Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har gode ordninger ved sykdom. 

Som tatt ut av stillingsannonsen til mitt firma,hbor jeg jobber.

Nå også på en facebook side. Fantastisk😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor blir samme bilde fra bloggen lagt ut omigjen, og omigjen?

I dag var det grøten...er jo samme hele tiden.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tanuki skrev:

Sant, på en annen side er det bare å ta en titt i gruppa. Husker at i forrige uke eller noe presterte dronninga å skrive at hun ikke skjønte hvorfor lam er vanlig til påske, og nedover i tråden var det en som var kritisk til noe hun reklamerte for eller noe. Da fikk vedkommene et sarkastisk/surt svar og beskjed om at Dronninga "er god til å huske navn". Det var et par som reagerte og spurte om det var ment som en trussel, raskt kom lakeiene på banen med at nei her er det ingen trussler, og fy dere som våger å påstå noe annet.

Når du ikke skjønner at folk bruker lam til påske, da skjønner du ingenting

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hentet oppskrifter fra Trines mat blogg i dag,og noe fra fru Timian.  Det er de jeg bruker fast. Fantastiske bilder,fine oppskrifter. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Trodde det her var en seriøs side, men fy faen så mye dritt dere legger ut. "

 

Haha, hvor lenge tror dere han får bli i gruppen?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere screenshots ^^

(De som er ved PC/laptop, trykker på prtsc/printscreen.
De aller fleste har Paint gjemt inne på laptopen, lim inn der rediger og ta vekk navn. Klikk på "utvalg" -Står rett ved klipp ut/kopierer. Da klipper du ut en del av bildet, det du vil ha er bare chatten :)  høyreklikk deretter på utvalget og kopier, lag ny paint og lim inn :)
Tada, så er det bare å lage en ny profil på imgur ^_^


Ja forresten..

Jeg ble kastet ut av 2 forskjellige  grupper idag hvor ene MFB admin er admin i... Fikk melding "Vi liker ikke falske profiler*navn*!!!!!!!!"
Altså..Hallo i luka.. For det første har ikke min ekte profil vært inne på MFB siden ifjor..
For det andre, så.. *kremt* Er det noe som heter personvern! (og nettvett)
Noe som de helt klart ikke vet hva er :snurt: 

Og dere admins som ofte er inne og kikker, så kan dere ta dette med inn på bakrommet; Eneste grunnen at jeg ble kasta ut av MFB, så var det fordi jeg joinet Mat fra grunnen...Så det såh! (Ikke fordi dere påstår at min profil er fake)
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Your wish is my command,

 

Men innlegget er slettet. Tro det eller ei, men han er fortsatt medlem

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MalloryK skrev:

Your wish is my command,

 

Men innlegget er slettet. Tro det eller ei, men han er fortsatt medlem

Var det noe som skjedde? Siden han skrev det?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chibi skrev:

Flere screenshots ^^

(De som er ved PC/laptop, trykker på prtsc/printscreen.
De aller fleste har Paint gjemt inne på laptopen, lim inn der rediger og ta vekk navn. Klikk på "utvalg" -Står rett ved klipp ut/kopierer. Da klipper du ut en del av bildet, det du vil ha er bare chatten :)  høyreklikk deretter på utvalget og kopier, lag ny paint og lim inn :)
Tada, så er det bare å lage en ny profil på imgur ^_^


Ja forresten..

Jeg ble kastet ut av 2 forskjellige  grupper idag hvor ene MFB admin er admin i... Fikk melding "Vi liker ikke falske profiler*navn*!!!!!!!!"
Altså..Hallo i luka.. For det første har ikke min ekte profil vært inne på MFB siden ifjor..
For det andre, så.. *kremt* Er det noe som heter personvern! (og nettvett)
Noe som de helt klart ikke vet hva er :snurt: 

Og dere admins som ofte er inne og kikker, så kan dere ta dette med inn på bakrommet; Eneste grunnen at jeg ble kasta ut av MFB, så var det fordi jeg joinet Mat fra grunnen...Så det såh! (Ikke fordi dere påstår at min profil er fake)
 

Jeg tør ikke prøve engang. Gjorde det en gang på en side,og det kom med ting som ikke skulle vært med. Mitt navn bla

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chibi skrev:

Flere screenshots ^^

(De som er ved PC/laptop, trykker på prtsc/printscreen.
De aller fleste har Paint gjemt inne på laptopen, lim inn der rediger og ta vekk navn. Klikk på "utvalg" -Står rett ved klipp ut/kopierer. Da klipper du ut en del av bildet, det du vil ha er bare chatten :)  høyreklikk deretter på utvalget og kopier, lag ny paint og lim inn :)
Tada, så er det bare å lage en ny profil på imgur ^_^


Ja forresten..

Jeg ble kastet ut av 2 forskjellige  grupper idag hvor ene MFB admin er admin i... Fikk melding "Vi liker ikke falske profiler*navn*!!!!!!!!"
Altså..Hallo i luka.. For det første har ikke min ekte profil vært inne på MFB siden ifjor..
For det andre, så.. *kremt* Er det noe som heter personvern! (og nettvett)
Noe som de helt klart ikke vet hva er :snurt: 

Og dere admins som ofte er inne og kikker, så kan dere ta dette med inn på bakrommet; Eneste grunnen at jeg ble kasta ut av MFB, så var det fordi jeg joinet Mat fra grunnen...Så det såh! (Ikke fordi dere påstår at min profil er fake)
 

Spør du ikke hvorfor de antar den er falsk?

Jeg er kastet ut derifra. Jeg stilte et spørsmål. Som sikkert ble oppfattet som kritikk. Borte ble jeg. Jeg gikk inn å sendte pm til admin og spurte om grunnen til utkastelsen. De svarte aldri. Jeg sendte så til annen admin,ikke svar. Sendte til T, ikke svar. Det er vel det verste ved oppførselen deres. De lager regler i hytt og pine. Noen uforståelige. Det fins vist ikke regler for de selv

Begynner å lure på om de har vært k jobb,og lært hvordan du skal oppføre deg.Eller er det eneste gangen de har fått mulighet til å "bestemme"? Sånne folk kan bli ganske uspiselig. 

Men,jeg er medlem. Ikke under min profil. Jeg har en falsk.vet om iallefall tre andre som også har det.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør du ikke hvorfor de antar den er falsk?

Jeg er kastet ut derifra. Jeg stilte et spørsmål. Som sikkert ble oppfattet som kritikk. Borte ble jeg. Jeg gikk inn å sendte pm til admin og spurte om grunnen til utkastelsen. De svarte aldri. Jeg sendte så til annen admin,ikke svar. Sendte til T, ikke svar. Det er vel det verste ved oppførselen deres. De lager regler i hytt og pine. Noen uforståelige. Det fins vist ikke regler for de selv

Begynner å lure på om de har vært k jobb,og lært hvordan du skal oppføre deg.Eller er det eneste gangen de har fått mulighet til å "bestemme"? Sånne folk kan bli ganske uspiselig. 

Men,jeg er medlem. Ikke under min profil. Jeg har en falsk.vet om iallefall tre andre som også har det.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Jo, og det var rett og slett fordi 

1. Du har ingen venner.(de er skjult) 

2. Arbeidsplass/bosted osv er skjult.

3. Vi finner deg ikke på google. (bruker det andre etternavnet mitt, med god grunn, men i folkeregisteret er jeg registrert med begge 😄)

4. Ingen kommentarer på innlegg. (veggen min er ikke synlig. For andre enn venner) 

5. Bare 1 profilbilde (bildet er av meg, men sletter unna bilder, samtidig er andre bilder skjult, bare venner kan se de..

 

Altså ; personvern på facebook,  også mener hun at jeg har en falsk profil?

Jeg fortalte hun "jeg kan legge deg til som venn, så ser du selv"  fikk ikke noe svar. Ett par timer etterpå var jeg blokkert 😂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chibi skrev:

Jo, og det var rett og slett fordi 

1. Du har ingen venner.(de er skjult) 

2. Arbeidsplass/bosted osv er skjult.

3. Vi finner deg ikke på google. (bruker det andre etternavnet mitt, med god grunn, men i folkeregisteret er jeg registrert med begge 😄)

4. Ingen kommentarer på innlegg. (veggen min er ikke synlig. For andre enn venner) 

5. Bare 1 profilbilde (bildet er av meg, men sletter unna bilder, samtidig er andre bilder skjult, bare venner kan se de..

 

Altså ; personvern på facebook,  også mener hun at jeg har en falsk profil?

Jeg fortalte hun "jeg kan legge deg til som venn, så ser du selv"  fikk ikke noe svar. Ett par timer etterpå var jeg blokkert 😂

Fy faen så RÅTTEN oppførsel!!!!! Hva FEILER det de egentlig?? De er jo hel skada!!! Blir forbanna jeg:fnise: Beklager altså, men de er jo helt korket og manipulert hele gjengen. Snakk om nazi da, går an å være LITT menneskelig og si "beklager, trodde du hadde falsk profil. Ikke meningen og ikke tro deg men er mange falske profiler. Legg meg til så kan jeg se, så får du bli medlem igjen". 

Og at de ikke svarer på pm? Hva er vitsen med regler over hvem msn skal skrive til, når de ikke engang gidder å svare? Admins; SKAM DERE :fy_fy:

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tittet innom instagram kontoen til MFB...

Den påskekonken de hadde nå...Selve konkuransen står det INGENTING om at dette foregår på facebook, at de som er med, må være på facebook...
Dårlig av de altså.

http://imgur.com/a/NCdJe

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Chibi skrev:

Jeg tittet innom instagram kontoen til MFB...

Den påskekonken de hadde nå...Selve konkuransen står det INGENTING om at dette foregår på facebook, at de som er med, må være på facebook...
Dårlig av de altså.

http://imgur.com/a/NCdJe

 

Men de svarer jo ikke? De bare lyver!! Hva skjedde med middags invitasjonen T skulle ha da?? En heldig vinner, eller "heldig" vinner, vant middag hjemme hos T. 

Hørte vi noe om det? Nei.

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men de svarer jo ikke? De bare lyver!! Hva skjedde med middags invitasjonen T skulle ha da?? En heldig vinner, eller "heldig" vinner, vant middag hjemme hos T. 

Hørte vi noe om det? Nei.

Anonymkode: e42bc...d56

Vinneren ble annonsert. Normalt ville andre lagt ut bilder fra middagen og vinneren på besøk.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rapporterte insta kontoen som spam. Vil si det er spam når de holder fake konkurranser. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Chibi skrev:

Jeg tittet innom instagram kontoen til MFB...

Den påskekonken de hadde nå...Selve konkuransen står det INGENTING om at dette foregår på facebook, at de som er med, må være på facebook...
Dårlig av de altså.

http://imgur.com/a/NCdJe

 

Jeg nesten mistenker denne instagram kontoen for å være falsk. Bilder tatt fra nett osv. Googlet også. 

Så trekker de ny vinner pga vedkommende ikke har facebook? Det er da på insta. Hvor nedrig kan det bli?

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vinneren ble annonsert. Normalt ville andre lagt ut bilder fra middagen og vinneren på besøk.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Husker du navnet? Vil søke om den personen finnes.

Anonymkode: e42bc...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21. april 2017 den 7.07, Tanuki skrev:

Sant, på en annen side er det bare å ta en titt i gruppa. Husker at i forrige uke eller noe presterte dronninga å skrive at hun ikke skjønte hvorfor lam er vanlig til påske, og nedover i tråden var det en som var kritisk til noe hun reklamerte for eller noe. Da fikk vedkommene et sarkastisk/surt svar og beskjed om at Dronninga "er god til å huske navn". Det var et par som reagerte og spurte om det var ment som en trussel, raskt kom lakeiene på banen med at nei her er det ingen trussler, og fy dere som våger å påstå noe annet.

Det var jeg som spurte om det var en trussel. Med falsk profil! ;) profilbilde var av en tegneseriefigur, hadde ingen venner osv. Ikke særlig konsekvente altså. Og jeg ble selvsagt slettet med én gang jeg lurte på om det var en trussel. 

Anonymkode: 9ab07...81f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder er ryddet for det samme som tidligere - ryktespedning/spekulasjoner til skade for omtalte, samt avsporinger.

Utdypende forklaring: all den tid vi ikke har mulighet til å verifisere informasjonen dere kommer med, vil vi ikke tillate at det legges ut "rykter" om hva som "skjer på bakrommet" til gruppen, uansett om det er selvopplevd eller tredjehåndsinformasjon ("en venninne har sagt..."). Videre spørsmål om dette kan tas på Ris og ros, eller PM til meg, ikke i denne tråden.

Phaedra,adm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...