Gjest Raindrops Skrevet 18. januar 2016 #2221 Skrevet 18. januar 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Flere innlegg hvor du har sagt du ikke vil folk du kjenner skal vite at du er på KG. Har sagt du ikke tror du har vært her lenge nok til å bli en KG-personlighet....Du slettet også nylig din bruker og opprettet fort på nytt. Som om du ville nulle ut hvor lenge du hadde vært her...Men jeg tar sikkert feil Anonymkode: 5626b...5db Du tar nok feil ja
Gjest Fox Mulder Skrevet 18. januar 2016 #2222 Skrevet 18. januar 2016 2 timer siden, Arabella skrev: Tenk om Dana Scully sjekker deg opp? Det hadde vært tøft
Summers Skrevet 18. januar 2016 #2223 Skrevet 18. januar 2016 (endret) Den 1/18/2016 at 19.50, Hummels skrev: Føles både bra og dårlig. Bra for jeg får mye sex og får penger for det, dårlig for jeg føler meg lite verdt når jeg selger kroppen min for litt penger. Tenker mest på det når jeg sitter hjemme. @Summers Hva jobber du som? Butikkjobb. @Hummels Tusen takk for svar.Er det lett å få oppdrag som mannlig prostituert, hvor mye jobber du og hva tjener man som mannlig prostituert? Endret 21. januar 2016 av Summers
Gjest Fox Mulder Skrevet 21. januar 2016 #2224 Skrevet 21. januar 2016 @Raindrops Hva er det beste du vet?
Gjest Raindrops Skrevet 21. januar 2016 #2225 Skrevet 21. januar 2016 2 timer siden, Fox Mulder skrev: @Raindrops Hva er det beste du vet? Å føle at jeg er på vei et sted. Eventuelt seigmenn. Hvor mange typer involler har du smakt?
Gjest Fox Mulder Skrevet 21. januar 2016 #2226 Skrevet 21. januar 2016 1 time siden, Raindrops skrev: Å føle at jeg er på vei et sted. Eventuelt seigmenn. Hvor mange typer involler har du smakt? Mmmm, seigmenn. Vet faktisk ikke, du må ikke google innvoller forresten
Gjest Fox Mulder Skrevet 21. januar 2016 #2229 Skrevet 21. januar 2016 2 minutter siden, mini-mio skrev: @Fox Mulder har du sett 4400? Faktisk ikke
Summers Skrevet 21. januar 2016 #2230 Skrevet 21. januar 2016 @mini-mio Har du stått på snowboard denne sesongen?
minister-mio Skrevet 21. januar 2016 #2231 Skrevet 21. januar 2016 1 minutt siden, Summers skrev: @mini-mio Har du stått på snowboard denne sesongen? Nei faktisk ikke @Summers Hva syntes du om Tryvann?
Summers Skrevet 21. januar 2016 #2232 Skrevet 21. januar 2016 (endret) 15 minutter siden, mini-mio skrev: Nei faktisk ikke @Summers Hva syntes du om Tryvann? Synes egentlig det er greit, men jeg er ikke spesielt god så er ikke så kravstor. Det jeg synes er mest kjipt er hvor lang tid det tar å komme dit om man reiser med tbane fra østkanten. @mini-mio Skal du lage fastelavnsboller i år? Endret 21. januar 2016 av Summers
Gjest Edain Skrevet 21. januar 2016 #2233 Skrevet 21. januar 2016 @Fox Mulder Seriøst? Ingen aning om hvordan drømmedaten hadde vært? @SummersStår alt bra til?
minister-mio Skrevet 21. januar 2016 #2234 Skrevet 21. januar 2016 Et øyeblikk siden, Summers skrev: Synes egentlig det er greit, men jeg er ikke spesielt god så er ikke så kravstor. Det jeg synes er mest kjipt er hvor lang tid det tar å komme dit om man reiser med tbane fra østkanten. Sant! 1 minutt siden, Summers skrev: @mini-mio Skal du lage fastelavnsboller i år? Nei, jeg er ikke noe glad i å bake boller. Men forhåpentligvis lager noen andre, så kan jeg spise :D @Summers Er du sånn som har helt kontroll på hvorfor vi feirer fastelaven og sånn? @Raindrops Er du glad i hunder?
Gjest Fox Mulder Skrevet 21. januar 2016 #2235 Skrevet 21. januar 2016 1 minutt siden, Edain skrev: @Fox Mulder Seriøst? Ingen aning om hvordan drømmedaten hadde vært? @SummersStår alt bra til? Tja, da måtte det ha vært noe kreativt. Ikke kino, middag eller noe mere vanlig.
Summers Skrevet 21. januar 2016 #2236 Skrevet 21. januar 2016 3 minutter siden, Edain skrev: @SummersStår alt bra til? Ja, har har faktisk tenkt "dette var en bra dag" i dag. @Edain Har du kjøpt eller vurdert å kjøpe noen av de nye matvarene som kom nå? 2 minutter siden, mini-mio skrev: @Summers Er du sånn som har helt kontroll på hvorfor vi feirer fastelaven og sånn? Googlet det tidligere i dag, trodde egentlig det var dagen før fasten, men fasten begynner visst ikke før på onsdagen etter fastelavn som jo er på en søndag. Fant også først ut i dag at det heter fastelavn og ikke fastelaven. @mini-mio Har du kjøpt eller vurdert å kjøpe noen av de nye matvarene som kom nå?
Gjest Edain Skrevet 22. januar 2016 #2237 Skrevet 22. januar 2016 17 timer siden, Summers skrev: Ja, har har faktisk tenkt "dette var en bra dag" i dag. @Edain Har du kjøpt eller vurdert å kjøpe noen av de nye matvarene som kom nå? Googlet det tidligere i dag, trodde egentlig det var dagen før fasten, men fasten begynner visst ikke før på onsdagen etter fastelavn som jo er på en søndag. Fant også først ut i dag at det heter fastelavn og ikke fastelaven. @mini-mio Har du kjøpt eller vurdert å kjøpe noen av de nye matvarene som kom nå? Har ikke fått med meg at vi har fått noen nye matvarer.. Må sjekke neste gang jeg er i butikken gitt :-) @SummersPlaner for helgen?
Summers Skrevet 22. januar 2016 #2238 Skrevet 22. januar 2016 3 timer siden, Edain skrev: @SummersPlaner for helgen? Nei, egentlig ingenting. @Edain Drikker du saft?
Gjest incognita Skrevet 22. januar 2016 #2239 Skrevet 22. januar 2016 @mini-mio Hvem i regjeringen vår ville du helst tatt deg en tur på byen med? @Summers Hva tenker du om folk som har med seg saft (på flaske) på gymmen? @Jerry Lee Hvordan havnet du på kvinneguiden? @Lady Hvilket reality tv-program liker du best?
minister-mio Skrevet 22. januar 2016 #2240 Skrevet 22. januar 2016 3 minutter siden, incognita skrev: @mini-mio Hvem i regjeringen vår ville du helst tatt deg en tur på byen med? Anniken Hauglie kanskje... Det er så mye mas med de FrP'erne og Børge Brende har jeg vært på byen med før... @incognita Hvor mange alkoholenheter har du drukket i dag? 23 timer siden, Summers skrev: @mini-mio Har du kjøpt eller vurdert å kjøpe noen av de nye matvarene som kom nå? Jeg har ikke fått med meg noen av dem så jeg vet ikke. @Summers hvor mange strykejern har du eid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå