Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.11.2017 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Hvilket merke er det som har dem?☺

Anonymkode: 332c7...b14

Husker ikke. Nå er de satt ned til 6,50

Anonymkode: 8a961...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 13.11.2017 den 19.55, Lammelåret skrev:

Det er som regel billigere å lage f.eks potetbåter eller kjøttboller selv enn å kjøpe ferdig, så den som virkelig vil spare penger kan droppe slike produkter. 

Men nå handler ikke denne tråden om hva som er billigere å lage selv

Anonymkode: 8a961...39c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2017 den 19.55, Lammelåret skrev:

Det er som regel billigere å lage f.eks potetbåter eller kjøttboller selv enn å kjøpe ferdig, så den som virkelig vil spare penger kan droppe slike produkter. 

Går utifra at det er disse, siden Kiwi også har Eldorado. Man finner vel som regel ikke poteter til 10-11 kroner/kg. 

https://nettbutikk.meny.no/varer/middag/potetretter/potetbater/potetbater-m-skall-7035620013805

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2017 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Men nå handler ikke denne tråden om hva som er billigere å lage selv

Anonymkode: 8a961...39c

Spørs hvordan folk bruker tråden. Hvis poenget er å spare penger på mat, så er det relevant. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lammelåret skrev:

Spørs hvordan folk bruker tråden. Hvis poenget er å spare penger på mat, så er det relevant. 

Les trådtittelen. Tråden handler om matvarer som blir satt ned i pris.

Anonymkode: d9bf9...676

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Lammelåret skrev:

Spørs hvordan folk bruker tråden. Hvis poenget er å spare penger på mat, så er det relevant. 

Det er ikke relevant når det er ganske tydelig at tråden handler om billige butikk kjøpte varer. Ønsker du å diskutere om det er billigere og lage ting selv så får du opprette en annen tråd

Anonymkode: 8a961...39c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, gjestvest skrev:

Her er julematen aller billigst nå. Men først må du betale for å finne ut hvor.  :laugh:

Kiwi, deretter coop prix også Rema😊

Anonymkode: 332c7...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Berlinerbolla skrev:

Coop extra da?

 

2 timer siden, penny_ skrev:

Extra*

Ja, takk, det var sikkert Extra😉

Anonymkode: 332c7...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for denne tråden. Før bodde jeg i nærheten av Kiwi o.l, slik at jeg så tilbudene mens jeg var innom. Nå for tiden må jeg aktivt dra ut av min vei for å dra på kiwi, slik at jeg er glad for at dere oppdaterer på hvilke priser som gjelder :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Extra har røkt laks til 99 kr pr kilo - pakkene er på rundt en kilo - på tilbud denne uka, men de har ikke vært å oppdrive her jeg bor. Ofte har andre kjeder samme vare til samme pris, uannonsert, og man kan faktisk få kjøpt dem, fordi de ikke er annonsert. (Egentlig mistenker jeg at Extra ikke har hatt denne varen i det hele tatt.) Sjekk ut Rema 1000 Prima, på Rema :Hehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringle skrev:

Extra har røkt laks til 99 kr pr kilo - pakkene er på rundt en kilo - på tilbud denne uka, men de har ikke vært å oppdrive her jeg bor. Ofte har andre kjeder samme vare til samme pris, uannonsert, og man kan faktisk få kjøpt dem, fordi de ikke er annonsert. (Egentlig mistenker jeg at Extra ikke har hatt denne varen i det hele tatt.) Sjekk ut Rema 1000 Prima, på Rema :Hehe: 

Min extra har denne laksen, hvis det er x-tra laksen du mener?

Anonymkode: ac686...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min extra har denne laksen, hvis det er x-tra laksen du mener?

Anonymkode: ac686...571

Åh, flott. Ja, jeg mente x-tra. Men er det stor pakke til 99/kg? Jeg har sett de på 200 gram(?) til mer enn dobbelt pris. Og der overtrådte jeg jammen det jeg ba dere andre følge  :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pringle skrev:

Åh, flott. Ja, jeg mente x-tra. Men er det stor pakke til 99/kg? Jeg har sett de på 200 gram(?) til mer enn dobbelt pris. Og der overtrådte jeg jammen det jeg ba dere andre følge  :dry:

Ja de er på minst 1 kg de jeg har sett. Selger dårlig da, lå i minus 40% boksen i dag

Anonymkode: ac686...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...