Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Memena skrev:

Hvis vi mener samme danske så liker jeg også å følge med postene hennes. Rundt jul hadde hun oppskrift på en litt spesiell måte å tilbrede poteter på, så kjempegodt ut og fikk masse likes og kommentarer. T lagde da en rett et par dager etter med disse potetene og skrev på selve gruppa at hun ble inspirert og takk til vedkommmende som hadde lagt den ut. Tviler sterkt på at vedkommende er kreditert på selve bloggen, og om noen lager disse potetene er jeg sikker på T eller admin kommer med "regner med dette er oppskrift fra bloggen, legger ved link". 

Det fikk ikke jeg med meg, men jeg tviler ikke. Hun legger iallfall ut mange spennende oppskrifter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var inne der i dag. Da ser jeg en som takker for seg i gruppa. Pga han syns admin går mot seg selv.

Da er det en admin:hvorfor det? Vi er flere her,som vil hjelpe deg.

Så T: begrunnelse?

Han skrev begrunnelsen. Da er det ikke så viktig for de at ting skal på pm. Kan tenke meg at det er pga siste diskusjoner der inne.

Han opplyser om at han melder seg ut,og årsaken. De selv har kastet ut folk,uten begrunnelse. 

Jeg ble kastet ut som ny. Hadde ikke fått med meg alle regler.så jeg spurte på pm til admin. Fikk ikke svar der,så sendte pm til T. ..ikke fått svar.

Nå får de begynne å gå i seg selv

De har regler,de ikke forstår selv.

Så en j....irriterende ting. Eks om du skulle skrive: i dag skal jeg bake rugbrød,og koke høne. Da vil det komme fra admin: oppskrift,du blir slettet etter 30 min. Helt greit. Nå er det stadig fra admina: denne tror jeg skal bake i morgen,dette ser godt ut,det har jeg lyst å prøve. Selvfølgelig med link til blogg. 

Har ikke sett noe resultat fra de ennå,fra deres planer om å lage. De må jo tro folk er dum.  Vi skjønner jo hvorfor de gjør dette. Og dette drukner alle innlegg fra andre. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt medlem! 

Tenkte jeg skulle bla med nedover gruppa for å se hva som har skjedd i det siste, og det eneste som er å skue er linker til bloggen og et bilde m/ oppskrift på ostesmørbrød. Ikke veldig inspirerende med andre ord. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noe fra igår. Var ei som spurte om noen hadde oppskrift på budapestkake. En annen svarer:om du googler, får du flere oppskrifter.

Da kommer det raskt svar fra admin (?) Når noen spør etter hjelp, så skal det ikke vises til Google, medlemmer skal hjelpe. Svar :vi google, der det trengs. 

Svar: denne gruppa heter MAT FRA BUNNEN, og vi skal hjelpe...ikke google. 

Hva slags folk er der inne?finner du ikke mat fra bunnen,på eks google? Vil tro mange innehar oppskrifter som de deler,etter å ha google. 

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på'n igjen med tebriks. Som nå presenteres som bra turmat... 

Og så er det ei som lurer på om man er nødt til å steke opp alle kotelettene dersom man åpner en pakke... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T har nå lagt ut diverse som kan passe til påske. Til påske har vi ditt og datt.

Så kommer det,hun har aldri skjønt det norske folk og at de har lam i påsken.

Norske folk?er hun ikke norsk?

Når du er så uvitende,så kan du tenke det,men ikke skrive det. Da kunne hun google, før hun legger ut sin kunnskapsløshet. Det med lammet,er noe vi hørte om og lærte på skolen.

Jeg blir helt matt

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enhver mat blogger, med respekt for sine lesere vil presentere påskemat . Eks lam. Lam er tradisjon. Vil tro mange googler eks lammelår i disse dager. 

Hun bruker ikke lam i påsken, og hun skjønner ikke hvorfor det norske folk gjør det.

Det er helt greit,men tror hun glemmer at hun driver en mat blogg i sin uvitenhet ang lam.

Er så lei folk med master i Google og YouTube. .hjemmemaster i kunnskap...

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

T har nå lagt ut diverse som kan passe til påske. Til påske har vi ditt og datt.

Så kommer det,hun har aldri skjønt det norske folk og at de har lam i påsken.

Norske folk?er hun ikke norsk?

Når du er så uvitende,så kan du tenke det,men ikke skrive det. Da kunne hun google, før hun legger ut sin kunnskapsløshet. Det med lammet,er noe vi hørte om og lærte på skolen.

Jeg blir helt matt

Anonymkode: d8fcb...cf7

Helt ærlig tror jeg kanskje hun ikke får til det skikkelig. Hun har jo ikke en eneste oppskrift med det. Sier hun lager det til høsten men hvor mange høster har hun ikke hatt bloggen og ikke lagt ut en eneste lammeoppskrift.. Anbefaler den biffgryta og kalkun liksom. Jeg eter ikke lam i påsken jeg heller men jeg er heller ikke redd for å si hvis det er noe jeg ikke får til å lage. 

Anonymkode: 9c0b8...7a3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Hun lager jo helst mat for nybegynnere, så det spørs om lam blir for komplisert. Maten hennes er veldig enkel, smakløs og pregløs, veldig skolekjøkken ala 1992.

Hun burde løsrive seg litt, bli litt tryggere på seg selv og sette sammen litt nye smaker som hun ikke drukner i ekkel saus. Hun burde skaffe seg kunnskap og sette den ut i live. Det ville hun vunnet på. Nå er det bare en skokk Toro-fans som heier henne fram mens de som kan lage mat humrer i skjegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Tja, lasagne med ostesaus er vel ikke akkurat gourmet-mat spør du meg. Og lapskaus med pølsebiter, nei, da lager jeg den heller på kjøtt. Jeg synes faktisk ikke husmanskosten hennes er så spesielt fantastisk heller, heller middelmådig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sugemerke skrev:

Tja, lasagne med ostesaus er vel ikke akkurat gourmet-mat spør du meg. Og lapskaus med pølsebiter, nei, da lager jeg den heller på kjøtt. Jeg synes faktisk ikke husmanskosten hennes er så spesielt fantastisk heller, heller middelmådig. 

Jeg kalte det husmannskost, noe det er. 

Anonymkode: 9c0b8...7a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kalte det husmannskost, noe det er. 

Anonymkode: 9c0b8...7a3

Det er da ingen som har bestridet at det er husmannskost, bare kvaliteten på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gruppen og bloggen for nybegynnere?

Da bør fb merkes at det er for nybegynnere. Så slipper alle andre som er noen level opp,kaste bort tid. For mange har oppskrifter som langt fra,passer nybegynnere.  Først lære det grunnleggende,så avanserer du.

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

T har nå lagt ut diverse som kan passe til påske. Til påske har vi ditt og datt.

Så kommer det,hun har aldri skjønt det norske folk og at de har lam i påsken.

Norske folk?er hun ikke norsk?

Når du er så uvitende,så kan du tenke det,men ikke skrive det. Da kunne hun google, før hun legger ut sin kunnskapsløshet. Det med lammet,er noe vi hørte om og lærte på skolen.

Jeg blir helt matt

Anonymkode: d8fcb...cf7

Er en som kommenterer at det er pga religion og hun takket(!) for oppklaring!!!

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir vel den stakkaren kastet ut mistenkt for å være medlem av den forferdelige KG(kanskje hun er det også?) siden hun kommenterte noe som har blitt omtalt i tråden her.. stakkars. 

Anonymkode: 9c0b8...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv jeg klarer å lage lammelår, å er man usikker så er temperatur den beste måten å få det vellykket. Nå får man til og med termometer som piper når låret når angitt kjernetemperatur. Heldigvis er jeg ikke medlem lenger.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Steike, hun dansken der inne er kjempeflink. Hun, og han som er litt "spesiell" er mine favoritter. De lager så masse god mat, og de er så entusiastiske begge to. Og de har veldig gode fremgangsmåter og beskrivelser

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MalloryK skrev:

Steike, hun dansken der inne er kjempeflink. Hun, og han som er litt "spesiell" er mine favoritter. De lager så masse god mat, og de er så entusiastiske begge to. Og de har veldig gode fremgangsmåter og beskrivelser

Jeg digger at han nesten alltid tar bilde av seg selv at han spiser eller serverer maten :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lillesmula skrev:

Jeg digger at han nesten alltid tar bilde av seg selv at han spiser eller serverer maten :P

Ja det er bare herlig!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å si at noens mat ikke ser god ut. Eller at maten de lager ikke smaker godt. At hun er urettferdig, og ikke har moral hva det kommer til å kun kreditere sine egne oppskrifter med link.Hadde noen gått til personangrep hadde ikke kommentarene fått stå. 

Anonymkode: 9c0b8...7a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...