Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Melis 13 og noet på rema 

Anonymkode: d3c7a...03d

Da er den på vei ned. Den var 14,10 i går på både kiwi og Rema

Anonymkode: 6240b...b82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunnpris har 1,5 liter Ringnes Eventyrbrus, Villa og Ingefærøl (?) for kr 9,90. Det er billig! Men hos min nærmeste butikk var det helt utsolgt...

I tillegg har Bunnpris -40 % på alle Fjordland middagsretter nå.

Anonymkode: 89263...1b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ what you said! 

Jobber ikke i butikk, men signerer for fullt. Blir regelrett flau av oppførselen til enkelte. Overforbruket er ekstremt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som butikk ansatt må jeg bare komme med dette. Vær så snill å ikke mist sans PG forstand når prisen på varene dropper. Ikke vær en egoistisk jævel og hamstre handlevogner full av mat du hverken trenger eller får bruk for. Ta det du trenger og vet du kommer til å bruke. 

Som butikkansatt ser jeg utrolig mye forskjellige mennesker, deriblant familier og folk som må legge tilbake varer fordi de ikke har råd. Nå når prisen ser ut til å skulle dumpes igjen så tenk litt på de som ikke har så mye til rådighet. Ikke tøm hyllene fordi DU skal ha 20 pakker risgrøt til 1,50 fordi det er billig. Ikke ribb hyller for din egen egoistiske griskhet. Tjener man godt sæ trenger man ikke handle ett lager med julepølse til 2 kr. Og sist men ikke minst, oppfør dere i butikken! Jeg har aldri opplevd mere frekke egosentriske folk som da jeg jobbet under prisdumpingen i fjor og forifjor. Jeg ble skjelt ut av en dame som hadde 30 pakker julepølser i handlevogna og lurte på Ossen i helvete vi kunne gå tom, hvorfor hadde vi ikke mer? Vell, pågrunn sv sånne som deg, som tar mer enn de trenger. Julemat og julevarer er forhåndsbestilt i sommer, vi får ikke ubegrenset. Så når 10 personer kjøper 50 av hver så går det tomt. Da er det mange som ikke får. Så hver så snill tenk litt. Bruk hodet, vær et med menneske og for all del oppfør dere! Håper julehandelen i år blir hyggelig for alle. 

 

Anonymkode: 801aa...2c2

Enig i den. Sist priskrig så kom jeg først til julevarene. Tok en pakke tunfiskbacon som var sykt billig. Hun bak meg glefset og sa "jeg må få noe jeg også altså!". Rett oppi trynet mitt mens hun prøvde å bryte seg frem. Jeg skulle bare ha én pakke. Tok en til på pur faen. Selv så robbet hun hele hyllen. Ble sjokkert over oppførselen til folk. 
Til påske så sto det lapper med info om at det kun var så så mange per kunde. Ei gikk inn flere ganger. Til slutt så sa de i kassen ifra om at hun ikke fikk mer. Gjett om hun fyrte seg opp og ble sint. 

Selv så har jeg ganske dårlig økonomi (AAP). Men en pakke bacon varer lenge hos meg. Det å ta 10 pakker hadde aldri falt meg inn. Ble mildt sagt sjokkert over oppførselen til folk under priskrig. 

Anonymkode: aebb3...05b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forstå hvorfor kunden skal ta ansvar for at butikkene har varen tilgjengelig. Å kjøpe inn kvantum når ting er på tilbud er bare smart all den tid man har en plan slik at varene blir brukt. 

Er butikkene tom for varen så klag til butikken og ikke til de som har handlet før dere. De har kun vært smarte å handlet inn stort. 

Jeg har null problem med å kjøpe store kvanta av varer som står seg og som jeg liker. At noen mener det er umoralsk lever jeg veldig godt med.

 

Uansett er det nok foreløpig ikke noe spesielt spennende tilbud denne julen. Spørs om VG-testen kom litt vel tidlig i år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, netrom84 skrev:

Kan ikke forstå hvorfor kunden skal ta ansvar for at butikkene har varen tilgjengelig. Å kjøpe inn kvantum når ting er på tilbud er bare smart all den tid man har en plan slik at varene blir brukt. 

Er butikkene tom for varen så klag til butikken og ikke til de som har handlet før dere. De har kun vært smarte å handlet inn stort. 

Jeg har null problem med å kjøpe store kvanta av varer som står seg og som jeg liker. At noen mener det er umoralsk lever jeg veldig godt med.

 

Uansett er det nok foreløpig ikke noe spesielt spennende tilbud denne julen. Spørs om VG-testen kom litt vel tidlig i år. 

Problemet kommer jo først når butikken ikke får inn mer varer fordi leverandørene ikke har. Produsentene får ikke beskjed om hvilke varer som kommer på tilbud og produserer jo etter hva som selges. 

I fjor var det nok en god del som satt uten julebrus på julaften siden de ble solgt ut i begynnelsen av desember. Men hvorfor bry seg om hva andre mangler så lenge du kan drikke julebrus ut mai? ( bare et eksempel hvis du skal begynne å kverulere inat du ikke kjøpte julebrus i fjor)

Anonymkode: ac686...571

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, netrom84 skrev:

Kan ikke forstå hvorfor kunden skal ta ansvar for at butikkene har varen tilgjengelig. Å kjøpe inn kvantum når ting er på tilbud er bare smart all den tid man har en plan slik at varene blir brukt. 

Er butikkene tom for varen så klag til butikken og ikke til de som har handlet før dere. De har kun vært smarte å handlet inn stort. 

Jeg har null problem med å kjøpe store kvanta av varer som står seg og som jeg liker. At noen mener det er umoralsk lever jeg veldig godt med.

 

Uansett er det nok foreløpig ikke noe spesielt spennende tilbud denne julen. Spørs om VG-testen kom litt vel tidlig i år. 

Å kjøpe stort lønner seg forsåvidt ja, men hva skal du liksom med en handlevogn med julepølse? Skal du ha julepølse som ukentlig middag helt til juli liksom? 

Anonymkode: 35590...b30

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet kommer jo først når butikken ikke får inn mer varer fordi leverandørene ikke har. Produsentene får ikke beskjed om hvilke varer som kommer på tilbud og produserer jo etter hva som selges. 

I fjor var det nok en god del som satt uten julebrus på julaften siden de ble solgt ut i begynnelsen av desember. Men hvorfor bry seg om hva andre mangler så lenge du kan drikke julebrus ut mai? ( bare et eksempel hvis du skal begynne å kverulere inat du ikke kjøpte julebrus i fjor)

Nå er det jo ikke slik at noen av disse varene er livsviktige for noen. For å si det slik så hadde jeg ikke hamstret livsviktige medisiner på bekostning av andre.

At noen må spise julemiddagen uten julebrus er for meg revnende likegyldig all den tid det finnes 100 andre brussorter i butikkene. Er julebrusen så viktig får de da heller kjøpe ei kasse når den kommer i butikken i oktober. 

Vi må da for guds skyld ikke la noe så banalt som mangelen på julebrus ødelegge julemiddagen vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta diskusjon et annet sted!

synes du det er dumt folk kjøper mye synd for seg! Ta diskusjonen et annen sted.

ikke her!

 

her tipses det kun om pris!

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kjøpe stort lønner seg forsåvidt ja, men hva skal du liksom med en handlevogn med julepølse? Skal du ha julepølse som ukentlig middag helt til juli liksom? 

Selv om det heter julepølse betyr det da ikke at den trenger å ha så mye med jul å gjøre. Mye av juleproduktene er kun endret innpakning. Og jeg vil tru disse julepølsene lett tåler en del tid i fryseren så om noen med høyt pølseforbruk velger å kutte budsjettet ved å spise "julepølse" frem til mai har jeg null problem med. 

 

Generelt trur jeg de fleste av oss hadde hatt smart å brydd oss mindre om innpakningen og mer om innholdet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, netrom84 skrev:

Selv om det heter julepølse betyr det da ikke at den trenger å ha så mye med jul å gjøre. Mye av juleproduktene er kun endret innpakning. Og jeg vil tru disse julepølsene lett tåler en del tid i fryseren så om noen med høyt pølseforbruk velger å kutte budsjettet ved å spise "julepølse" frem til mai har jeg null problem med. 

 

Generelt trur jeg de fleste av oss hadde hatt smart å brydd oss mindre om innpakningen og mer om innholdet. 

Ta deres diskusjoner i diskusjonstråden!

her skal det kun tipses om pris!

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta diskusjon et annet sted!

synes du det er dumt folk kjøper mye synd for seg! Ta diskusjonen et annen sted.

ikke her!

Hvorfor ikke diskutere her? Dette er da særdeles relevant i forhold til topic. Det er vel uansett ingen av de innleggene som har kommet i år som har vært med tips om ekstremt lave priser. Så denne tråden burde i så tilfelle dødt ut nå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par idioter i tråden som tydeligvis ikke vil at folk skal handle og bevisst ødelegger tråden

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, netrom84 skrev:

Hvorfor ikke diskutere her? Dette er da særdeles relevant i forhold til topic. Det er vel uansett ingen av de innleggene som har kommet i år som har vært med tips om ekstremt lave priser. Så denne tråden burde i så tilfelle dødt ut nå...

Det finnes en tråd for Diskusjon om dette emnet.

GÅ DIT

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, netrom84 said:

Hvorfor ikke diskutere her? Dette er da særdeles relevant i forhold til topic. Det er vel uansett ingen av de innleggene som har kommet i år som har vært med tips om ekstremt lave priser. Så denne tråden burde i så tilfelle dødt ut nå...

Er enig med Anonymkode: 3a540...cde. ønsker du å diskutere overforbruk kan du lage en tråd for det. 

Anonymkode: 527fd...b51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å se at det er noen som opererer som anonyme moderatorer her som spammer tråden mer enn vi som faktisk har noe konstruktivt å komme med. At det finnes en diskusjonstråd en annen plass er selvsagt åpenbart for alle som leser åpningsinnlegget i denne tråden...

Nå svarte jeg kun på noens oppfordring om å ikke hamstre og det ville vært merkelig å svart på de innleggene i en helt annen tråd vel?

 

Uansett skal jeg holde meg borte helt til jeg finner et ekstremt tilbud å tipse om. Da regner jeg med dere også gjør det? Ingen av tilbudene som noen har postet her i forbindelse med jula kan kalles å være i den kategorien vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte jeg pinnekjøtt på Rema, kostet 69,- pr. kg, det syns jeg var et godt kjøp. Var fra Spekeloftet. Spiste det i dag, var kjempegodt!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...