Gå til innhold

Spør en bruker

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Fotballflue skrev:

:jepp: 

Det kommer opp forslag når du begynner å skrive brukernavnet 

Aha! Da skal jeg finne på noen lure spørsmål om ikke så lenge :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@incognita Ølklubb eller vinklubb?

@Fotballflue Jeg hadde vunnet masse penger og funnet ut at jeg vil gi bort 200 000 til deg. Men; pengene er øremerket reise og en materalistisk ting. Hvor ville du ha reist, og hva ville du ha kjøpt?

Gjest incognita
Skrevet
1 minutt siden, skruf skrev:

@incognita Ølklubb eller vinklubb?

Oi,... det blir som å velge hvilket barn man liker best. Uetisk!! :nei: 

@skruf Hva er du opptatt av når du handler klær? Pris, passform, etiske forhold osv osv?

@Lafemmemauvaise Hva betyr brukernavnet ditt?

Skrevet
2 minutter siden, skruf skrev:

@Fotballflue Jeg hadde vunnet masse penger og funnet ut at jeg vil gi bort 200 000 til deg. Men; pengene er øremerket reise og en materalistisk ting. Hvor ville du ha reist, og hva ville du ha kjøpt?

Oioioi :biggrin: jeg ville reist til Australia. Også ville jeg kjøpt ny seng :laugh:

@skruf snuser du? Eventuelt hva? Er det et dumt spørsmål kanskje? :P 

Skrevet
11 minutter siden, incognita skrev:

Oi,... det blir som å velge hvilket barn man liker best. Uetisk!! :nei: 

@skruf Hva er du opptatt av når du handler klær? Pris, passform, etiske forhold osv osv?

Jeg ville gått for vin :D Men det kommer vel av at jeg ikke synes øl er en høydare. Til fortvilelse for mannen min som brygger øl på fritiden... 

Passform iallefall, og litt etisk (handler ikke fra H&M f.eks), også liker jeg å handle av små nisjebutikker og ikke kjedebutikker. Liker ikke å kjøpe klær som alle andre har. Og, jeg liker ikke syntetiske stoffer; det går i bomull, ull, lin. Silke er jeg ikke glad i, det gir meg krupp. Pris er ikke så innmari nøye hvis jeg finner det perfekte plagget. Handler generelt lite klær, og når jeg først gjør det så er jeg opptatt av kvalitet. For ikke å snakke om sko.... Og joggesko. De har jeg mange av. Tre par til tredemølle, to par til uteløping, og to par til jobb så jeg har å veksle på. 

Skrevet
13 minutter siden, Fotballflue skrev:

Oioioi :biggrin: jeg ville reist til Australia. Også ville jeg kjøpt ny seng :laugh:

@skruf snuser du? Eventuelt hva? Er det et dumt spørsmål kanskje? :P 

Ja.....hoff. Hadde et håpløst slutteprosjekt her før jul. Jeg lå seriøst på et tidspunkt i fosterstilling, og jeg innrømmer glatt at jeg ikke hadde mine stolteste øyeblikk de første dagene. Var som heksa i Snøhvit med pms.....på en dårlig dag. Sprakk så det suste etter. Foretrekker skruf orginal white..

Skrevet

@Arabella Liker du å lese? På hvilket følelsesmessig nivå har du til bøker? Type låner ei bok på biblioteket eller sånn at du må eie de bøkene du liker, elsker å lukte på de og lyden av ei bok som åpnes for første gang er den fineste lyden du vet? Og hva er favorittforfatteren din? 

Gjest Zeitgeist
Skrevet
1 time siden, incognita skrev:

@Lafemmemauvaise Hva betyr brukernavnet ditt?

Det betyr Den Onde Damen :biggrin:

@Rumle Har du alltid hatt en slik fantastisk god musikksmak, eller finnes det noen guilty pleasures hos deg? 

Skrevet
4 timer siden, Fotballflue skrev:

@Frk.K er du glad for at det er snø ute? :icon_lol:

Morsom du. :snurt: 

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Summers
Skrevet

@Fox Mulder Hva tenker du om å bli sjekket opp her på KG? 

Anonymkode: 098a6...6d4

Skrevet

@Hummels Hvordan føles det å være prostituert? både når man er på jobb og når man ikke er på jobb.

Gjest Fox Mulder
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

@Fox Mulder Hva tenker du om å bli sjekket opp her på KG? 

Anonymkode: 098a6...6d4

Har bare positive tanker rundt det.

Skrevet
16 minutter siden, Fox Mulder skrev:

Har bare positive tanker rundt det.

Tenk om Dana Scully sjekker deg opp?

Skrevet

@Raindrops Hvorfor synes du det er så ille å være en KG-er? 

Anonymkode: 5626b...5db

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Raindrops Hvorfor synes du det er så ille å være en KG-er? 

Hva får deg til å tro at jeg synes det er ille? 

Skrevet
5 minutter siden, Raindrops skrev:

Hva får deg til å tro at jeg synes det er ille? 

Vet ikke. Flere innlegg hvor du har sagt du ikke vil folk du kjenner skal vite at du er på KG. Har sagt du ikke tror du har vært her lenge nok til å bli en KG-personlighet....Du slettet også nylig din bruker og opprettet fort på nytt. Som om du ville nulle ut hvor lenge du hadde vært her...Men jeg tar sikkert feil :)

Gjest Hummels
Skrevet
2 timer siden, Summers skrev:

@Hummels Hvordan føles det å være prostituert? både når man er på jobb og når man ikke er på jobb.

Føles både bra og dårlig. Bra for jeg får mye sex og får penger for det, dårlig for jeg føler meg lite verdt når jeg selger kroppen min for litt penger. Tenker mest på det når jeg sitter hjemme. 

@Summers Hva jobber du som?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...