Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, NoraMakrona skrev:

Meg du tenker på? Ja, det har jeg! Men jeg har ikke vært så flink til å legge ut noe de siste månedene, ettersom jeg jobber mye for tiden :) 

Ja det var det, man kan ikke alltid ha tid til blogg. Å ha et liv med jobb og familie, vil alltid være viktigere enn en blogg :klem: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Severus skrev:

Ja det var det, man kan ikke alltid ha tid til blogg. Å ha et liv med jobb og familie, vil alltid være viktigere enn en blogg :klem: 

Det er sant! :) Bloggingen er egentlig ikke så viktig. Jeg gjør det jo for min egen del, for å ha et eget oppslagsverk.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NoraMakrona skrev:

Meg du tenker på? Ja, det har jeg! Men jeg har ikke vært så flink til å legge ut noe de siste månedene, ettersom jeg jobber mye for tiden :) 

Viste ikke at du hadde mat blogg.  Tittet innom nå. Riktige flotte bilder du har.

Viste ikke at du hadde sluttet som admin heller. Jeg er en av de utkastene. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/18/2017 den 5.29, AnonymBruker skrev:

Viste ikke at du hadde matblogg.  Tittet innom nå. Riktige flotte bilder du har.

Viste ikke at du hadde sluttet som admin heller. Jeg er en av de utkastene. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Joda, det har jeg. Den var dog helt lukket lenge, men åpnet den for et års tid siden ettersom flere påpekte at jeg burde hatt en matblogg - noe jeg allerede hadde. Hyggelig at du liker den! 

Sluttet for snart et år siden :) 

Endret av Phaedra
Ryddet sitat, og svar, er fjernet. Phaedra,adm
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet de bør kutte ut på fb siden, er tråder om mat råd.  Tenker da på om mat det spørres om, som har lagt på benken,  ser sånn ut,kylling som har ligget x antall lenge.

Det er ofte skremmende lesning.i verste fall kan en risikere at folk blir syke.

Det kan komme flere ulike svar på et spørsmål. Det er tydelig at kunnskapen er mangelfull hos mange.

Det finnes sider hvor folk kan få sikre svar på dette

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, NoraMakrona skrev:

Joda, det har jeg. Den var dog helt lukket lenge, men åpnet den for et års tid siden ettersom flere påpekte at jeg burde hatt en matblogg - noe jeg allerede hadde. Hyggelig at du liker den! 

Sluttet for snart et år siden :) 

Godt jeg blir husket som ryddig! Var tross alt det jeg gikk for :fnise: Jeg prøvde å rydde opp litt ja, og tok med meg konstruktiv kritikk inn i administrasjonen til diskusjon. Dessverre er det jo åpenbart ikke alt som ble hørt eller gjort noe med, ettersom det fortsatt er liv i denne tråden. 

Hva er bloggen din? Begynne å bruke den til mat inspo😄

Anonymkode: e42bc...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er bloggen din? Begynne å bruke den til mat inspo😄

Anonymkode: e42bc...d56

www.noramakrona.wordpress.com :) Håper du finner noe spennende! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, NoraMakrona skrev:

www.noramakrona.wordpress.com :) Håper du finner noe spennende! 

Den guacamolen din var fantastisk! Fin blogg og fine bilder! Kommer absolutt til å prøve mere fra deg :) 

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den guacamolen din var fantastisk! Fin blogg og fine bilder! Kommer absolutt til å prøve mere fra deg :) 

Anonymkode: d877a...8fb

Tusen takk! Så hyggelig sagt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff syns det begynner å bli litt kvelende inne på mat fra grunnen også jeg. Er jo ei med egen matblogg som har tatt helt av og pusher sin egen blogg hele tiden. Ser jo nesten ut som det er MFB jeg er inne på :P 

Anonymkode: f1250...498

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff syns det begynner å bli litt kvelende inne på mat fra grunnen også jeg. Er jo ei med egen matblogg som har tatt helt av og pusher sin egen blogg hele tiden. Ser jo nesten ut som det er MFB jeg er inne på :P 

Anonymkode: f1250...498

Enig, ikke for det, oppskriftene er jo nokså ålreite de, men mye gøyere når folk lager noe, legger ut bilde og man får litt mer følelsen av at det faktisk har skjedd er og da, og ikke er et forsøk på å få klikk på en blogg... Mulig det er i beste mening, foretrekker selv bilde og gjerne oppskrift på direkten... :)

Anonymkode: 04fee...763

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff syns det begynner å bli litt kvelende inne på mat fra grunnen også jeg. Er jo ei med egen matblogg som har tatt helt av og pusher sin egen blogg hele tiden. Ser jo nesten ut som det er MFB jeg er inne på :P 

Anonymkode: f1250...498

En annen matgruppe jeg er medlem av har en regel at man kun kan poste link til egen blogg en gang om dagen. Kanskje en god ide for mfg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 11.02, AnonymBruker skrev:

Wow: Dagens hyllest!

(Jeg legger den ut her som ren tekst, siden ikke kan/får til sånn imugur greie...)

BNT: Ettersom våren er i anmarsj og livet er lett å leve, ønsker jeg å framsnakke Tanja Foss i dag!
Jeg synes det er fantastisk at du er så flink til å dele oppskrifter og gi gode råde her inne. Jeg skjønner at du har en blogg å markedsføre, men den er så gjennomført solid at det oppfatter jeg bare som en fordel for oss medlemmer.
Jeg har vært husmor i snart 40 år og har alltid vært glad i å lage hjemmelaget og god mat, og har vært stolt av det meste jeg har servert familien.
M...en nå når du kommer og deler så raust av dine godt gjennomprøvde oppskrifter som både er smakfulle, lekre og næringsrike, synes jeg at jeg har fått et "nytt liv" på kjøkkenet.
Absolutt alle oppskriftene dine har falt i smak, du bruker enkle og gode råvarer, og vi har fått mange nye favoritter!
Jeg vil takke deg for jobben du gjør for oss "gratispassasjerer" og håper du vil fortsette å inspirere både med bloggen din, måten du deler gode råd på, og den alltid hyggelige tonen du har i gruppen her.
Stor klapp på skuldra, Tanja 1f49e.png

Anonymkode: 100ad...85f

Tanja da.....når du skriver din egen hyllest, så prøv å ha litt magamål, a`:fnise:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Severus skrev:

Næringsrik? Spørs hva man anser som næringsrik mat. 

næringsrik betyr energitett så er det innertier...  :fnise:

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

næringsrik betyr energitett så er det innertier...  :fnise:

Anonymkode: 12d42...963

Glemte et hvis først i steningen. altså : Hvis næringsrik betyr energitett så er det innertier...  :fnise:

Anonymkode: 12d42...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fulgt den facebookgruppen en stund, og blir helt kvalm av hvordan de forguder 'grunnleggeren' av gruppa. 
Det er veldig tydelig at det er om å gjøre og få flest mulig klikk på denne bloggen - de slenger jo ut link til bloggen hele tida. 

I tillegg synes jeg ikke maten som blir prensentert er særlig sunn å servere til hverdags.
Har prøvd meg på noen horn med ost og skinke, og ikke rart de er gode, med det lasset med smør i deigen...

Og forguder du ikke 'grunnleggeren', og gir uttrykk for det, da er de ute etter deg!

Ingen trivelig gruppe å være i - men er der, for at enkelte medlemmer poster bilder og oppskrifter av gode og sunne retter. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Severus skrev:

En annen matgruppe jeg er medlem av har en regel at man kun kan poste link til egen blogg en gang om dagen. Kanskje en god ide for mfg.

Tror hen holder seg til en post om dagen uansett, men har sett at hen linker til bloggen i kommentarfeltet osv. 

Syns bare det blir litt sånn eeeh, spesielt når gruppa ikke er så innmari aktiv så blir hen liksom så dominerende

 

Bortsett fra det så syns jeg MFG er ei super gruppe 

Anonymkode: f1250...498

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen skrev om hvor mye hun likte han vi har snakket om tidligere, og DET er velfortjent skryt det. Mange mange som også har kommentert der. Han er så flink til å lage mat og har gode forklaringer på oppskriftene

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...