Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Avsporinger i tråden vil bli rapportert

Anonymkode: 3a540...cde

Er ikke avsporing, er høyst relatert spør du meg. 

Anonymkode: 801aa...2c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dere blir pratet om og vi rister på hodet av dere.

:hjerte: 

Ekstreme tilbud får virkelig frem det verste i folk. Jeg skulle kjøpe en vare før jul i fjor, en av de latterlig billige til 2-3 kroner. Tok én, fordi jeg kun trengte én, men ble stående for å sjekke datoen. Da kommer det en dame stormende bort og nærmest rope "Du må la det være noe igjen til andre kunder også!!". Jeg rakk ikke en gang si at jeg bare skulle ha én før den damen hadde røsket meg seg åtte. :roll: 

Anonymkode: d5690...291

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke avsporing, er høyst relatert spør du meg. 

Anonymkode: 801aa...2c2

Akkurat hva er det som er så relatert? At du som butikkansatt kommer inn her og klager over at du får andre oppgaver og muligens litt mer å gjøre i en kort periode og at du skal vises forståelse? Skulle vi komme inn brasende i enhver tråd og klage hver gang vi i våre jobber får litt mer arbeidsmengde i kortere perioder som forøvrig er å forvente i enhver jobb skulle det tatt seg ut.

Du er i ett serviceyrke. Din jobb er å yte service. Sett igang og gjør din jobb. Ikke klag. 

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hundrede gang det finnes en diskusjonstråd. De som vil diskutere eller klage over sin jobb  eller hvor forferdelig kundene er kan gå dit. 

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen vært på søndagsåpen Kiwi i dag og kan fortelle om eventuelle prisnedganger? :)

Anonymkode: 00e56...d3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen vært på søndagsåpen Kiwi i dag og kan fortelle om eventuelle prisnedganger? :)

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evilposelos skrev:

ca 5 kr for pepperkaker på Rema så jeg.

 Ohh då må eg kjøpe imon . Skall lage 3 ostekaker men pepperkakbunn i julen 

Anonymkode: d3c7a...03d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, penny_ skrev:

Du må se på de elektroniske prislappene. De oppdateres ikke av butikken selv, men sentralt et eller annet sted.

Det er ikke elektroniske prislapper på den typen varer i lokalbutikken min :(

Anonymkode: d9bf9...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du forstår deg tydeligvis ikke på hvordan ting fungerer. Butikkene tar ikke inn for lite. Vi kan bestille 2 paller med julebrus men få bare en. Jeg bestilte 15 kolli ribbe forrige uke, men fikk 6 kolli. Man kan ikke produsere uendelige mengder, og butikkene får så og så mye. Vi har såkalt "banker" hvor hver butikk kan få bestille ett vist antall varer (gjelder til jul og påske) men når det kommer noen å river med seg alt i hylla bare fordi det er billig, men som de egentlig ikke trenger er det egoistisk. Enkelt og greit. Men hovedproblemmet er ikke folk som hamstrer, men den ufyselige oppførselen som kommer frem når det er snakk om billig varer. Folk brøyter seg frem og river med seg uten å hverken se eller bry seg om andre enn seg selv. Men dere blir pratet om og vi rister på hodet av dere. Flaut rett og slett.

Selvsagt forstår jeg at det er et produksjonsledd her også, men her er jo kjøpmennene selvsagt med på å presse leverandørene til å levere mer. Og ja jeg forstår selvsagt at produksjonskapasiteten ikke er uendelig, men kjedene er jo ikke helt uten skyld her vel? Blir litt drøyt om kjedene dumper prisene for så å klage på at kundene har kjøpt varene om de går tomme. 

 

Er selvsagt enig med deg at folk som oppfører seg som idioter kan holde seg unna, men poenget mitt var bare at kunder selvsagt må kunne kjøpe større mengder av tilbudsvarer om de har behov for de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kiwi har 2 kilo mandelpoteter til 10 kroner (samme kilopris som Extra, men halvparten så stor pose).

Kiwi har også små (ca 1 kg) pakker med fersk tynnribbe (Folkets, rutet, salt og pepper) til 69 kr pr kg. Flere pakker med holdbarhetsdato 26/12.

Kiwi matcher også Jokers brokkoli (10 kr) og Menys ananas (15 kr).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte 6pk hamar julebrus til 59,40 i dag inkl pant. 

Nonstop 21,50

nisseskum 23,20. 

Freia sine nisseposer var ekstremt dyr da....64kr

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Pringle skrev:

Kiwi har 2 kilo mandelpoteter til 10 kroner (samme kilopris som Extra, men halvparten så stor pose).

Kiwi har også små (ca 1 kg) pakker med fersk tynnribbe (Folkets, rutet, salt og pepper) til 69 kr pr kg. Flere pakker med holdbarhetsdato 26/12.

Kiwi matcher også Jokers brokkoli (10 kr) og Menys ananas (15 kr).

Takk.   👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ..... skrev:

Kjøpte 6pk hamar julebrus til 59,40 i dag inkl pant. 

Nonstop 21,50

nisseskum 23,20. 

Freia sine nisseposer var ekstremt dyr da....64kr

 

Hvilken kjede var dette? :) 

Anonymkode: d5690...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...