Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 timer siden, Honey Dew skrev:

At det går an å være så passiv aggressiv. Vil hun tvinge oss til å kjøpe boken?

Jeg reagerte også skikkelig på måten hun ordla seg, men så så jeg det var lagt ut her allerede 😂 For en salgtaktikk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si dronningen lever i en illusjon her..... hun trodde hun ville selge en enorm mengde bøker basert på antallet medlemmer i gruppa? Samme med den tvkanal greia, hun trodde virkelig ALLE var helt med på å betale? Jeg kjenner flere som er med i den mat fra bunnen for å se andres oppskrifter og driter i dronninga, og slike er det nok mange tusen av. Så er det sikkert mange titallstusen som er med of har glemt hele gruppa. Så den indre kjernen av trofaste følgere , som gjør alt for dronninga, er nok ikke så stor som det hun faktisk trodde og så for seg.

Anonymkode: 366cf...067

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

oida.. en god del ganske så ærlige svar fra folk som sier akkurat hvorfor de ikke har kjøpt den og🙄

Screenshot_20190127-145047.png

Anonymkode: e3c3b...9d9

Se for dere "Tanjas mat 2- de beste oppskriftene fra andres blogger"!! "Nå med 50% mer Creme fresj" !

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se for dere "Tanjas mat 2- de beste oppskriftene fra andres blogger"!! "Nå med 50% mer Creme fresj" !

Anonymkode: 100ad...85f

"Inni boken følger det med en kupong på 20% rabatt på din første slankeoperasjon!"

Anonymkode: 366cf...067

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidenes kommentar fra en begeistret fan som hadde kjøpt boka😅:

»Takket være deg T spiser jeg mye mer potetmos» 

Hurra, så glad kroppen din blir for at du har økt mengden med potetmos! Awesome👏🏻 Tipper oppskriften inneholder nok fløte, smør og creme fresh til å mette en hel landsby. 

Anonymkode: c56bd...7b5

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tidenes kommentar fra en begeistret fan som hadde kjøpt boka😅:

»Takket være deg T spiser jeg mye mer potetmos» 

Hurra, så glad kroppen din blir for at du har økt mengden med potetmos! Awesome👏🏻 Tipper oppskriften inneholder nok fløte, smør og creme fresh til å mette en hel landsby. 

Anonymkode: c56bd...7b5

3 dl fløte og 100 g smør, må man vite.....skjønner ikke helt poenget med fløte og 100 g smør. Jeg pleier å ta en klatt smør i....

Anonymkode: aa49d...57a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 dl fløte og 100 g smør, må man vite.....skjønner ikke helt poenget med fløte og 100 g smør. Jeg pleier å ta en klatt smør i....

Anonymkode: aa49d...57a

3 DESILITER fløte og 100 gram smør? Blir det ikke... potetsuppe?

Anonymkode: 366cf...067

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det eneste stedet  jeg har sett at det er anbefalt kolefaste poteter til potetmos!!!!!

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 DESILITER fløte og 100 gram smør? Blir det ikke... potetsuppe?

Anonymkode: 366cf...067

Skulle tru det...:fnise:

Anonymkode: aa49d...57a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå godkjennes tydeligvis enkelte reklamer som ikke hører Tanja til, til og med. Fint at alle admins kommenterer så det blir dyttet opp igjen og igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Fruktninja skrev:

Forresten: noen som vet hvorfor MFB ikke har en twitterkonto??

Man kan ikke kontrollere hva folk skriver på Twitter! ;)

Anonymkode: 4a5d9...6f3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke kontrollere hva folk skriver på Twitter! ;)

Anonymkode: 4a5d9...6f3

Men de er vel på Instagram??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Polyblank skrev:

Nå godkjennes tydeligvis enkelte reklamer som ikke hører Tanja til, til og med. Fint at alle admins kommenterer så det blir dyttet opp igjen og igjen. 

Hva er det reklame for??

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.1.2019 den 14.20, AnonymBruker skrev:

Tidenes kommentar fra en begeistret fan som hadde kjøpt boka😅:

»Takket være deg T spiser jeg mye mer potetmos» 

Hurra, så glad kroppen din blir for at du har økt mengden med potetmos! Awesome👏🏻 Tipper oppskriften inneholder nok fløte, smør og creme fresh til å mette en hel landsby. 

Anonymkode: c56bd...7b5

****

Oppskriften er følgende:

15-18 asterix poteter

100 gr smør

3 dl fløte

1-2 dl melk

salt,pepper evt gressløk

kok potetene møre i 25 minutt. Hell av vann og ha i smør. Stamp den med en kålrabistapper. Når smøret har smeltet har du i fløte og stamper. Ta en sleiv og rør den luftig med den. Smak til med salt og pepper.

*****

det over her er direkte avskrift av oppskriften. De er veldig nøye på gruppa med å poengtere viktigheten av å være nøyaktig i oppskrifter som legges ut.  Men melken er ikke nevnt i fremgangsmåten, man tar ikke høyde for koketiden (store/små poteter, vanninnhold ol som kan påvirke koketid) man bruker en kålrabistapper(!), og anbefaler kokefaste poteter...

En rask utregning gir ca 1990 kalorier bare fra melk/smør/fløte....

Endret av Fruktninja
Lagt til info
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fruktninja skrev:

****

Oppskriften er følgende:

15-18 asterix poteter

100 gr smør

3 dl fløte

1-2 dl melk

salt,pepper evt gressløk

kok potetene møre i 25 minutt. Hell av vann og ha i smør. Stamp den med en kålrabistapper. Når smøret har smeltet har du i fløte og stamper. Ta en sleiv og rør den luftig med den. Smak til med salt og pepper.

*****

det over her er direkte avskrift av oppskriften. De er veldig nøye på gruppa med å poengtere viktigheten av å være nøyaktig i oppskrifter som legges ut.  Men melken er ikke nevnt i fremgangsmåten, man tar ikke høyde for koketiden (store/små poteter, vanninnhold ol som kan påvirke koketid) man bruker en kålrabistapper(!), og anbefaler kokefaste poteter...

1. Hva er dette, suppe?

2. Hvorfor kokefaste? HVORFOR? Herregud, hun dama der er helt på jordet. 

3. Hvorfor så masse fløte og så melk i tillegg? Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg aldri har laget potetstappe selv uten at mamma guider meg (på studentbudsjett blir det pose hvis jeg skal ha potetstappe), men da har vi alltid hatt i smør og en skvett fløte på slump, men da mener jeg en SKVETT også. 

Anonymkode: 0cb29...201

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ei bittelitta klatt med smør. Skal jeg være litt fæncy så kanskje jeg har i ei skvett med fløte eller ei spiseskje med kremost

Dette er her som er beskrevet i oppskriften over er jo ei fettsuppe med litt potet oppi

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som de fløtegratinerte potetene hennes, der bruker hun maizena i fordi hun bruker for mye fløte! Litt mindre fløte så slipper det å bli varm fløte med potet i.

Anonymkode: aa49d...57a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...