Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2301 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: @incognita Har trent på spenst og elexia tidligere. Nå trener jeg hjemme. Har vektstenger, hantler, ergometersykkel, stativ til vektskiver og altfor mange vektskiver. Jeg elsker å trene før jeg legger meg. Bedre sovemedisin finnes ikke. Jeg elsker også sterk mat. Taco er digg! Hvis du kunne velge. Ville du valgt taco eller kebab? Ååå jeg misunner deg. En vakker dag skal jeg ha tidenes hjemmegym i drømmehuset mitt. Taco eller kebab, det blir litt som sophie's choice egentlig.. men tror jeg må si taco. Det er mye lettere å jazze en taco til å bli en sunn versjon, enn kebab. Kebab er skikkelig drittmat uansett, men godt - det er det (en gang i blant! ) @Cartman Hvor gammel er du (ish om du ikke vil si nøyaktig) ?
Gjest Cartman Skrevet 24. januar 2016 #2302 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Ååå jeg misunner deg. En vakker dag skal jeg ha tidenes hjemmegym i drømmehuset mitt. Taco eller kebab, det blir litt som sophie's choice egentlig.. men tror jeg må si taco. Det er mye lettere å jazze en taco til å bli en sunn versjon, enn kebab. Kebab er skikkelig drittmat uansett, men godt - det er det (en gang i blant! ) @Cartman Hvor gammel er du (ish om du ikke vil si nøyaktig) ? @incognita Jeg er 26 år gammel. Du burde kjøpe deg en rett 25mm stang + noen 10 og 5 kg vektskiver. Da kan du lage en landmine og utføre forskjellige øvelser for hele kroppen. Min drøm er å ha min egen powerrack, men den vil ta mye plass, koste mye penger og være vanskelig å flytte. Enig i at kebab er drittmat. Taco er best Hvor gammel er du?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2303 Skrevet 24. januar 2016 14 minutter siden, incognita skrev: Så flink du er! Jeg elsker sterk mat! Haha, nei gudhjelpemeg.. det har jeg virkelig ikke! Jeg mente han motivasjonsduden ja. Jeg vil faktisk påstå jeg har god kastearm! God nok til husbruk. 4 deler Jack, 1 del cola. @Cartman Trener du på en senterkjede, isåfall hvilken? @Lady Hvilke blogger leser du jevnlig? @Summers Hvordan er venstrefoten din i fotball.. brukbar? @mini-mio Hvilket terningkast gir du Hunger Games (den første, går på tv nå ) ? Ingen jevnlig @incognita Er du i nær familie med noen kjente personer?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2304 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: @incognita Jeg er 26 år gammel. Du burde kjøpe deg en rett 25mm stang + noen 10 og 5 kg vektskiver. Da kan du lage en landmine og utføre forskjellige øvelser for hele kroppen. Min drøm er å ha min egen powerrack, men den vil ta mye plass, koste mye penger og være vanskelig å flytte. Enig i at kebab er drittmat. Taco er best Hvor gammel er du? Jeg har stang og vektskiver... og romaskin. Har bare ikke plass (vil ha på eget rom!! ). Enn så lenge står de i boden. Jeg er mellom 25 og 30 Kan svare på PM hvis du dævver av nysgjerrighet, men tør ikke oute alderen min åpent på forumet. @Cartman Har du noen gang fått tilsnakk av politiet når du har vært ute på byen? @skruf Har du tatoveringer?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2305 Skrevet 24. januar 2016 3 minutter siden, Lady skrev: Ingen jevnlig @incognita Er du i nær familie med noen kjente personer? Ikke nær akkurat, men har en slektning som er rimelig (verdens)kjent. Er forresten i slekt med en riksidiot også, men det trenger vi ikke snakke om. Ingen i nær familie nei. @Lady Har du flørtet med en kjendis noen gang?
Gjest Cartman Skrevet 24. januar 2016 #2306 Skrevet 24. januar 2016 @incognita Bra! Du er på min alder med andre ord (andre halvdel av 20 årene). Nei jeg har aldri fått tilsnakk på byen. Aldri havnet i problemer, aldri havnet i en slåsskamp noen gang. Ingen har yppet til bråk. Siden du stilte det spørsmålet ble jeg nysgjerrig. Har du eller noen du kjenner havnet i problem med politiet på byen?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2307 Skrevet 24. januar 2016 4 minutter siden, incognita skrev: Ikke nær akkurat, men har en slektning som er rimelig (verdens)kjent. Er forresten i slekt med en riksidiot også, men det trenger vi ikke snakke om. Ingen i nær familie nei. @Lady Har du flørtet med en kjendis noen gang? Nei.. Men er en veldig kjent person som er langt eldre enn meg og godt gift som sendte meg noen veldig ... upassende forespørsler @incognita Har du ?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2308 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: @incognita Bra! Du er på min alder med andre ord (andre halvdel av 20 årene). Nei jeg har aldri fått tilsnakk på byen. Aldri havnet i problemer, aldri havnet i en slåsskamp noen gang. Ingen har yppet til bråk. Siden du stilte det spørsmålet ble jeg nysgjerrig. Har du eller noen du kjenner havnet i problem med politiet på byen? Hmmm nei. Ikke egentlig. Men jeg har fått tilsnakk engang, veldig ufortjent (synes jeg selv da iallefall. ). @Cartman Hvilken film er din favorittfilm gjennom tidene?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2309 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Lady skrev: Nei.. Men er en veldig kjent person som er langt eldre enn meg og godt gift som sendte meg noen veldig ... upassende forespørsler @incognita Har du ? Oisann!! PM? Hmm nei jeg har vel ikke det tror jeg.. har vært på vors med diverse celibriteter, men har overhode ikke vært interessert i noen av de. @Lady Har du grønne fingre?
skruf Skrevet 24. januar 2016 #2310 Skrevet 24. januar 2016 14 minutter siden, incognita skrev: Jeg har stang og vektskiver... og romaskin. Har bare ikke plass (vil ha på eget rom!! ). Enn så lenge står de i boden. Jeg er mellom 25 og 30 Kan svare på PM hvis du dævver av nysgjerrighet, men tør ikke oute alderen min åpent på forumet. @Cartman Har du noen gang fått tilsnakk av politiet når du har vært ute på byen? @skruf Har du tatoveringer? Ja, har noen Den største er veldig lik den jeg har på profilbildet mitt her inne. (kommer tilbake med spørsmål litt senere, må lande litt etter jobb!)
Gjest Cartman Skrevet 24. januar 2016 #2311 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Hmmm nei. Ikke egentlig. Men jeg har fått tilsnakk engang, veldig ufortjent (synes jeg selv da iallefall. ). @Cartman Hvilken film er din favorittfilm gjennom tidene? Politietaten er fylt til randen av tullinger, så tilsnakket var garantert ufortjent. Noen mennesker har bare et behov for å heve seg over andre. Det var et vanskelig spørsmål. Jeg liker veldig godt brutale actionfilmer med en alfahann i hovedrollen. Jeg tror jeg lander på Aliens (1986). Ingenting er som Colonial marines med sykt svære våpen. Ellers liker jeg Terminator, Terminator 2, Commando, Predator, Hostel, pumping iron og diverse zombiefilmer Hvilken TV-serie liker du best?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2312 Skrevet 24. januar 2016 6 minutter siden, incognita skrev: Oisann!! PM? Hmm nei jeg har vel ikke det tror jeg.. har vært på vors med diverse celibriteter, men har overhode ikke vært interessert i noen av de. @Lady Har du grønne fingre? Vet ikke om jeg tørr å si hvem Nei. @incognita Hvem tror du det er?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2313 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Politietaten er fylt til randen av tullinger, så tilsnakket var garantert ufortjent. Noen mennesker har bare et behov for å heve seg over andre. Det var et vanskelig spørsmål. Jeg liker veldig godt brutale actionfilmer med en alfahann i hovedrollen. Jeg tror jeg lander på Aliens (1986). Ingenting er som Colonial marines med sykt svære våpen. Ellers liker jeg Terminator, Terminator 2, Commando, Predator, Hostel, pumping iron og diverse zombiefilmer Hvilken TV-serie liker du best? Haha bare guttefilmer. Hmmm hvis jeg må si bare én serie tror jeg at jeg velger Sopranos. Men det er veldig lenge siden jeg har sett den nå.. kanskje jeg skal ta den opp igjen. Ellers så likte jeg Breaking Bad veldig godt. @Cartman samme spm tilbake, hvilken tv-serie?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2314 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Vet ikke om jeg tørr å si hvem Nei. @incognita Hvem tror du det er? Jeg har ingen formening. @Lady Har du noen gang tilhørt et ungdomsparti?
Gjest Cartman Skrevet 24. januar 2016 #2315 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Haha bare guttefilmer. Hmmm hvis jeg må si bare én serie tror jeg at jeg velger Sopranos. Men det er veldig lenge siden jeg har sett den nå.. kanskje jeg skal ta den opp igjen. Ellers så likte jeg Breaking Bad veldig godt. @Cartman samme spm tilbake, hvilken tv-serie? Sopranos er bra. Personlig liker jeg godt sci-fi. Hmmm denne er vanskelig. For tiden ser jeg mye på x-files og the walking dead. Må kanskje gå for the walking dead. The governor er min helt. Ble ganske lei meg når han døde Liker du zombiefilmer/serier?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2316 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Jeg har ingen formening. @Lady Har du noen gang tilhørt et ungdomsparti? Nei @incognita Har du jobbet i butikk?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2317 Skrevet 24. januar 2016 Et øyeblikk siden, Cartman skrev: Sopranos er bra. Personlig liker jeg godt sci-fi. Hmmm denne er vanskelig. For tiden ser jeg mye på x-files og the walking dead. Må kanskje gå for the walking dead. The governor er min helt. Ble ganske lei meg når han døde Liker du zombiefilmer/serier? The Walking dead ja, jeg har enda ikke tatt fatt på siste sesongen. Jeg elsker zombiefilmer/serier. @Cartman Hva slags type zombie foretrekker du, den treige (men fortsatt nådeløs), gamle typen (70/80-tallet), eller den mer moderne raske zombien?
Gjest incognita Skrevet 24. januar 2016 #2318 Skrevet 24. januar 2016 1 minutt siden, Lady skrev: Nei @incognita Har du jobbet i butikk? Ja! @Lady Hva drikker du til frokosten din?
Lady Skrevet 24. januar 2016 #2319 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: Ja! @Lady Hva drikker du til frokosten din? Biola eller vann @incognita Beste solkremen du har brukt i ansiktet?
Gjest Cartman Skrevet 24. januar 2016 #2320 Skrevet 24. januar 2016 2 minutter siden, incognita skrev: The Walking dead ja, jeg har enda ikke tatt fatt på siste sesongen. Jeg elsker zombiefilmer/serier. @Cartman Hva slags type zombie foretrekker du, den treige (men fortsatt nådeløs), gamle typen (70/80-tallet), eller den mer moderne raske zombien? Det har jeg ikke tenkt mye på. Tror jeg foretrekker den gamle. Er så nydelig med treige zombier, som river av armer og ben på ofrene Liker du best zombiefilmer eller vampyrfilmer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå