Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan skjønne "humoren" hvis man bestiller en proff kake. Men alt er ikke hahahahah .. Åh ieg dør av latter jeg skjærte ut en penis av ei tørr sjokoladekake, og tror du ikke jeg tok litt hvit melis også så det så ut som sæd. Åh herregud så morosamt :heks:

Anonymkode: 9c0b8...7a3

Hvis kaka er gjort ordentlig av en som kan å dekorere kake (og bake den, så klart), så kan jeg også forstå at det er litt kult eller morsomt i en riktig setting, men kaka hun la ut bilde av var hverken fin å se på eller appetittlig. Men kanskje det er jeg som er sær, jeg ser bare ikke humoren i kaker som er forma som kjønnsorganer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, ElectricScum skrev:

For de av oss som har fått bivåne dette spetakkelet en stund hersker det ingen tvil om dette er den eneste årsaken til at de har denne praksisen. Dessverre, for dem, så er de så lite samkjørte og oppgående intellektuelt sett at de vaser rundt i evige forvirring over sine egne regler som verken gir mening for dem selv eller noen andre. Til stor irritasjon for alle. Jeg hadde hatt større respekt for dem om de rett og slett var ærlige på det og sa det som det var, enn å komme med en million åndssvake årsaker som kun folk med samme mentale kapasitet som dem vil bite på. 

Godt sagt.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om de som har stilt samme spørsmål til 5 admin. Fått 3 ulike svar. De to andre var "lik" bare liten nyanse forskjell.

Og som driver av blogg osv...og antagelig laget de meste av regler de selv ikke forstår,bør HUN begynne å svare selv på pm. Overlater dritten til andre

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juliannaos skrev:

En admin som reklamerer for T sin sjokoladekake. Er en venninne som lagde den til henne, formet som en gigantisk penis. Lagt ut bilde i kommentarfeltet.

Hva med å ha litt klasse? 

Si at du tuller. Sånn gjør ikke voksne folk på en matside.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å lage noe fra den bloggen idag (en form for rundstykker). Har smakt bedre.. 

Anonymkode: ee588...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan skjønne "humoren" hvis man bestiller en proff kake. Men alt er ikke hahahahah .. Åh ieg dør av latter jeg skjærte ut en penis av ei tørr sjokoladekake, og tror du ikke jeg tok litt hvit melis også så det så ut som sæd. Åh herregud så morosamt :heks:

Anonymkode: 9c0b8...7a3

Hmmm, kanskje jeg skal sende henne en melding og spørre om hun er interessert i å få kjøpe noen kjempegøye sugerør med små peniser på? Jeg har merkelig nok aldri funnet noen passende anledning til å bruke dem :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Hmmm, kanskje jeg skal sende henne en melding og spørre om hun er interessert i å få kjøpe noen kjempegøye sugerør med små peniser på? Jeg har merkelig nok aldri funnet noen passende anledning til å bruke dem :P

Hvis ikke det blir for mye for admindamene da:laugh: De klarer jo nesten ikke se på en penisforlenger sjokoladekake uten å flire i hjel seg:fnise:

Anonymkode: 9c0b8...7a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si at du tuller. Sånn gjør ikke voksne folk på en matside.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Dessverre så er det sant. Som nevnt av en annen så la hun ikke bilde ut med en gang siden det var litt dristig etc . Alle på admin hadde sett bilde, og så ble det lagt ut. Mye emoijis og knis.

Altså, vær harry til tusen for min del, men blir så feil på så mange plan. Dette er ikke 'Hønehjørnet', og vil man ha en proff matside så ikke ha en tråd hvor alle admin ler og synes en peniskake er kult.

Endret av Juliannaos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

IMG_1507.thumb.JPG.8183c857f7a4da34071c4c37d69d9d65.JPGT er sikkert fornøyd med den reklamen.

Anonymkode: e42bc...d56

Oi!  Er T sine oppskrifter på side2?  

Anonymkode: 00d37...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oi!  Er T sine oppskrifter på side2?  

Anonymkode: 00d37...581

Jepp, hun har kjøpt seg plass på "bloggshout" Dermed havner innlegget på førstesiden til side2, + facebook....

Altså er det ikke slik at hennes oppskrifter "plutselig" dukket opp der, men at hun har betalt for å promotere bloggen x)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hun får vel fortsatt ikke betalt for bloggen. Det er like sansynlig som at jorda er flat.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med undersåttene hennes fra facebookgruppa? De er nok så mye inne på bloggen hennes at hun tjener mer av reklamer enn Mora til Michelle og Fotballfrue. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som takker for medlemskapet og sier han ser fram til "gastronomiske og kulinariske" retter :P 

Under innlegget hans ligger det en oppskrift som kun består av lettrømme, melk, erter og grillpølser.

Velkommen til mfb!

Anonymkode: e44a7...64e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Chibi skrev:

Jepp, hun har kjøpt seg plass på "bloggshout" Dermed havner innlegget på førstesiden til side2, + facebook....

Altså er det ikke slik at hennes oppskrifter "plutselig" dukket opp der, men at hun har betalt for å promotere bloggen x)

Hvordan vet du det? Hva koster det da?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundt 50 lappen, mulig du må betale ekstra for den bekreftelses SMSen også. Leste litt ppå blogg.no,  men det var ikke lette å finne ut av. Du  får finlese selv og se om du finner ut av det. 

Anonymkode: 12d42...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Flyvefisken skrev:

Under reklamen på Side2 sin facebook side:

 

Administratorene i MFB er på plass der også ja   :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...