Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men disse er ikke som de som lå ute på MFB, disse er med vaniljefyll. De fra MFB var vaniljesausen i selve deigen.

Anonymkode: aa49d...57a

Men det er ikke noe nytt det heller da. Har hørt om det i flere år. Lagde det selv i fjor sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, Wenda skrev:

Men det er ikke noe nytt det heller da. Har hørt om det i flere år. Lagde det selv i fjor sommer

Nei, det var det jo ikke! :fnise: 

Anonymkode: aa49d...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var det jo ikke! :fnise: 

Anonymkode: aa49d...57a

Ser jeg skrev det litt rart. Jeg mente boller med vaniljesaus i selve deigen ikke er noe nytt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Wenda skrev:

Ser jeg skrev det litt rart. Jeg mente boller med vaniljesaus i selve deigen ikke er noe nytt

Skjønte det!! 😉

Anonymkode: aa49d...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Polyblank skrev:

Hun redigerte sukker inn etterpå 🤫

Om hun gjorde det, så stod det sukker iallefall før vedkommende la inn sitt svar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, tonebelinda skrev:

Om hun gjorde det, så stod det sukker iallefall før vedkommende la inn sitt svar. 

Og trolig var ikke den redigeringen kommet med i feeden til vedkommende som svarte.

Anonymkode: 9f10d...1d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MalloryK skrev:

Noen postet bilder av noen brødskiver med pålegg...

Og jeg vedder hele ukelønna til guttungen at noen spør etter oppskrift!!!

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/5/2019 at 12:31 PM, Zeitgeist said:

Hvorvidt hun har stjålet den eller ikke, skal jeg ikke spekulere i. Men det som i alle fall er tydelig - og gjennomgående tendens i en rekke av oppskriftene - er at wanna-be-dronningen åpenbart har null peiling på oppgaven til de ulike ingrediensene. 

Så mye spekulasjon er det vel ikke. 

Har sett det er ulovlig å merke bildene sine om man legger ut i gruppa? HVORFOR? 

Anonymkode: b7e10...3e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mye spekulasjon er det vel ikke. 

Har sett det er ulovlig å merke bildene sine om man legger ut i gruppa? HVORFOR? 

Anonymkode: b7e10...3e8

Hva??? Er det ulovlig å merke bildene sine??? Så om en tar veldig bra bilder, vannmerker de, så blir de ikke godkjent da??? Skal vel stjæle bildene til de som er flinke til å fotografere.....

Anonymkode: aa49d...57a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var også ei som lurte på om lasagneplatene måtte kokes før de skulle brukes i lasagne.. altså??! Enkelte sine matferdigheter er skremmende🙈🙈

Anonymkode: 09d2a...2c5

Det finnes faktisk lasagneplater som skal kokes før bruk, men det er jo bare å lese på pakka for å finne ut om det er tilfelle. Men mulig det er så som så med leseferdighetene også...

Anonymkode: 6def3...39b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kommentarer på en hærlig kake. Admin stenger TRÅ'N. 😍

 

Må ikke ha for mange kommentarer 😂

Anonymkode: f15ca...d32

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg ryddet og tilsvar til dette da det  bryter med denne regelen: 

* Identifisering av andre privatpersoner enn deg selv, gjennom for eksempel navn, adresse, telefonnummer eller lenking til private profiler på sosiale medier.

Ninab82, mod

Endret av ninab82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Mange kommentarer på en hærlig kake. Admin stenger TRÅ'N. 😍

 

Må ikke ha for mange kommentarer 😂

Anonymkode: f15ca...d32

Når en admin fra mat fra bunnen plutselig blir admin i en mummikopp gruppe🙈 Føler at disse tendensene ikke er vanlig der. For noen er det tydeligvis stas å være noe så kult som en admin. Litt skummelt at disse folkene drar med seg regler og holdninger inn i andre grupper. 

 

2487F6B8-F59D-4397-9CFA-3994B41B2E53.jpeg

Anonymkode: c56bd...7b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en admin fra mat fra bunnen plutselig blir admin i en mummikopp gruppe🙈 Føler at disse tendensene ikke er vanlig der. For noen er det tydeligvis stas å være noe så kult som en admin. Litt skummelt at disse folkene drar med seg regler og holdninger inn i andre grupper. 

 

2487F6B8-F59D-4397-9CFA-3994B41B2E53.jpeg

Anonymkode: c56bd...7b5

CheezLouise!!!! Står det noe om dette i reglene i mumikopp-gruppa???

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

CheezLouise!!!! Står det noe om dette i reglene i mumikopp-gruppa???

Anonymkode: 100ad...85f

Nei det gjør ikke det. Gruppa fungerte helt fint helt til en MFB admin uten litt humor kom inn å skulle være sjef. Har lyst til å sende en klagemelding til den andre admin, men er redd for å bli utestengt siden det er en gruppe jeg er avhengig av i forhold til kjøp/salg av mummikopper. 

De blir helt hjernevasket i MFB og sprer sur stemning rundt på Facebook. Kjente jeg ble oppriktig irritert nå. 

Anonymkode: c56bd...7b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag lager jeg lasagne etter oppskrift fra gruppa, altså fra den tiden jeg fikk delta i det gode selskapet. 

Det er en stor porsjon med 1 kg kjøttdeig og 8 dl melk (eller... originalt er det fløte, men jeg bruker melk istedenfor). Men, jeg dropper de 3 ts med salt som det står at den hvite sausen skal ha. 

Uten alt saltet og med melk istedenfor fløte... Kan jeg kalle dette min egen oppskrift da, tro? :klo:

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...