Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de som har betalt for VIP vil jo likevel få det de har betalt for? Gruppa eksisterer under et annet navn, jeg ser ikke hvorfor de ikke skulle gi samme "service" som ble lovet på forhånd. De bare tar ikke inn nye medlemmer. 

Ja, de har nok mye mindre lyst å gjøre det nå som de ikke kan få inn mere penger, men ser ikke hvorfor det ikke skal være mulig å gjennomføre? Eller? 

Anonymkode: 8d4c0...c64

Hvilket navn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de som har betalt for VIP vil jo likevel få det de har betalt for? Gruppa eksisterer under et annet navn, jeg ser ikke hvorfor de ikke skulle gi samme "service" som ble lovet på forhånd. De bare tar ikke inn nye medlemmer. 

Ja, de har nok mye mindre lyst å gjøre det nå som de ikke kan få inn mere penger, men ser ikke hvorfor det ikke skal være mulig å gjennomføre? Eller? 

Anonymkode: 8d4c0...c64

Du får jo ikke det du ble forespeilet; så for deg en gruppe fullt av folk. Medlemstallet står jo stille.. 

Anonymkode: bffe9...579

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så folk blir nektet, kneblet, sperret, etter de har bet? Ble folk overrasket over oppførselen? 

Du kan kreve pengene tilbake. Folk har bet for noe de ble forespeilet, som de ikke får. 

Nå gidder jo ikke folk anmelde for 200 kr, men legg inn på den vanlige gruppen. Bare mas. Antagelig blir du kastet ut, men hva skal du med denne gruppen, der admin blokkerer deg? Når folk bet, og ikke får bli medlem, pg det er kollektiv blokkering fra admins, da vet du hvilke folk du har med å gjøre. 

Så melder du fra til Fb... Hva som skjer. Da blir gruppen helt borte, og hun må betale. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så folk blir nektet, kneblet, sperret, etter de har bet? Ble folk overrasket over oppførselen? 

Du kan kreve pengene tilbake. Folk har bet for noe de ble forespeilet, som de ikke får. 

Nå gidder jo ikke folk anmelde for 200 kr, men legg inn på den vanlige gruppen. Bare mas. Antagelig blir du kastet ut, men hva skal du med denne gruppen, der admin blokkerer deg? Når folk bet, og ikke får bli medlem, pg det er kollektiv blokkering fra admins, da vet du hvilke folk du har med å gjøre. 

Så melder du fra til Fb... Hva som skjer. Da blir gruppen helt borte, og hun må betale. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

 

Ikke nødvendigvis. Det var vel opplyst at en måtte betale 200 kr før søknad ble behandlet - det kan diskuteres om beløpet er å regne som medlemsavgift, eller om det er betaling for å få sin søknad vurdert. 

Så lenge det er opplyst på forhånd og folk er klar over at betaling ikke automatisk fører til medlemskap, er det ikke nødvendgvis ulovlig. 

Anonymkode: 41442...ae2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ikke nødvendigvis. Det var vel opplyst at en måtte betale 200 kr før søknad ble behandlet - det kan diskuteres om beløpet er å regne som medlemsavgift, eller om det er betaling for å få sin søknad vurdert. 

Så lenge det er opplyst på forhånd og folk er klar over at betaling ikke automatisk fører til medlemskap, er det ikke nødvendgvis ulovlig. 

Anonymkode: 41442...ae2

Det har blitt opplyst om begge deler. Først var det "betal XX kroner og søk etterpå", deretter var det "betal først, deretter får du medlemskap umiddelbart, og senest etter 12 timer fra mottak av betaling"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så folk blir nektet, kneblet, sperret, etter de har bet? Ble folk overrasket over oppførselen? 

Du kan kreve pengene tilbake. Folk har bet for noe de ble forespeilet, som de ikke får. 

Nå gidder jo ikke folk anmelde for 200 kr, men legg inn på den vanlige gruppen. Bare mas. Antagelig blir du kastet ut, men hva skal du med denne gruppen, der admin blokkerer deg? Når folk bet, og ikke får bli medlem, pg det er kollektiv blokkering fra admins, da vet du hvilke folk du har med å gjøre. 

Så melder du fra til Fb... Hva som skjer. Da blir gruppen helt borte, og hun må betale. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

FB vet ikke hva som skjer på vips, og alt man poster på den vanlige gruppen må forhåndsgodkjennes av henne selv eller admin. 

Her styrer de med jernhånd og hun kan slippe unna med dette. Rimelig kvalmende. 

Anonymkode: 6fd85...025

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne setningen fant jeg over her 
"Så folk blir nektet, kneblet, sperret, etter de har bet?"
Hvordan vet dere dette . Er en såå naiv 
Hører/leser dere alt i god tro ? 
Jeg skjønner at medlemmer blir blokkert pga netttroll og spam
Og jeg vil tro at det er rykter på FB  hvem disse er . 

 

Anonymkode: c5082...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne setningen fant jeg over her 
"Så folk blir nektet, kneblet, sperret, etter de har bet?"
Hvordan vet dere dette . Er en såå naiv 
Hører/leser dere alt i god tro ? 
Jeg skjønner at medlemmer blir blokkert pga netttroll og spam
Og jeg vil tro at det er rykter på FB  hvem disse er . 

 

Anonymkode: c5082...c84

Man er ikke netttroll når man kommer med berettiget kritikk til noe som er helt uakseptabelt. I den gruppen tåles det ikke spørsmål som kan oppfattes som kritiske. Man blir da blokkert. Å drive en så stor gruppe og ikke tåle spørsmål, er spekulativt og det er ikke rart at ryktene går når gruppens grunnlegger knebler alle som ikke har spørsmål som hyller vedkommende.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne setningen fant jeg over her 
"Så folk blir nektet, kneblet, sperret, etter de har bet?"
Hvordan vet dere dette . Er en såå naiv 
Hører/leser dere alt i god tro ? 
Jeg skjønner at medlemmer blir blokkert pga netttroll og spam
Og jeg vil tro at det er rykter på FB  hvem disse er . 

 

Anonymkode: c5082...c84

T kaller alle nett troll, som stiller spørsmål. Hun bør Google hva nett troll er. Hunskrev, vi tar det på pm, for på veggen kommer nett trollene. Pussig at de ikke har slettet de, det går jo fint an ellers. Hun vil ikke ha noe offentlig. Folk spør om ting som har allmenn intr, niks. På pm, takk. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

FB vet ikke hva som skjer på vips, og alt man poster på den vanlige gruppen må forhåndsgodkjennes av henne selv eller admin. 

Her styrer de med jernhånd og hun kan slippe unna med dette. Rimelig kvalmende. 

Anonymkode: 6fd85...025

Nå vet vi hvor mange mdl det er der. Minimum innb er 200. Det du sier, er ikke riktig. Hun har "solgt" en vare som ikke holdt til det som ble sagt. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter man i solveggen, leser blad og aner fred og ingen fare... Plutselig får jeg dette midt i fleisen:

57454661_10156901801581405_5923369490187

Påskefreden ble brutalt brutt. Den dama er jo overalt... :overrasket::bond:
(Bilde fra bladet "Mat fra Norge")

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sleip av Tanja å ta 200,- fra folk uten å slippe dem inn i gruppa. Jeg hadde ikke klart å sove om natta i hvertfall.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Ardwinna skrev:

Her sitter man i solveggen, leser blad og aner fred og ingen fare... Plutselig får jeg dette midt i fleisen:

57454661_10156901801581405_5923369490187

Påskefreden ble brutalt brutt. Den dama er jo overalt... :overrasket::bond:
(Bilde fra bladet "Mat fra Norge")

Er det ingen voksne tilstede i redaksjonen som kan ta et ørlite søk og sette seg inn i det de publiserer???

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Ewe skrev:

Sleip av Tanja å ta 200,- fra folk uten å slippe dem inn i gruppa. Jeg hadde ikke klart å sove om natta i hvertfall.

Vet vi at hun har gjort dette? Jeg kan se at fra i natt til nå, så har det økt med 2 medlemmer i denne «plutselig glemte og gjemte gruppa det ikke er lov til å nevne lenger i MFB». Så tydeligvis noen flere som får innpass. De hun ikke godkjenner som har betalt, om det er tilfelle, må vel få igjen pengene sine??? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ingen voksne tilstede i redaksjonen som kan ta et ørlite søk og sette seg inn i det de publiserer???

Anonymkode: 100ad...85f

Har man en facebookgruppe med nesten 200.000 medlemmer og har gitt ut ei slags kokebok, så er man vel per definisjon suksessrik nok til å nevnes i et matblad.
Jeg var ikke veldig imponert over "Mat fra Norge"-bladet og inntrykket ble ikke bedre av at Tanja var med der. Heldigvis har jeg fått bladet gratis.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:

Her sitter man i solveggen, leser blad og aner fred og ingen fare... Plutselig får jeg dette midt i fleisen:

57454661_10156901801581405_5923369490187

Påskefreden ble brutalt brutt. Den dama er jo overalt... :overrasket::bond:
(Bilde fra bladet "Mat fra Norge")

Kremfløte er med i oppskrifta ja....sammen med smør.....

Anonymkode: aa49d...57a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kremfløte er med i oppskrifta ja....sammen med smør.....

Anonymkode: aa49d...57a

Ja tenk å ha kremfløte og smør i en kake! Hvor skal dette ende?   :ironi:

Anonymkode: b0fb0...18f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenk å ha kremfløte og smør i en kake! Hvor skal dette ende?   :ironi:

Anonymkode: b0fb0...18f

I ei eplekake bruker ikke jeg 1dl solsikkeolje og i tillegg 1dl fløte...

Bare smør :) 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...