Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest padawan
22 minutter siden, Chizue skrev:

I ei eplekake bruker ikke jeg 1dl solsikkeolje og i tillegg 1dl fløte...

Bare smør :) 

 

De som lager kaker på annet vis er rett og slett gale.

 

:Ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har skjedd med VIP-gruppen? Ser ut som at den har forsvunnet fra FB nå 🤔

Æsj.. så nå at den har fått nytt navn.. 

Endret av Tullemusa
Ny info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, folk sender over penger, blir nektet medlemskap og så blokkert?

Anonymkode: cc0e9...540

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fælt på hva som egentlig skjer i kulissene. 

Ideen til Tanja er god nok den, men gjennomførelsen er hinsides enhver kritikk. 

Anonymkode: 9c2f8...a56

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, folk sender over penger, blir nektet medlemskap og så blokkert?

Anonymkode: cc0e9...540

Nei det er det ingen som kan vite . Uten en dokumentasjon på det 
Dette er bare rykter her inne .. Venn av venn sier det .  

Anonymkode: c5082...c84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Auri skrev:

Okey, så mannen og jeg har lagt merke til at medlemstallet i VIP-gruppa har steget jevnt og trutt på tross av at de har "inntaksstopp". Mannen meldte seg frivillig til å gi opp spion-medlemsskapet sitt i MFB (jeg er sparket ut for lenge siden når jeg joinet MFG). Så han prøvde å melde seg inn, blei avvist. Prøvde å melde seg inn igjen, skrev i "spørsmåls"-feltet "Hei, jeg ser det er inntaktsstopp, men så tidligere at dette er en betalingsgruppe, så jeg kan betale om det fortsatt er greia" (sånn ca). Og whatdoyouknow, i dag får han en PM...

IYDXMY2.jpg

Dette er den mest sneaky, utspekulerte måten jeg noensinne har sett. At det går ann. Igjen så omgår de ALT av forbrukerlover ift gjennomsiktighet for hva du betaler for, angrerett osv osv osv, + at hun driver med følelsesmessing manipulasjon og ("gode mennesker" ugh). Jo også sørger hun for ekstra klikk inn på bloggen og. Jeg har ikke ord lenger.

Da er det vel snakk om minutter før han er kastet ut av gruppa.

Anonymkode: 4363b...1ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Auri skrev:

Joda, det er han klar over.

Men er dere ikke litt "redde" for å bli uthengt? Tenker at man kan jo aldri vite hva de finner på der om de har fullt navn på folk..

Anonymkode: 4363b...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Auri skrev:

Okey, så mannen og jeg har lagt merke til at medlemstallet i VIP-gruppa har steget jevnt og trutt på tross av at de har "inntaksstopp". Mannen meldte seg frivillig til å gi opp spion-medlemsskapet sitt i MFB (jeg er sparket ut for lenge siden når jeg joinet MFG). Så han prøvde å melde seg inn, blei avvist. Prøvde å melde seg inn igjen, skrev i "spørsmåls"-feltet "Hei, jeg ser det er inntaktsstopp, men så tidligere at dette er en betalingsgruppe, så jeg kan betale om det fortsatt er greia" (sånn ca). Og whatdoyouknow, i dag får han en PM...

IYDXMY2.jpg

Dette er den mest sneaky, utspekulerte måten jeg noensinne har sett. At det går ann. Igjen så omgår de ALT av forbrukerlover ift gjennomsiktighet for hva du betaler for, angrerett osv osv osv, + at hun driver med følelsesmessing manipulasjon og ("gode mennesker" ugh). Jo også sørger hun for ekstra klikk inn på bloggen og. Jeg har ikke ord lenger.

Slik jeg forstår det da, så har hun fått smekk på labben fordi hun ikke gjør ting riktig iht Facebook sine regler. Derfor endret de navn, sluttet å reklamere og hadde inntaksstopp. Likevel så tar hun folk inn, men bak kulissene denne gangen. Hun tar betalt via "støtte" dersom en liker oppskriftene, også er du et godt menneske og får lov til å være med. 

Sleip liten frøken det der.. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korreksjon, er du et godt menneske så kan du slippe inn ETTER at du har støttet henne økonomisk fordi du likte oppskriftene. Avlat fra gode mennesker. 

Anonymkode: 6fd85...025

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, istedenfor å betale for medlemskap i en FB gruppe, så betaler man hvis man har lyst til å gi en donasjon pga de fantastiske oppskriftene på bloggen? Og man MÅ gi penger uansett for å kunne bli medlem.
Kan ikke noen aviser snart skrive om dette?

Anonymkode: cc0e9...540

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor prøver dere å lage drama av ingenting?

Er medlem av gruppen selv, ikke vip-gruppen, men den åpne. Fordi jeg selv ikke vil betale 200kr 😛

Men hun har et lovlig registrert firma, det blir betalt moms og skatt. Det er ingen "uhumskheter" ute og går (annet enn her inne...)

Uføre har også lov å tjene penger. Hver enkelt får vedtak på hva den summen er. Tjener hun over, blir det kutt i uføre.

Anonymkode: 641d0...b73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor prøver dere å lage drama av ingenting?

Er medlem av gruppen selv, ikke vip-gruppen, men den åpne. Fordi jeg selv ikke vil betale 200kr 😛

Men hun har et lovlig registrert firma, det blir betalt moms og skatt. Det er ingen "uhumskheter" ute og går (annet enn her inne...)

Uføre har også lov å tjene penger. Hver enkelt får vedtak på hva den summen er. Tjener hun over, blir det kutt i uføre.

Anonymkode: 641d0...b73

Så herlig naiv du er 😊

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så herlig naiv du er 😊

Anonymkode: 16e02...892

Så herlig dramaqueen du og andre er her inne. Takk for side opp og ned med underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så herlig naiv du er 😊

Anonymkode: 16e02...892

Kall meg hva du vil, jeg kaller deg paranoid 😊

Skikkelig dramatisk hønsegård...

Anonymkode: 641d0...b73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor prøver dere å lage drama av ingenting?

Er medlem av gruppen selv, ikke vip-gruppen, men den åpne. Fordi jeg selv ikke vil betale 200kr 😛

Men hun har et lovlig registrert firma, det blir betalt moms og skatt. Det er ingen "uhumskheter" ute og går (annet enn her inne...)

Uføre har også lov å tjene penger. Hver enkelt får vedtak på hva den summen er. Tjener hun over, blir det kutt i uføre.

Anonymkode: 641d0...b73


Du ser virkelig ikke hvordan hun styrer dette her, gjør du? Sånne naive mennesker som deg må jeg bare le av.

Anonymkode: 7cd9b...244

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Du ser virkelig ikke hvordan hun styrer dette her, gjør du? Sånne naive mennesker som deg må jeg bare le av.

Anonymkode: 7cd9b...244

Ja, men i heiteste! Det er jo hennes side! Hun styrer jo den akkurat som hun vil... Hjelpes!

Verste jeg vet er kvinnemennesker som ser fanden på høylys dag...

Anonymkode: 641d0...b73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...