Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Meny selger vaktelegg, men ikke billig.

Anonymkode: 7fde8...bb8

Det forstår jeg. Vaktelegg er en delikatesse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julegodteriet på coop extra har gått ned med 1-2kr de siste dagene, ikke mye akkurat,men kan jo håpe 

Anonymkode: bf8d0...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julegodteriet på coop extra har gått ned med 1-2kr de siste dagene, ikke mye akkurat,men kan jo håpe 

Anonymkode: bf8d0...4ae

Hvilken Coop? Prix eller Mega?

Anonymkode: 00e56...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julegodteriet på coop extra har gått ned med 1-2kr de siste dagene, ikke mye akkurat,men kan jo håpe 

Anonymkode: bf8d0...4ae

Sorry,. jeg fikk ikke med meg at du skrev coop extra

Anonymkode: 00e56...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er normal pris for 330 gram Twist? Jeg mener å ha merket at prisen kryper nedover på Twist på Kiwi og også på Nille.

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er normal pris for 330 gram Twist? Jeg mener å ha merket at prisen kryper nedover på Twist på Kiwi og også på Nille.

Anonymkode: 00e56...d3c

Ser at europris selger det til 40ognoe for tiden

Anonymkode: bf8d0...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kjøpmenn tror på priskrig på julevarer, men matvarekjedene er tause. Kan du få surkål for ei krone pakka og ribbe til gi bort-pris i år også? Lokale kjøpmenn tror det, men de store matvarekjedene ønsker ikke å si noe." https://www.nrk.no/vestfold/matvaregigantene-tause-om-priskrig-til-jul-1.13802916

Jeg tror at kjøpmennene har rett :mynona:

Anonymkode: 00e56...d3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at europris selger det til 40ognoe for tiden

Anonymkode: bf8d0...4ae

Takk :blomst: Coop Mega solgte de for 25,- en av dagene i uken før jul i fjor, men det var tomt før jeg kom meg til butikken. Folk hadde stått i kø i lange tider før de åpnet fikk jeg høre...

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :blomst: Coop Mega solgte de for 25,- en av dagene i uken før jul i fjor, men det var tomt før jeg kom meg til butikken. Folk hadde stått i kø i lange tider før de åpnet fikk jeg høre...

Anonymkode: 00e56...d3c

Jeg husket feil. Det var enten kr 23,- eller kr 24,- og det var på lillejulaften eller julaften.

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen av dere sett billige egg (hønseegg) i noen butikker? Var det billige hønseegg før jul i fjor?

Anonymkode: 00e56...d3c

Kiwi selger alltid sine firstprice-egg for 25kr for 12 egg. Før var det dyrare, 32-35kr. Etter priskrigen denne påska gikk det ikkje opp til gammel pris igjen. Trur best pris-egga på rema har lik pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, strandløva skrev:

Kiwi selger alltid sine firstprice-egg for 25kr for 12 egg. Før var det dyrare, 32-35kr. Etter priskrigen denne påska gikk det ikkje opp til gammel pris igjen. Trur best pris-egga på rema har lik pris.

Tusen takk :blomst:

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minde risbrød 35kr på rema,koster vel over 50kr til vanlig.

Anonymkode: ef5db...909

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2017 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Hva er normal pris for 330 gram Twist? Jeg mener å ha merket at prisen kryper nedover på Twist på Kiwi og også på Nille.

Anonymkode: 00e56...d3c

 

På 5.12.2017 den 19.09, AnonymBruker skrev:

Ser at europris selger det til 40ognoe for tiden

Anonymkode: bf8d0...4ae

Twist kostet 46 kr på Kiwi her i går. På Europris og de andre dagligvarebutikkene jeg var innom(Spar og Bunnpris) hadde den til 54 kr og oppover. Så jeg tenkte også tanken at prisen var på vei nedover.

Anonymkode: b63d5...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 06/12/2017 at 3:22 PM, strandløva said:

Kiwi selger alltid sine firstprice-egg for 25kr for 12 egg. Før var det dyrare, 32-35kr. Etter priskrigen denne påska gikk det ikkje opp til gammel pris igjen. Trur best pris-egga på rema har lik pris.

sjekk utledningbutikker, hos meg var det 30egg for 55kr, rett fra lokale gårder. Har også kjøpt first price sin før som nevnt over 25kr 12egg, men det er merkbare forskjell på størrelsen. Eggeplommen på first price sin er små iforhold til de jeg kjøper for tiden

Anonymkode: 1c332...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 06/12/2017 at 3:22 PM, strandløva said:

Kiwi selger alltid sine firstprice-egg for 25kr for 12 egg. Før var det dyrare, 32-35kr. Etter priskrigen denne påska gikk det ikkje opp til gammel pris igjen. Trur best pris-egga på rema har lik pris.

sjekk utledningbutikker, hos meg var det 30egg for 55kr, rett fra lokale gårder. Har også kjøpt first price sin før som nevnt over 25kr 12egg, men det er merkbare forskjell på størrelsen. Eggeplommen på first price sin er små iforhold til de jeg kjøper for tiden

Anonymkode: 1c332...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sjekk utledningbutikker, hos meg var det 30egg for 55kr, rett fra lokale gårder. Har også kjøpt first price sin før som nevnt over 25kr 12egg, men det er merkbare forskjell på størrelsen. Eggeplommen på first price sin er små iforhold til de jeg kjøper for tiden

Anonymkode: 1c332...280

First price, og andre, bruker produktene som ikke "holder mål" for merkevarene. Derfor er det ofte mindre egg med mindre plommer. Produsentene er de samme. Det er liksom ikke "oppsop".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ekstremt billig, og ikke helt uvanlig heller, men Rema selger alle varianter av storplate-sjokolade fra Freia for kr. 25,- ut året. Ikke-tilbudsprisen ligger jo et godt stykke over dette, og det kan jo være greit å handle inn litt til jul :) 

Coop (kun Obs?), Europris o.l. pleier jo også å ha 4 for 100,- eller 5 for 100,- en gang iblant, men når det er 5 for 100 gjelder det vel som regel bare god gammeldags melkesjokolade, og ikke de ørten andre variantene.

Anonymkode: 89263...1b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Twist kostet 46 kr på Kiwi her i går. På Europris og de andre dagligvarebutikkene jeg var innom(Spar og Bunnpris) hadde den til 54 kr og oppover. Så jeg tenkte også tanken at prisen var på vei nedover.

Anonymkode: b63d5...fbf

Den store koster 64 hos rema

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...