Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Duckie skrev:

Var det ikke snakk om at alle kjedene var kritiske til kappløpet i fjor og ikke ønsket at det skulle skje igjen i år? Finner ikke igjen noen artikler på det, men mener å huske å ha lest det etter jul i fjor. Kanskje det har gjort at de moderer seg i år. I fjor var jo helt bananas.

De sier det, men så er det en kappløp om å ha kundene i juletida så de kjemper om å være billigst gjerne om en enkeltvare. Men så blir de på en måte stresset :fnise: og må ha enda en vare....ja og så fortsetter det. 

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs jo hvor man bor, men på https://havaristen.no/ kan man finne både mat, klær og alt mulig rart for en billig penge. Sikkert ikke alt som ligger på nettbutikken, men bor man i Oslo/Akershus området kan det være vel verdt å kjøre innom:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt som skal til er at en av kjedene setter ned en vare. Lag en falsk plakat og snik inn i en butikk og plasser ut, så går en av de andre kjedene og setter ned samme vare, og så begynner ballen og rulle.

Neida.  :laugh:

Anonymkode: 3a540...cde

De fleste som jobber som prisjegere har faste butikker de går innom så da må du først finne ut hvilken butikk du må gå i😂 

Jeg jobber forresten i en av de tre konkurrentene og vi har begge de to andre innom minst en gang i uka. Det skjer innimellom at vi må prise ned varer på grunn av feilbestilling osv, men det starter aldri en priskrig fordi kjedene ser jo at det bare er den ene butikken som selger varen billigere.

Jeg er litt usikker på hvor mye priskrig det blir i år, det ble jo veldig mye negativt til haloween med billig smågodt, og mange av julevarene er jo godteri og ingen av kjedene vil være den som får skylda for å ha startet det.

Anonymkode: 2a99d...6a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste som jobber som prisjegere har faste butikker de går innom så da må du først finne ut hvilken butikk du må gå i😂 

Jeg jobber forresten i en av de tre konkurrentene og vi har begge de to andre innom minst en gang i uka. Det skjer innimellom at vi må prise ned varer på grunn av feilbestilling osv, men det starter aldri en priskrig fordi kjedene ser jo at det bare er den ene butikken som selger varen billigere.

Jeg er litt usikker på hvor mye priskrig det blir i år, det ble jo veldig mye negativt til haloween med billig smågodt, og mange av julevarene er jo godteri og ingen av kjedene vil være den som får skylda for å ha startet det.

Anonymkode: 2a99d...6a4

Det er egentlig hyklersk ( av regjeringen ) synes jeg når regjeringen setter opp avgift på sukkerfrie varer og ikke varer som inneholder sukker, men så får andre kjeft og skyld når smågodt blir satt ned noen dager. 

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/2/2017 at 2:15 PM, AnonymBruker said:

De sier det, men så er det en kappløp om å ha kundene i juletida så de kjemper om å være billigst gjerne om en enkeltvare. Men så blir de på en måte stresset :fnise: og må ha enda en vare....ja og så fortsetter det. 

Anonymkode: 3a540...cde

Jeg tviler egentlig litt på at det er for å få kunder, det blir jo ikke annonsert og tingene som er lavest priset blir utsolgt så man får ikke tak i dem. Virker mer som en penismålekonkurranse for butikksjefene.

Anonymkode: d7c13...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎02‎.‎12‎.‎2017 den 15.49, AnonymBruker skrev:

Det er egentlig hyklersk ( av regjeringen ) synes jeg når regjeringen setter opp avgift på sukkerfrie varer og ikke varer som inneholder sukker, men så får andre kjeft og skyld når smågodt blir satt ned noen dager. 

Anonymkode: 3a540...cde

Ja, det er helt krise: for blant varene rammet så var jo faktisk MAT eh ... ikke overhodet rammet. :ler: 

Anonymkode: a0f29...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godteri teller vel inn i denne tråden - da kan eg informere om at prisen på Freia Melkehjerter stadig synker. Fra rundt 40kr til vanlig, i går 28kr på Kiwi, har gått ned jevnt siste vekene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, strandløva skrev:

Godteri teller vel inn i denne tråden - da kan eg informere om at prisen på Freia Melkehjerter stadig synker. Fra rundt 40kr til vanlig, i går 28kr på Kiwi, har gått ned jevnt siste vekene.

De er faktisk veldig gode også... hmm, tror jeg må se etter neste gang jeg er i butikken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere sett billige egg (hønseegg) i noen butikker? Var det billige hønseegg før jul i fjor?

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, strandløva skrev:

Godteri teller vel inn i denne tråden - da kan eg informere om at prisen på Freia Melkehjerter stadig synker. Fra rundt 40kr til vanlig, i går 28kr på Kiwi, har gått ned jevnt siste vekene.

Så bra :yvonne: Da er priskrigen i gang da :mynona:

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen av dere sett billige egg (hønseegg) i noen butikker? Var det billige hønseegg før jul i fjor?

Anonymkode: 00e56...d3c

Hmmm Kan ej komma ihåg det var . 

Anonymkode: d3c7a...03d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hmmm Kan ej komma ihåg det var . 

Anonymkode: d3c7a...03d

Takk for svar :blomst: Var det kanskje i priskrigen før Påske at det var priskrig på egg i butikkene?

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanel var 4:60 på kiwi igår. Så det visar det er på vei ned 

Anonymkode: d3c7a...03d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :blomst: Var det kanskje i priskrigen før Påske at det var priskrig på egg i butikkene?

Anonymkode: 00e56...d3c

 Yes det var før påske ja 

Anonymkode: d3c7a...03d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 Yes det var før påske ja 

Anonymkode: d3c7a...03d

Ok :) Tusen takk :blomst:

Anonymkode: 00e56...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen av dere sett billige egg (hønseegg) i noen butikker? Var det billige hønseegg før jul i fjor?

Anonymkode: 00e56...d3c

Jeg må bare spørre, og jeg er ikke ironisk, blir det solgt andre typer fugleegg i butikker, andeegg for eksempel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Arabella skrev:

Jeg må bare spørre, og jeg er ikke ironisk, blir det solgt andre typer fugleegg i butikker, andeegg for eksempel?

Åhhh. Jeg skrev hønseegg slik at det ikke skulle forveksles med palmeoljesjokoladegg og andre godsaker som ikke er hønseegg.

Anonymkode: 00e56...d3c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg må bare spørre, og jeg er ikke ironisk, blir det solgt andre typer fugleegg i butikker, andeegg for eksempel?

Noen kunne tro at jeg mente disse feks, så jeg syntes at det var greit å spesifisere.

1206699-11-1320011295922.jpg

Anonymkode: 00e56...d3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg må bare spørre, og jeg er ikke ironisk, blir det solgt andre typer fugleegg i butikker, andeegg for eksempel?

Meny selger vaktelegg, men ikke billig.

Anonymkode: 7fde8...bb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...