Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Boneli skrev:

Det var en spesiell ting å henge seg opp i..

Jeg er forsåvidt enig i det, men mener på generelt grunnlag at man bør rydde benken når man tar bilder og legger ut. Det er jo ikke kaka jeg hang meg opp i da. 

Anonymkode: b1921...e51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er forsåvidt enig i det, men mener på generelt grunnlag at man bør rydde benken når man tar bilder og legger ut. Det er jo ikke kaka jeg hang meg opp i da. 

Anonymkode: b1921...e51

på generelt grunnlag er jeg enig med deg, skulle jeg delt et matbilde med nesten 80 000 personer på nettet, hadde jeg sørget for at benken min var strøken og at bildet så fint og appetittelig ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart å ta bilde av maten på en rotete kjøkkenbenk, men dama som har bakt figurkake (Minions) har tåteflasker i bakgrunnen :fnise: Det er litt spesielt...

Anonymkode: b1921...e51

Hvorfor er det mer rart/spesielt med tåteflasker enn annet rot på benken? Sansynligvis har hun små barn som bruker det, og da er det vel ikke rart å oppbevare dem på benken?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med løvetannsirup! :) Men jeg vil ikke trykke meg inn på bloggen for å se :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går aldri inn på mfb bloggen,  bare søker etter ting på googel, finner mfb oppskriftene på andres blogger ol. Får ikke klikk av meg. Da slipper jeg unna ekle matbilder også, vinn vinn :)

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som lurer på om det er mulig å bruke kjøttdeig i T sin lasagne siden oppskriften sier at man skal bruke karbonadedeig

Mens andre lurer på hva slags saus som smaker best til grillmat....som om grillmat er en helt egen rett :roll: 

Anonymkode: f1250...498

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som lurer på om det er mulig å bruke kjøttdeig i T sin lasagne siden oppskriften sier at man skal bruke karbonadedeig

Mens andre lurer på hva slags saus som smaker best til grillmat....som om grillmat er en helt egen rett :roll: 

Anonymkode: f1250...498

Det irriterer meg at folk ikke greier å tenke selv

Anonymkode: 1d786...c1a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skvallerkålpesto høres spennende ut. Det har jeg masse av i hagen. Klarer man ikke luke utøyet vekk, kan man like gjerne ete det opp. De unge spirene smaker ikke så rent ulikt ruccola.

Anonymkode: 9c2f8...a56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..  Handleliste med estimert pris og sukk over klesinnkjøp..  Skal vi be om oppskrift under det bildet og..? (altså, det hører vel ikke til der) 

Anonymkode: d0d34...47d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei som er litt tøff og ber folk om å scrolle litt før de spør om noe og refererer til at det er veldig mange som spør om hvordan de skal oppbevare bærene frem til 17. Mai

Men så er det bl.a en som svarer at ikke alle er så teknisk anlagte og at hun kan heller selv scrolle forbi alle spørsmålene :ler: ja for man må være s teknisk anlagt for å scrolle ned og se andre stille samme spørsmål liksom :ler:

Anonymkode: f1250...498

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som lurer på om det er mulig å bruke kjøttdeig i T sin lasagne siden oppskriften sier at man skal bruke karbonadedeig

Mens andre lurer på hva slags saus som smaker best til grillmat....som om grillmat er en helt egen rett :roll: 

Anonymkode: f1250...498

Vet du hva som er forskjellen på ipconfig og configsys? Jeg irriterer meg over mennesker som ikke kan enkel programering og som kaller programmer apper. Derfor går jeg ikke ut på sider hvor amatører har spørsmål om enkel IKT problematikk. Fettprosent i råvare er faktisk avgjørende for smak, og råvarer som grilles har mange gode sauser som passer til dette og ikke for eksempel kokt mat. Du gjør narr av enkeltmennesker fordi de ikke innehar dine kunnskaper, litt lettvint måte å prøve å heve seg over andre på...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 6.5.2016 at 22.41, AnonymBruker skrev:

Hei. Vet ikke hva du diskuterer her nå, men lurer egentlig på dine tanker om å være admin i en sånn gruppe? En gruppe med veldig rare regler, hvor du blir kastet ut ved feil spørsmål. Ja det har vært mange rare grunner til å bli kastet ut. Gruppen er omtalt lite positivt, her og andre plasser. De som styrer gruppa som kun vet hvem som er kastet ut osv. De andre kan ikke svare..listen er lang.Dere er ofte her inne...skjønner at dere liker det. Har det aldri slått deg om hvorfor det er så stor debatt andre plasser enn inne på gruppa. Selv åpenbare spørsmål, som alle gjester har int. av skal gå på pm. Litt kritikk....så kommer det sletting. Dere spasmer ned siden med link til blogg. Hvordan syns du det er overfor gjester ? Hjelper lite at det er Norges største matside...som blir skrevet overalt...det er bare 0,2% av de som følger siden. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Har du link til din påstand om at det bare er 0,2% som følger siden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.imgur.com/Pcbx6ka

Ikke lov å skrive navnet på andre grupper? Så det å tipse om andre grupper, der man faktisk kan få ordentlige tips når det gjelder allergier, istedenfor at folk på MFB skal spy ut tips de egentlig ikke har greie på (har sett mange påstander der inne vedr. allergimat som er direkte feil), er ikke lov? Gi meg styrke. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Eiri skrev:

Har du link til din påstand om at det bare er 0,2% som følger siden?

Kanskje litt feilformulert. På fb så er det ca 80000 gjester. Når du ser på oppskrifter som blir lagt ut fra bloggen, så er det kommentarer og likes. Svært få. I motsetning til gjester sine bilder og oppskrifter. Mfb har ca kommentarer og likes fra 0, 2 % fra gruppa som er veldig stor. Ser du på bloggen så har de i snitt siste uke på 4.5 % om du tenker på Mfb gruppa. Nå tror jeg ikke alle klikk kommer derifra. Du må regne med at en del kommer utenfra.  Så stor oppslutning har de ikke. Jeg eks er i gruppa pga de andre gjestene. Mye flinke folk. Jeg går ikke på bloggen, og oppskriftene er for usunne. Mange er på gruppa av sånne årsaker som meg

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det må være irriterende for folk som bruker oppskrifter fra bloggen. Atter en gang er det en som har laget mat, og spør om innholdet er rett. Oppskriften sies det at det er 2 dl soyasaus, men spør om det skal være 2 ss. To gang tidligere har det vært feil med oppskrifter og folk har gått ødelagt ting. Det er for sløvt. Når folk vil lære å lage mat som Mfb har tatt på seg, så stoler de på oppskriftene. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og det må være irriterende for folk som bruker oppskrifter fra bloggen. Atter en gang er det en som har laget mat, og spør om innholdet er rett. Oppskriften sies det at det er 2 dl soyasaus, men spør om det skal være 2 ss. To gang tidligere har det vært feil med oppskrifter og folk har gått ødelagt ting. Det er for sløvt. Når folk vil lære å lage mat som Mfb har tatt på seg, så stoler de på oppskriftene. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

2 dl soyasaus? Er ikke det jævlig salt?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Severus skrev:

2 dl soyasaus? Er ikke det jævlig salt?

Det er veldig salt. Og hun som spør sier maten er mørk og svart. Og lurer på om det skal bære 2 ss. Prøvde å lete opp tråden nå, men fant den ikke igjen. Om det skal  være 2 dl....grusomt. om det er feil, så er det 3 g på kort tid folk får ødelagt maten sin. T beklager og har/ skulle skrive ny på de andre

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...