Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var svar til pris på grøt.....

Anonymkode: b63d5...fbf

Takk 

Anonymkode: d3c7a...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikkje coop extra med på priskrigen ser bara att det er fra rema och kiwi 

Anonymkode: d3c7a...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikkje coop extra med på priskrigen ser bara att det er fra rema och kiwi 

Anonymkode: d3c7a...03d

Jeg har ikke sjekket prisene på det som er nevnt her på extra, men grandiosaen kostet 42,?? i går, den er vel til 16 på rema og kiwi?

Melkehjerter kostet 20,90 på rema i dag, normalpris er vel 34,90? De koster ihvertfall det før farsdagen

Anonymkode: ac686...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sjekket prisene på det som er nevnt her på extra, men grandiosaen kostet 42,?? i går, den er vel til 16 på rema og kiwi?

Melkehjerter kostet 20,90 på rema i dag, normalpris er vel 34,90? De koster ihvertfall det før farsdagen

Anonymkode: ac686...571

Samme priser er på extra også, bortsett fra grandiosaen som koster 25. Men de har også 3 for 2 på all pizza fra Grandiosa også. 

Anonymkode: 2a99d...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2017 den 19.29, Blubbe skrev:

I går kjøpte jeg pinnekjøtt på Rema, kostet 69,- pr. kg, det syns jeg var et godt kjøp. Var fra Spekeloftet. Spiste det i dag, var kjempegodt!

Her koster spekeloftet 269kr kg.....fant det til 99kr i fjor, så venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme priser er på extra også, bortsett fra grandiosaen som koster 25. Men de har også 3 for 2 på all pizza fra Grandiosa også. 

Anonymkode: 2a99d...6a4

Japp og grandisen er 25.- 50 for 3 da altså:-)- Kjøpte i sted.

Anonymkode: b5e58...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, ..... skrev:

Her koster spekeloftet 269kr kg.....fant det til 99kr i fjor, så venter i spenning!

Jeg liker best å vanne ut selv (så har ikke sjekket om det er ferdig utvannet i frysedisken), og her kostet det 199 i går - samtidig som jeg fikk reklame fra Rema i postkassa hvor det stod 239kr. Det er kanskje mer lokale prisvarianter i år?

Anonymkode: 1ea75...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er prisen på ribbe? Noen som vet? 

Anonymkode: 35590...b30

Jeg så frossenribbe fra 39 på Rema nå. Sjekket ikke prisen på fersk.

Anonymkode: 1ea75...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg så frossenribbe fra 39 på Rema nå. Sjekket ikke prisen på fersk.

Anonymkode: 1ea75...0ab

... og skulle ønske jeg hadde ventet med å kjøpe ribbe til sylte - fordi den hadde litt mer fett enn den jeg kjøpte på kiwi til 49 i går. Og hel svor :)

Anonymkode: 1ea75...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/12/2017 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Som butikk ansatt må jeg bare komme med dette. Vær så snill å ikke mist sans PG forstand når prisen på varene dropper. Ikke vær en egoistisk jævel og hamstre handlevogner full av mat du hverken trenger eller får bruk for. Ta det du trenger og vet du kommer til å bruke. 

Som butikkansatt ser jeg utrolig mye forskjellige mennesker, deriblant familier og folk som må legge tilbake varer fordi de ikke har råd. Nå når prisen ser ut til å skulle dumpes igjen så tenk litt på de som ikke har så mye til rådighet. Ikke tøm hyllene fordi DU skal ha 20 pakker risgrøt til 1,50 fordi det er billig. Ikke ribb hyller for din egen egoistiske griskhet. Tjener man godt sæ trenger man ikke handle ett lager med julepølse til 2 kr. Og sist men ikke minst, oppfør dere i butikken! Jeg har aldri opplevd mere frekke egosentriske folk som da jeg jobbet under prisdumpingen i fjor og forifjor. Jeg ble skjelt ut av en dame som hadde 30 pakker julepølser i handlevogna og lurte på Ossen i helvete vi kunne gå tom, hvorfor hadde vi ikke mer? Vell, pågrunn sv sånne som deg, som tar mer enn de trenger. Julemat og julevarer er forhåndsbestilt i sommer, vi får ikke ubegrenset. Så når 10 personer kjøper 50 av hver så går det tomt. Da er det mange som ikke får. Så hver så snill tenk litt. Bruk hodet, vær et med menneske og for all del oppfør dere! Håper julehandelen i år blir hyggelig for alle. 

 

Anonymkode: 801aa...2c2

Veldig bra innlegg! Håper at folk tar dette til seg. Selv misliker jeg priskrig, ikke fordi jeg ikke unner fattige mat, men fordi folk tar helt av og rasker med seg alt de ser. Når julevarer blir utsolgt lenge før jul, så er det rett og slett jævlig surt. Jeg vil gjerne slippe å julehandle flere uker før jul, men det er det man blir nødt til til slutt.

Anonymkode: e3fb3...33b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi i dag: Bjørken pepperkaker 5,90 og rød julebrus 1,5 liter 7,90

Anonymkode: 00e56...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen av dere sett appelsinsjokolade (den runde) til redusert pris? :sikle:

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dronningsjokoladen var i dag på kiwi 15 kr. Vanlig er opp mot 20 kr. I fjor under priskrigen var den 7,90...

Edamer var 88 kr på kiwi i dag. Prisen går sakte nedover. Kommer ikke langt ned med denne farten. Sier det PANG på mandag kanskje? Da er det siste handleuke før jula og romjula! Krysser fingre og tær her!

Anonymkode: 6240b...b82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dronningsjokoladen var i dag på kiwi 15 kr. Vanlig er opp mot 20 kr. I fjor under priskrigen var den 7,90...

Edamer var 88 kr på kiwi i dag. Prisen går sakte nedover. Kommer ikke langt ned med denne farten. Sier det PANG på mandag kanskje? Da er det siste handleuke før jula og romjula! Krysser fingre og tær her!

Anonymkode: 6240b...b82

Får Hoppas de sier pang. I fjor var det priskrig på vaniljesukker og bakepulver men i år er det ikkje. 

Anonymkode: d3c7a...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen av dere sett appelsinsjokolade (den runde) til redusert pris? :sikle:

Anonymkode: 00e56...d3c

Forrige uke kostet den 39,- på Rema'n her, i begynnelsen av uka 34,90 og i dag 31 og noen øre :-) 

Anonymkode: 67cc4...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Calandria skrev:

5kr for en boks pepperkaker på Extra

Hvilken leverandør?

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...