Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MFB må være det ULTIMATE bevis på at nordmenn er elendige til å lage mat. At ett eneste normalt menneske kan gå inn på den siden/bloggen og finne noe som helst de har lyst til å lage er for meg HELT uforståelig. 

De som elsker MFB må være svært stakkarslige mennesker. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du kommenterer at en av dronningens oppskrifter ikke faller helt i smak - f.eks at den så populære og supersaftige sjokoladekaka til dronningen er i tørreste laget, det er ikke populært.
Når en hadde foreslått den kaka til en som skulle bake, og en annen kommenterte at den var i tørreste laget. Da rakket man visst ned på forslaget til den som kom med forslaget.
 

Jeg ler meg omtrent i hjel - de forsvarer alle dronningens oppskrifter uansett  :D

Endret av tonebelinda
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bra at noen sier fra at kaken var i tørreste laget? Da vet man at en endrer litt på den,for å slippe at den blir tørr. At noen oppfatter det som negativ kritikk, er jo rart.

Eks kan den være stekt for hardt. Kom med råd, istedenfor å ha piggene ute med en gang.

Folk som kan det med baking,kjenner fort om en kake er tørr av ulike grunner.

Sitter admin der som kan veldig lite,så skal de gi råd og hjelpe folk.  Ta en tur på fb sidene til andre som kan mat,kaker.. og ikke minst det å være behjelpelig. 

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd mange av kakeoppskriftene av T. Helt vanvittig tørt. Kommer aldri til å lage noe av "hennes" oppskrifter. Er de småtingene hun ikke helt kan. Bare se på de hevefri tingene. Gjær, men ingen heving? Altså kokko, kokko?! Prøvde det der, tebeiks. Ja de var helt grei nystekt. Men senere/dagen etter? Ubeskrivelig dårlig, alt gikk i bosset. Lagde igjen det jeg eltet deigen lenge og hevet lenge. De ble så mye bedre, luftig og god.

hun må absolutt bli bedre innen matlaging og baking for å bli en verdig matblogger.

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har spurt, og mange andre..hvorfor hun bruker eddik i sukkerbrød. Hun vet ikke.

Jeg prøvde for moro skyld. For mye smak av bakepulver.  Fortsatte med oppskrift jeg har. 

Å bruke mye bakepulver så får du en kjemisk smak på bakst.

Var ei som la ut oppskrift på sukkerbrød der inne,uten bakepulver også. God.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi!  Er T sine oppskrifter på side2?  

Anonymkode: 00d37...581

Finner det ikke, noen som har link?

Anonymkode: f50b7...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tonebelinda skrev:

Administratorene i MFB er på plass der også ja   :)

Ha ha, jobber så man skulle tro de fikk betalt 😂

Anonymkode: f50b7...aef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finner jeg det ikke igjen, men var det ikke noe for en liten stund siden om at medlemmer ikke fikk kontakte hverandre på PM? Kan noen bekrefte/avkrefte dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Chibi skrev:

http://www.side2.no/

"Studentvennlige pizzasnurrer"
Ligger ganske langt ned på forsiden nå :) 

Takk. De viruskommentarene var borte da. Ha ha.

Anonymkode: f50b7...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt, og mange andre..hvorfor hun bruker eddik i sukkerbrød. Hun vet ikke.

Jeg prøvde for moro skyld. For mye smak av bakepulver.  Fortsatte med oppskrift jeg har. 

Å bruke mye bakepulver så får du en kjemisk smak på bakst.

Var ei som la ut oppskrift på sukkerbrød der inne,uten bakepulver også. God.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Jeg tror det bare er for at det skal se mer ulikt ut enn andre oppskrifter.. Så folk skal få mer inntrykk av at hennes oppskrifter mer mer annerledes enn vanlige, derfor hun har kanel i mousakka og lasagne også tror jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha, jobber så man skulle tro de fikk betalt 😂

Anonymkode: f50b7...aef

De har vel blitt satt opp på ekstravakter nå, for å se om noen skriver noe kritisk eller noe, og så sjekke om de evt er medlemmer i mfb😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Festlig"at det er flest admins som kommenterer og tagger folk på Side2 greia, innlegget kommer ikke høyere opp for det; er jo slik det fungerer på MFB😉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Juliannaos skrev:

"Festlig"at det er flest admins som kommenterer og tagger folk på Side2 greia, innlegget kommer ikke høyere opp for det; er jo slik det fungerer på MFB😉

Er bare to kommentarer på blogginlegget (og to svar da)?? Er det jeg som ser på feil sted? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Fruktninja skrev:

Er bare to kommentarer på blogginlegget (og to svar da)?? Er det jeg som ser på feil sted? :klo:

Da må du inn på facebook og søke på side2, innlegget der må du bare scrolle deg nedover for å finne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Chibi skrev:

Da må du inn på facebook og søke på side2, innlegget der må du bare scrolle deg nedover for å finne :) 

A) fy meg og klaske panne for at jeg ikke tenkte/koblet!!! 

B) flaut med taggingen!!!! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillesmula skrev:

Jeg tror det bare er for at det skal se mer ulikt ut enn andre oppskrifter.. Så folk skal få mer inntrykk av at hennes oppskrifter mer mer annerledes enn vanlige, derfor hun har kanel i mousakka og lasagne også tror jeg. 

jeg lærte midt på 90-tallet å ha litt kanel i Mossaka og lasagne. Tror jeg leste det i en kokebok. Har til og med blogget om det for seks syv år siden. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...