Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du sett noe billige matvarer om dagen? Jeg kan begynne med de jeg har sett:

Ostepopp kr 2 på rema og kiwi, rema  sin er best

Funlight fruktfest kr 14 rema

Dolmio pastasaus bolognes classico kr 5 rema

To pak makrell i tomat kr 9 rema

I fjor husker jeg de solgte julepølse til kr 3 og klementiner til kr 5 kg, noen som har sett dette eller annet i år? :)

Anonymkode: 332c7...b14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sett noe billige matvarer om dagen? Jeg kan begynne med de jeg har sett:

 

Dolmio pastasaus bolognes classico kr 5 rema

 

Anonymkode: 332c7...b14

Kiwi også, og er selvsagt kun den ene typen. De andre har vanlig pris.

Anonymkode: 7d38b...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips! Last ned appen "Mattilbud", den blir oppdatert hver mandag med tilbud fra alle butikkene. :) 

Ja, men det er ukestilbud, disse andre er "vanlig" pris/sesongpris over lengre tid :)

Anonymkode: 332c7...b14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

250 gram kaffe(merke Intenso) på Kiwi til 7,90. Jeg får alltid spørsmål om hvilken kaffe jeg bruker fordi den smaker så godt.

Fun light bringebær til 19.90 på kiwi

 

Anonymkode: 8a961...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

500g marsipanrull til kr 1 (!!!) på Rema. Godt jeg har sluttet med godterier! :P

Anonymkode: 332c7...b14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

500g marsipanrull til kr 1 (!!!) på Rema. Godt jeg har sluttet med godterier! :P

Anonymkode: 332c7...b14

oi, er det et lokalt tilbud, datovare ellerno?

Anonymkode: 5670f...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, er det et lokalt tilbud, datovare ellerno?

Anonymkode: 5670f...7cf

Nei det var priset på hyllen.

Anonymkode: 332c7...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Er Bali kyllinggryte fra Toro havnet på VGs matbørs, eller noe? Den koster under 10 kr hos Spar, Kiwi og Rema (+ muligens flere, også), mens alle andre gryteretter koster minst tre ganger mer. Kan ikke huske at den har vært så billig før, så en grunn må det jo være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Bali kyllinggryte fra Toro havnet på VGs matbørs, eller noe? Den koster under 10 kr hos Spar, Kiwi og Rema (+ muligens flere, også), mens alle andre gryteretter koster minst tre ganger mer. Kan ikke huske at den har vært så billig før, så en grunn må det jo være. 

Den er sikker bare en av de flere ekstremt billige varene om dagen. Fan en av fun light saftene til kr 10 også.

Anonymkode: 332c7...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet mye billige matvarer....Marsipan til 1 kr på rema og 1,50 på kiwi.  Bakepapir på rema 1000 for 2.50 kr, bali kyllinggryte til 2,10 kr og betasuppe til 3.80 kr :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 3.20 for Baligryte, samme for Bergensk fiskesuppe og betasuppe. Fikk også sirup til 3 kroner, og Toro pizzafyll med tomat og løk til 9 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I tillegg til suppene som er nevnt her, fant jeg også Toro tomatsuppe til 2,90 og både Uncle Ben tikka masala og sursøt saus på glass til en tier. Alt på Rema.

Anonymkode: eb3a6...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til Geisha grøtris og Nora surkål til en krone pakken, edamer til 26,90, boil in bag fullkornsris (4×125g) til ni kroner, tomtegløgg til tre kroner og lutefiskbacon til seks kroner kiloet. Helt vilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil legge til Geisha grøtris og Nora surkål til en krone pakken, edamer til 26,90, boil in bag fullkornsris (4×125g) til ni kroner, tomtegløgg til tre kroner og lutefiskbacon til seks kroner kiloet. Helt vilt!

:overrasket: Snakker vi fortsatt Rema her? Hvor?!?

Anonymkode: eb3a6...303

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...