Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, applestories skrev:

Rød pose Nidar favoritter 34,40. Blå pose 39,10. Rema.

Coop mega har hatt 3 poser med Nidaros favoritter til 99.- i 2 uker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen nevnte billig smågodt? Er det flere som har sett det? Hvilken pris og hvilken butikk? :-D

Anonymkode: 89263...1b8

Joker, ihvertfall her i Bergen, har billig smågodt som søndagstilbud denne uken. Ser at både Joker og Coop OBS kjører egne søndagstilbud. Så da må en følge med på det og....

Anonymkode: ec446...980

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joker, ihvertfall her i Bergen, har billig smågodt som søndagstilbud denne uken. Ser at både Joker og Coop OBS kjører egne søndagstilbud. Så da må en følge med på det og....

Anonymkode: ec446...980

Kjøpte hos joker i Oslo. Måtte kaste. Hard og dårlig. 

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjøpte hos joker i Oslo. Måtte kaste. Hard og dårlig. 

Anonymkode: 3a540...cde

Om du har en Europris i ditt nærområde, så har de alltid fast lavpris på smågodt lørdager. Og med den omsetningen de har, så blir ihvertfall ikke det hardt og dårlig.

Anonymkode: ec446...980

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Vinglass skrev:

Troika 10 kr på kiwi

Rema har også noen småsjokolader til 10 kr, blant annet smash app app app :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Vinglass skrev:

Troika 10 kr på kiwi

Ohh dit må eg :-) 

Anonymkode: d3c7a...03d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Lapper skrev:

Coop mega har hatt 3 poser med Nidaros favoritter til 99.- i 2 uker

Samme pris på Nille i dag.

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du har en Europris i ditt nærområde, så har de alltid fast lavpris på smågodt lørdager. Og med den omsetningen de har, så blir ihvertfall ikke det hardt og dårlig.

Anonymkode: ec446...980

Europris må ha byttet leverandør. Tidligere var deres smågodt det samme som hos leverandører som har tilsvarende varer.

Seigt godteri (som i samme form hos Godtehuset smaker som det gjorde for 25 år siden - flashback til barndommen) smaker ikke noe. Sjokolade med bringebærfyll så  nå små og rare ut i boksen og smakte ikke noe bedre . Det er noen måneder siden sist jeg kjøpte smågodt, men Europris har vært til å stole på. 

Blir ikke noe gjenkjøp der med det første - anbefaler alle som setter smak først å sjekke dette før dere storhandler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse prisene dere snakker om kun i kassen? Jeg var på rema 1000 i dag, og da stod det 32,- på papirlappen ved non stopen og husker ikke hva, men masse, på julemarsipanen.

Anonymkode: d9bf9...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er disse prisene dere snakker om kun i kassen? Jeg var på rema 1000 i dag, og da stod det 32,- på papirlappen ved non stopen og husker ikke hva, men masse, på julemarsipanen.

Anonymkode: d9bf9...676

Du må se på de elektroniske prislappene. De oppdateres ikke av butikken selv, men sentralt et eller annet sted.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i flere kiwier idag og sto 149 kiloen på smågodt elektronisk prising, så 70 kiloen stemmer ikke.

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2017 den 19.04, AnonymBruker skrev:

Ta diskusjon et annet sted!

synes du det er dumt folk kjøper mye synd for seg! Ta diskusjonen et annen sted.

ikke her!

 

her tipses det kun om pris!

Anonymkode: 3a540...cde

Tar den her hvor folk ser den. Litt sånn til ettertanke. Har jo gått sport i å fly fra butikk til butikk å fråtse i billig mat man ikke rekker spise opp engang før den går ut på dato. Så dette er et ypperlig sted å minne folk på at det går an å moderere seg litt 😊

Anonymkode: 801aa...2c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.12.2017 den 17.57, netrom84 skrev:

Kan ikke forstå hvorfor kunden skal ta ansvar for at butikkene har varen tilgjengelig. Å kjøpe inn kvantum når ting er på tilbud er bare smart all den tid man har en plan slik at varene blir brukt. 

Er butikkene tom for varen så klag til butikken og ikke til de som har handlet før dere. De har kun vært smarte å handlet inn stort. 

Jeg har null problem med å kjøpe store kvanta av varer som står seg og som jeg liker. At noen mener det er umoralsk lever jeg veldig godt med.

 

Uansett er det nok foreløpig ikke noe spesielt spennende tilbud denne julen. Spørs om VG-testen kom litt vel tidlig i år. 

Du forstår deg tydeligvis ikke på hvordan ting fungerer. Butikkene tar ikke inn for lite. Vi kan bestille 2 paller med julebrus men få bare en. Jeg bestilte 15 kolli ribbe forrige uke, men fikk 6 kolli. Man kan ikke produsere uendelige mengder, og butikkene får så og så mye. Vi har såkalt "banker" hvor hver butikk kan få bestille ett vist antall varer (gjelder til jul og påske) men når det kommer noen å river med seg alt i hylla bare fordi det er billig, men som de egentlig ikke trenger er det egoistisk. Enkelt og greit. Men hovedproblemmet er ikke folk som hamstrer, men den ufyselige oppførselen som kommer frem når det er snakk om billig varer. Folk brøyter seg frem og river med seg uten å hverken se eller bry seg om andre enn seg selv. Men dere blir pratet om og vi rister på hodet av dere. Flaut rett og slett.

Anonymkode: 801aa...2c2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar den her hvor folk ser den. Litt sånn til ettertanke. Har jo gått sport i årekker spise opp engang før den går ut på dato. Så dette er et ypperlig sted å minne folk på at det går an å moderere seg litt fly fra butikk til butikk å fråtse i billig mat man ikke 😊

Anonymkode: 801aa...2c2

Maiskolber eldorado kiwi er satt ned til 2.70 men jeg ser den ikke noe sted lenger. Noen steder har vært tomme, andre steder har de tatt bort de elektroniske prishyllene. Jeg lurer på om det er utsolgt fra leverandør eller om de har tenkt å slutte med denne. 

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår deg tydeligvis ikke på hvordan ting fungerer. Butikkene tar ikke inn for lite. Vi kan bestille 2 paller med julebrus men få bare en. Jeg bestilte 15 kolli ribbe forrige uke, men fikk 6 kolli. Man kan ikke produsere uendelige mengder, og butikkene får så og så mye. Vi har såkalt "banker" hvor hver butikk kan få bestille ett vist antall varer (gjelder til jul og påske) men når det kommer noen å river med seg alt i hylla bare fordi det er billig, men som de egentlig ikke trenger er det egoistisk. Enkelt og greit. Men hovedproblemmet er ikke folk som hamstrer, men den ufyselige oppførselen som kommer frem når det er snakk om billig varer. Folk brøyter seg frem og river med seg uten å hverken se eller bry seg om andre enn seg selv. Men dere blir pratet om og vi rister på hodet av dere. Flaut rett og slett.

Anonymkode: 801aa...2c2

 

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...