Gjest Fox Mulder Skrevet 24. januar 2016 #2261 Skrevet 24. januar 2016 (endret) 9 timer siden, Hummels skrev: favoritt fotball lag? Norsk og utenlandsk. @Hummels Manchester Utd, i Norge er det ingen. @Hoppetaujenta Hva er rekorden i hoppetau-hopp? Endret 24. januar 2016 av Fox Mulder
Summers Skrevet 24. januar 2016 #2262 Skrevet 24. januar 2016 (endret) 4 timer siden, mini-mio skrev: @Summers Hva er favorittplagget ditt? Har en skinnjakke jeg har brukt i noen år. @mini-mio Hva slags stekepanne har du og er du fornøyd med den? Endret 24. januar 2016 av Summers
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2263 Skrevet 24. januar 2016 16 timer siden, incognita skrev: Selvsagt! ...men han tar ikke hintet. Nja, bare småtteri egentlig. Ikke noe spesielt. Liker og liker.. det er helt nødvendig, og siden jeg liker å ha det pent rundt meg så er vel svaret ja da. @Summers Har du vært i utdrikkingslag noen gang, hva gjorde dere isåfall? @Lady Er du tilfreds med håndskriften din? @Hummels Hvem er din favoritt blant norske artister? Ja @incognita Har du hund?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2264 Skrevet 24. januar 2016 16 timer siden, Hummels skrev: @Summers Hottest kjendis? @Lady Hottest kjendis? Enrique Inglesias @Hummels Din hotteste kjendis?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2265 Skrevet 24. januar 2016 15 timer siden, Summers skrev: @incognita Hvilken kjendis tror du er morsomst å henge med? Hallgeir Kvadsheim. 14 timer siden, mini-mio skrev: @incognita hvilken sang var den siste du hørte som du selv tok initiativ til å høre på? @Ingvilddd Kjempeflaut, men det var Love Yourself av selveste Bieber'n. Et øyeblikk siden, Lady skrev: @incognita Har du hund? Sort of. Hjemme hos mamma og pappa. @Summers Synes du jenter kan være pene med kort hår? @mini-mio Har du gjort noe moro i helgen? @Lady Hvor begeistret er du for Justin Bieber på en skala fra 1 til 10?
Summers Skrevet 24. januar 2016 #2266 Skrevet 24. januar 2016 (endret) 15 minutter siden, incognita skrev: @Summers Synes du jenter kan være pene med kort hår? Likte Natalie Portman i V for Vendetta hvor hun har har fått barbert vekk alt håret. @incognita Hva tar du med deg på tapasmiddag? Endret 24. januar 2016 av Summers
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2267 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Summers skrev: @incognita Hva tar du med deg på tapasmiddag? Jeg liker sånne kakerlakker (??). @Summers Når på dagen synes du det er diggest å dusje?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2268 Skrevet 24. januar 2016 20 minutter siden, incognita skrev: Hallgeir Kvadsheim. Kjempeflaut, men det var Love Yourself av selveste Bieber'n. Sort of. Hjemme hos mamma og pappa. @Summers Synes du jenter kan være pene med kort hår? @mini-mio Har du gjort noe moro i helgen? @Lady Hvor begeistret er du for Justin Bieber på en skala fra 1 til 10? Jeg vet ikke. Har aldri brydd meg noe om han. Musikken er typisk helt ok popmusikk. @incognita Mcdonalds eller burger king?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2269 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: @incognita Mcdonalds eller burger king? Hmm alt til sin tid. Jeg er ikke sånn superavhengig av hverken eller, men tror jeg synes mækkern smaker best. Iallefall når man har skallebank en søndag ettermiddag. @Lady Har du noen gang fått bot for noe?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2270 Skrevet 24. januar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Hmm alt til sin tid. Jeg er ikke sånn superavhengig av hverken eller, men tror jeg synes mækkern smaker best. Iallefall når man har skallebank en søndag ettermiddag. @Lady Har du noen gang fått bot for noe? Ja, da jeg snek på trikken som 17åring. Værste var at ejg hadde en ustemplet billet i vesken som jeg først så etter jeg hadde fått boten Er det mulig @incognita Har du vært forelsket i en mann som ikke var bra for deg?
Summers Skrevet 24. januar 2016 #2271 Skrevet 24. januar 2016 29 minutter siden, incognita skrev: @Summers Når på dagen synes du det er diggest å dusje? Har ikke noe bestemt tidspunkt. @incognita Kan du skolematten?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2272 Skrevet 24. januar 2016 46 minutter siden, Lady skrev: Ja, da jeg snek på trikken som 17åring. Værste var at ejg hadde en ustemplet billet i vesken som jeg først så etter jeg hadde fått boten Er det mulig @incognita Har du vært forelsket i en mann som ikke var bra for deg? Oi! Den er sur! Ja, jeg har nok det.. men det begynner å bli en stund siden. Vet bedre nå. 23 minutter siden, Summers skrev: @incognita Kan du skolematten? Liker å tro det, men kunne kanskje trengt litt oppfriskning. Bruker ikke matte mye i jobben min. @Lady Gleder du deg til å se bryllupet til Catelynn og Tyler på tirsdag? @Summers Hva er ditt beste pugge-triks?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2273 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Oi! Den er sur! Ja, jeg har nok det.. men det begynner å bli en stund siden. Vet bedre nå. Liker å tro det, men kunne kanskje trengt litt oppfriskning. Bruker ikke matte mye i jobben min. @Lady Gleder du deg til å se bryllupet til Catelynn og Tyler på tirsdag? @Summers Hva er ditt beste pugge-triks? Jaa :D tror jeg må kjøpe inn yndlingsisen min til den episoden @incognita Ser du på keeping up with the kardashians ?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2274 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Jaa :D tror jeg må kjøpe inn yndlingsisen min til den episoden @incognita Ser du på keeping up with the kardashians ? Haha, jeg vurderte å spare lørdagsgodisen til tirsdag, men klarte ikke. Jeg får lage meg noe god middag istede. Kardashians.. tja, jeg så vel litt før. Ser når det tilfeldigvis går på tv. Men det er så ÅPENBART staged da. Greit nok det altså, men de kunne i det minste latet som det ikke var det. @Lady er is favorittsnopet ditt?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2275 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Haha, jeg vurderte å spare lørdagsgodisen til tirsdag, men klarte ikke. Jeg får lage meg noe god middag istede. Kardashians.. tja, jeg så vel litt før. Ser når det tilfeldigvis går på tv. Men det er så ÅPENBART staged da. Greit nok det altså, men de kunne i det minste latet som det ikke var det. @Lady er is favorittsnopet ditt? Haha Ja, liker det mye bedre enn godteri. @incognita Nevn er kjendis du ikke synes er pen, men som går for å være vakker
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2276 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Haha Ja, liker det mye bedre enn godteri. @incognita Nevn er kjendis du ikke synes er pen, men som går for å være vakker Hmm.. jeg har aldri skjønt greia med Keira Knightley. Man menn synes hun er vakker, jeg synes ikke det overhode. Samme spørsmål tilbake!
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2277 Skrevet 24. januar 2016 (endret) 4 minutter siden, incognita skrev: Hmm.. jeg har aldri skjønt greia med Keira Knightley. Man menn synes hun er vakker, jeg synes ikke det overhode. Samme spørsmål tilbake! Vendela Kirsebom og Pia Tjelta @incognita Teater eller kino? Endret 24. januar 2016 av Lady
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2278 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Vendela Kirsebom. @incognita Teater eller kino? (Enig!) Kino. @Lady Hvor står du politisk?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2279 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: (Enig!) Kino. @Lady Hvor står du politisk? Hmm, tror jeg tar det på pm @incognita hva med deg?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2280 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, Lady skrev: Hmm, tror jeg tar det på pm @incognita hva med deg? Samme som deg. @Lady og @Cartman Beskriv en perfekt søndag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå