Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De må vel la et innlegg stå dersom jeg legger ut bilde på mat jeg har laget fra gladkokkens oppskrift, lagt ut oppskrift og en oppfordring (men ikke klikkbar link) til å sjekke ut bloggens hans? Da får han jo crediten han fortjener også

Anonymkode: 1d786...c1a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. For å være ærlig så tror jeg det kommer helt ann på hvordan du ordlegger deg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må vel la et innlegg stå dersom jeg legger ut bilde på mat jeg har laget fra gladkokkens oppskrift, lagt ut oppskrift og en oppfordring (men ikke klikkbar link) til å sjekke ut bloggens hans? Da får han jo crediten han fortjener også

Anonymkode: 1d786...c1a

Ifølge reglene på mfb - hvis du legger ut oppskriften slik har du også lov til å poste link. Var iallefall det som ble oppgitt tidligere - link var ok om oppskrift var skrevet i innlegget, slik at folk ikke måtte forlate FB for å få sett oppskrifta 

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må vel la et innlegg stå dersom jeg legger ut bilde på mat jeg har laget fra gladkokkens oppskrift, lagt ut oppskrift og en oppfordring (men ikke klikkbar link) til å sjekke ut bloggens hans? Da får han jo crediten han fortjener også

Anonymkode: 1d786...c1a

Det er faktisk lov med klikkbar link så lenge du skriver full oppskrift i selve innlegget, så bare link i vei!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg en haug av nerder stå klare for å nedvirusere gjestene til MFB med virus linker og en klatt rømme.

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser litt her inne av og til :) Og jeg ser noen la ut bilde/evt link til gladkokken som mange skryter av . Ja han er bra :)
Men ang. det bildet så ble isj og for mye uffing . Dette så ikke godt ut ?
Så det er delte meninger om det også .. Men noe skal en vel klage på  Så da finner en på noe .. 
:sFun_sleeping:

Endret av knallerter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får koke i sammen noe rømme, fløte og smør så får du noe annet delikat å se på :P Husk en klatt smør på det igjen. Strø så på 2 ss salt. Velbekommen 😝

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er ei som skriver at hun skal prøve å lage mat fra bunnen helt uten å kjøpe eller bruke halvfabrikata og ting med tilsetningsstoffer. Hun spør om tips. Og nå er hun tydeligvis kastet ut av gruppa? What the hell.

Anonymkode: b53e1...2ea

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Northernlight skrev:

Hvordan vet du at hun er det?

Navnet hennes står i grått

Anonymkode: 1d786...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist når hun spør på en ordentlig måte om tips til mat fra bunn, blir møtt med kommentaren: skal du lage smør også fra bunn? fra et medlem. Jeg tror de fleste skjønte hun mente rene råvarer og basisvarer. Jeg syns slike kommentarer bidrar til dårlig stemning. 

 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, knallerter skrev:

Leser litt her inne av og til :) Og jeg ser noen la ut bilde/evt link til gladkokken som mange skryter av . Ja han er bra :)
Men ang. det bildet så ble isj og for mye uffing . Dette så ikke godt ut ?
Så det er delte meninger om det også .. Men noe skal en vel klage på  Så da finner en på noe .. 
:sFun_sleeping:

Syntes du ikke gladkokkens pizza så gode ut? Syntes det var noe av det beste jeg har sett av pizzaoppskrifter og bilder jeg......

80-talls pizzaen ser fæl ut,  og ingrediensene viser at den er ekstremt kjedelig på smak. Men det er tydeligvis å foretrekke. Jaja, hver sin smak :) Alle kan jo ikke være like :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som reagerer på de store mengder folk har på tallerkenen sin? Ser når de presenterer på tallerken...så er det hauger. Mfb la ut en tallerken i dag...og så ut  som det var et helt blomkål på den utenom maten. Nå kveld la ei ut en tallerken med mexikansk gryte. Er d mulig å ha i seg så mye mat .bestikket lå.på tallerken, så da tror jeg det erten porsjon.  Såfremt folk ikke spiser av samme tallerken da

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som reagerer på de store mengder folk har på tallerkenen sin? Ser når de presenterer på tallerken...så er det hauger. Mfb la ut en tallerken i dag...og så ut  som det var et helt blomkål på den utenom maten. Nå kveld la ei ut en tallerken med mexikansk gryte. Er d mulig å ha i seg så mye mat .bestikket lå.på tallerken, så da tror jeg det erten porsjon.  Såfremt folk ikke spiser av samme tallerken da

Anonymkode: d8fcb...cf7

Enig

De har noen enorme porsjoner. Jeg spiser mye, min samboer enda mer, men utifra hvordan det ser ut så hadde en slik porsjon holdt til nesten oss begge :P 

Når det er sagt så skal jeg ikke legge meg opp i hvor mye folk spiser, men de kunne hatt mindre porsjoner på tallerknene når de tar bildet og heller øst på med mer etterpå

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart å ta bilde av maten på en rotete kjøkkenbenk, men dama som har bakt figurkake (Minions) har tåteflasker i bakgrunnen :fnise: Det er litt spesielt...

Anonymkode: b1921...e51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart å ta bilde av maten på en rotete kjøkkenbenk, men dama som har bakt figurkake (Minions) har tåteflasker i bakgrunnen :fnise: Det er litt spesielt...

Anonymkode: b1921...e51

Det var en spesiell ting å henge seg opp i..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som reagerer på de store mengder folk har på tallerkenen sin? Ser når de presenterer på tallerken...så er det hauger. Mfb la ut en tallerken i dag...og så ut  som det var et helt blomkål på den utenom maten. Nå kveld la ei ut en tallerken med mexikansk gryte. Er d mulig å ha i seg så mye mat .bestikket lå.på tallerken, så da tror jeg det erten porsjon.  Såfremt folk ikke spiser av samme tallerken da

Anonymkode: d8fcb...cf7

Jeg synes ikke hun med den mexikanske gryteretten hadde så enorm porsjon som du skal ha det til... Jeg kan fint finne på å spise en slik porsjon til middag, så ja, det er fint mulig å "ha i seg så mye mat". Dessuten synes jeg det blir litt usaklig å henge seg opp i hvor mye folk spiser, det får være deres sak og det har ingenting med driftingen og administrasjonen av gruppen å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...