk, kanskje for første gang noensinne. @Lady Gjør du noen gang tjenester for noen som de aldri kommer til å finne ut at du har gjort?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2328 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Jeg er veldig lykkelig faktisk, kanskje for første gang noensinne. @Lady Gjør du noen gang tjenester for noen som de aldri kommer til å finne ut at du har gjort? Bra:)! hmm nei, ikke som jeg kommer på. @incognita Fortell om ditt første kyss
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2329 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Bra:)! hmm nei, ikke som jeg kommer på. @incognita Fortell om ditt første kyss Haha! Det var bak skolen i et friminutt i 6. klasse. Jeg ble lurt bak dit fordi han ville "vise meg noe". Før jeg visste ordet av det kysset han meg. Jeg husker at jeg så meg selv i speilet den kvelden og synes jeg så annerledes ut. @Lady din tur!
Summers Skrevet 24. januar 2016 #2330 Skrevet 24. januar 2016 2 timer siden, mini-mio skrev: @Summers Har du et bra Oslotips? Nei, egentlig ikke. Er ikke en person som finner på så mye, men om du først skal ha kebab så kjøp på en tyrkisk restaurant i stedet for på gatekjøkken. Istanbul Kebab i Tronheimsveien er grei. 1 time siden, incognita skrev: @Summers Hvordan er venstrefoten din i fotball.. brukbar? Er rimelig dårlig i fotball, litt pga manglende talent og litt fordi jeg aldri drev med organisert fotball. @mini-mio Hva liker du best på vaflene dine? @incognita Er det ofte du tenker at andre mangler selvinnsikt?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2331 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Summers skrev: @incognita Er det ofte du tenker at andre mangler selvinnsikt? Hmmm. Ja, når du sier det så. @Summers Hva er det fineste jentenavnet du vet om?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2332 Skrevet 24. januar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: Haha! Det var bak skolen i et friminutt i 6. klasse. Jeg ble lurt bak dit fordi han ville "vise meg noe". Før jeg visste ordet av det kysset han meg. Jeg husker at jeg så meg selv i speilet den kvelden og synes jeg så annerledes ut. @Lady din tur! Haha, så søtt Det var i en bursdag på barneskolen i 5.klasse hvor vi lekte kyss, klapp eller klem Jeg fikk faktisk han søsteste gutten i klassen Minner! @incognita Har du vært med leke kyss, klapp eller klem?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2334 Skrevet 24. januar 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Haha, så søtt Det var i en bursdag på barneskolen i 5.klasse hvor vi lekte kyss, klapp eller klem Jeg fikk faktisk han søsteste gutten i klassen Minner! @incognita Har du vært med leke kyss, klapp eller klem? Haha ja når du sier det så husker jeg den leken. Ahhh barneskolen. @Lady Hvor mange seriøse forhold har du vært i?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2335 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Haha ja når du sier det så husker jeg den leken. Ahhh barneskolen. @Lady Hvor mange seriøse forhold har du vært i? Et @incognita Hva med deg?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2336 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Et @incognita Hva med deg? 2. @Lady Kunne du datet en kg-bruker?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2337 Skrevet 24. januar 2016 7 minutter siden, incognita skrev: 2. @Lady Kunne du datet en kg-bruker? Hmm, sikkert. Jeg er jo det selv @incognita kunne du?
minister-mio Skrevet 24. januar 2016 #2338 Skrevet 24. januar 2016 23 minutter siden, Summers skrev: @mini-mio Hva liker du best på vaflene dine? Nugatti, jordbærsyltetøy, bringebærsyltetøy eller plain. @Summers har du søsken? @incognita hoppet du over et spørsmål fra selveste KG-Bestizzen din?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2339 Skrevet 24. januar 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Hmm, sikkert. Jeg er jo det selv @incognita kunne du? Haha ...ja 1 minutt siden, mini-mio skrev: @incognita hoppet du over et spørsmål fra selveste KG-Bestizzen din? Uæææ gjorde jeg??! Hvor da? @Lady Hvilken matrett er din spesialitet? @mini-mio Har du for vane med å begynne å skrive noe til noen på snap, slik at de får pushvarsel om at du skriver, for så å aldri sende noe slik at de må leve i uvisshet?
Summers Skrevet 24. januar 2016 #2340 Skrevet 24. januar 2016 (endret) 27 minutter siden, incognita skrev: Hmmm. Ja, når du sier det så. @Summers Hva er det fineste jentenavnet du vet om? Har aldri brydd meg om andres navn. Digger mine egne navn da, både for- og etternavn. @incognita Legger du penger i å kjøpe bedre kylling enn den billigste de har i matbutikken? 20 minutter siden, Lady skrev: @Summers Er det deg på bilde? Nei, er en fyr fra en youtubedokumentar som heter The Wall Street Code. Handler om høyfrekvenshandel. @Lady Har du noen mål og i så fall hva er målene? Endret 24. januar 2016 av Summers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå