Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 minutter siden, Ulzzang skrev:

Jeg betalte 89 kr for FP pinnekjøtt idag :)

Smaker det godt? :) 

Noen som har sjekka røykelaksen? 

Anonymkode: 332c7...b14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smaker det godt? :) 

Noen som har sjekka røykelaksen? 

Anonymkode: 332c7...b14

Pinnekjøttet har jeg ikke smakt, kjøpte spekeloftet i går fordi det begynte å bli lite igjen. Visste ikke da at jeg kunne spart 60kr i dag ;)

Men jeg liker røkelaksen fra FP så lenge du finner en som har "tette muskelfiber" for jeg synes den blir litt fastere. Det er kansjke bare min smak da - har alltid syntes at halen er best jeg :)

Anonymkode: 1ea75...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den siste frosne ribba fra gilde til 39,-. Butikksjefen ville selge meg fersk krydret til 49,- :fnise:. Jeg gikk ikke for å se hvilke leverandør det var men da vet dere det.

kiwi

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, penny_ skrev:

Hyklersk? Hvordan vet du at det er de samme ansatte som hamstrer og klager?

Eh, ingen er så dumme at de tror det er samme ansatt. Poenget var heller at ansatte selv også hamstrer. 

Anonymkode: 3a540...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, penny_ skrev:

Hyklersk? Hvordan vet du at det er de samme ansatte som hamstrer og klager?

Du bør kanskje heller spørre deg selv hvordan disse ansatte vet at det er vi som hamsterer slik som de kommer inn her i ny og ne og kjefter oss huden full og sier: Vi snakker om dere, rister på hodet og ler.

Jeg tipper det er få i tråden her som fyller vognen full eller kjøper en hel eske marsipangris eller hamstrer slik som disse ansatte påstår. Og det er faktisk veldig uhyggelig med disse innleggene deres rettet mot oss. 

Anonymkode: 3a540...cde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handlet litt på nærmeste Rema i ettermiddag.

Alt pinnekjøttet (absolutt alle merker) var nedsatt med 30% (ble trukket fra i kassen).

Planen var å ha pinnekjøtt en dag i romjulen, så jeg plukket med en pakke i dag jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, ingen er så dumme at de tror det er samme ansatt. Poenget var heller at ansatte selv også hamstrer. 

Anonymkode: 3a540...cde

En ansatt på Rema i Tromsø kan jo ikke noe for at en ansatt på en annen Rema i f.eks. Oslo hamstrer varer før de åpner.

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bør kanskje heller spørre deg selv hvordan disse ansatte vet at det er vi som hamsterer slik som de kommer inn her i ny og ne og kjefter oss huden full og sier: Vi snakker om dere, rister på hodet og ler.

Jeg tipper det er få i tråden her som fyller vognen full eller kjøper en hel eske marsipangris eller hamstrer slik som disse ansatte påstår. Og det er faktisk veldig uhyggelig med disse innleggene deres rettet mot oss. 

Anonymkode: 3a540...cde

Nei, jeg har ikke for vane å skjære alle mennesker i en gruppe over en kam. Mange kunder hamstrer, jo. Bare sjekk kommentarene i disse artiklene. Noen har til og med fått en egen nyhetsartikkel om det.

Endret av penny_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :nisse: Har noen av dere allerede vært på Kiwi i dag og kan fortelle om flere prisnedsettelser?

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Kiwi - og Rema - og kan fortelle om prisoppsettelser, siden onsdag. Jeg skulle ha fem ting - melk, salat, sukkererter, røde epler og klementiner. Som om de vet akkurat hva kundene vil ha til jul og hva vi venter med til akkurat i dag. Hjertesalaten hadde steget fra 13 til 23, sukkerertene fra 15 til 22 begge steder, eplene fra 17 til 20 på Kiwi. Grr. Godt jeg er fleksibel. Med litt omrokkering på menyen blir det jul likevel. Fillebeløp, men når de er så utspekulerte, kjøper jeg bare andre, og færre, ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

ingen priskrig i romjulen?

Anonymkode: e3995...117

Diverse julesjokolade (sjokoladehjerter o.l. innpakket i sølvpapir) var priset ned på Nille i dag.

Anonymkode: 00e56...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Lammelåret skrev:

Halv pris på søte julevarer og pinnekjøtt på Rema. Lurt å handle nå og spare til neste jul. 

Eller ha pinnekjøtt på nyttårsaften. Da jeg vokste opp hadde vi alltid pinnekjøtt på nyttårsaften, men samboeren min liker ikke det. Kanskje jeg skal lage det til meg selv....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hamar/lillehammer i de små glassflaskene for 7,90kr i dag på Mega :) Lettbrusen og den vanlige var satt ned. Har blitt glad i den sukkerfrie versjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg de har pinnekjøtt her og til halv pris. Spiste det i påsken i fjor. Nydelig mat :D

Anonymkode: 1ea75...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...